Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, ohhh, tja en waarom geen campingbed? Ze blijft nu toch ook redelijk liggen in haar bed? Dan kan een matras op de grond toch ook?

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Campingbed, krijst ze alles bij elkaar :p

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, tja... lastig hoor, er is geen gewoon bed beschikbaar daar?

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique, nee :p
    Daar liggen al 2 mensen in :)

Nou ik ga weer een poging doen tot slapen!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Truste... en succes met bedenken...

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Chantal dat is echt een piemel zeg erg dat je met zo iemand moet werken.

@ Puck rot van de visjes.

@ Juud gewoon op een matras op de grond.

@ Linka heb even bijgelezen en wens je echt veel sterkte toe en hoop voor je dat het snel beter gaat tussen jou en vriend/man.
    Weet jezelf wel goed wat jij wilt? Al is dat natuurlijk moeilijk als er kinderen mee gemoeid zijn.

@ Mommie welkom.

@ Schatje succes met afvallen.

@ Petra leuk kleurtje dat gips en wat een schattig filmpje.

@ Duster die lijken echt veel op elkaar zeg.

@ Chantico knap zeg poepen op een potje, daar zijn we hier nog niet eens mee bezig.

@ Binna ik hoop dat je je snel beter voelt. Wat een scheet is Silver zeg met dat toetje.

@ Jenny nog gefeliciteerd met je verjaardag

@ Lauwie heerlijk toch dat ze zo netjes is dat ze verder lekker ondeugend is geeft goed tegenwicht.

@ Setteke heerlijk om zo lekker te kunnen zwemmen. Doen wij zelden omdat het aankleden een nachtmerrie is (veel krijsen)

@ tesske is naar om te zien ja dat ze zo'n klap krijgen van een kort verblijf in het ziekenhuis.

Tering zeg wat moest ik veel bijlezen en zelf nu is de helft langs me heengegaan.

Hier gaat alles goed hebben net kermis gehad in de stad dus Toby heeft zich goed vermaakt in de draaimolen:D
    Dadelijk het monstertje maar goed aankleden en dan naar de slager voor kalfsvlees kan het nog marineren, ga indonesiche kalfslapjes maken met yoghurt met daarbij rijst en een komkommersalade

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Bedankt voor jullie succeswensen! gaat wel goedkomen hoor, het is erg interessant allemaal en ik heb al best een boel onthouden.

Daarnaast kan ik tussendoor nog mooi wat doen nu de kinderen er niet zijn, als soort van ontspanning!

Oh, Silke doet ook mee met de baby van de maand! ;)

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    chantal wat een figuur zeg, ben benieuwd hoe je leidinggevende over zijn gedrag denkt.

Vogeltje, dat eten klinkt wel erg lekker zeg! Kun je weer gewoon eten?

Tess heeft even een extra gewicht controle gehad omdat ze slecht eet en sinds de operatie last heeft van diaree en helaas is ze weer ruim onder de -2 lijn gezakt qua gewicht. Ze weegt nu 8.9 kg.

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud met matras op de grond en met een steeklaken kijken of je haar vast kunt leggen als er echt geen andere optie is?

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Tesske vervelend zeg dat ze is afgevallen.

Eten mag ik sinds een week alweer en dat gaat best goed het zijn wel baby porties en avond eten doe ik in 2 keer maar dat wordt denk ik wel beter met de tijd

11. @ vogeltje, oeh dat klinkt lekkerrrrr

@ all/ carmen: mijn leidinggevende heeft mij net uit zichzelf al bij hem geroepen... scheelt weer, wilde ff kort mijn kant horen.
    We zitten echt totaal op een verschillende golflengte want piemel vind dus dat zijn klant niet krijgt/ behandelt wordt, zoals hij wil dat dat gedaan wordt en ik vind dat een meningsverschil over werk kan gebeuren en vind juist zijn opstelling tegenover mij schandalig....
    Laat wel weer zien dat hij totaal niet door heeft wat het probleem is....
    Hoe dan ook, mijn leidinggevende is het wel met me eens, dat als ik het werk er in steek dat er voor betaald moet worden, zoals ik ook aangaf bij piemel (wordt zijn vaste nickname) die het gratis wilde doen.... Maar ondertussen moet ik mijn uren wel verantwoorden he...
    Heb hem dan ook teruggemaild dat als hij het in eerste instantie nodig vond om mijn leidinggevende te bellen dan eerst met mij het gesprek aan te gaan, dat ik niet van plan was om vrijdag eerst met hem te gaan zitten en vervolgens nog een keer met mijn leidinggevende erbij....

i'm done.. i feel better now.

12. @ carmen: wat betekent dat nu dat ze is afgevallen? moet je er iets mee, moet ze iets extras, wordt ze in de gaten gehouden?

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, dat zal opluchten!! !

@TEsske, ojee en nu??? Of nog geen maatregelen?

@Vogeltje, ben je al afgevallen? Zoja hoeveel... Fijn dat het zo goed gaat!

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lique ben al bijna 7,5 kilo kwijt dus dat gaat best hard

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: jeetje wat een vent zeg, niet normaal

@puck: arme vissen, niks aan te doen meis je hebt je best gedaan

@juud: ik heb zo opblaasbedje met een dekentje er aan vast, daar slaapt mylan in was van winny de pooh maar weet niet of ze nog te krijgen zijn
    en anders in een gewoon bed toch

zo mylan slaapt dus ik ga ook slapen ;)

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zo ben ik weer na een tijdje op de bank te hebben gelegen en kenny naar de wibra te hebben gestuurd nu toch het kindergeld binnen is gekomen. ( en het door cz en alle rekeningen weer weg is eigenlijk maar ja )
    maar eerlijk gezegt heeft het geen ene reet geholpen en beeb lijk nu wel voor de uitgang te leggen zo laag ....
    en nou leg ik dus met laptop nog op de bank. en hoop ik dat t nog ophoud.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik heb eerst maar even alles aan kant gemaakt. In zo'n teringzooi kan ik niet leren haha!

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nou hier is iets bijzonders gebeurd, Laureen vroeg vanmorgen zelf of ze naar bed mocht!!!!!
    Dat is bijna nog nooit gebeurd. haha
    Ze ligt nu al een mooi tijdje te slapen.
    Net een broodje gegeten met de meiden.

Ik zal straks echt eens proberen een beetje te reageren op een aantal dingen.
    Ik loop een beetje achter geloof ik.:)

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hoi hoi!

Vanochtend weer naar de vk geweest en alles was super! Het beweegt veel en de vk zei doodleuk tja dan zit ie goed in zn vel dus komt ie ook nog niet.....Mag toch niet hopen dat het nog lang zo mag duren want zelfs ff naar de supermarkt is not funny....voel met net een vrouw van 90 jaar....
    Ga nu ff lekker een dutje doen! Kom vanmiddag wel ff weer om bij te kletsen! Dus dames niet teveel kletsen!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, goed nieuws!! Even volhouden dus, je hebt nog steeds pb ;)

@Denice, lastig hoor, maar volhouden meid, al wat gehoord van je sollicitatie?

@Miranda, leuk he, als ze dat doen, haha!!! EN lekker makkelijk.

Zo lekkere lunch gehad, nu weer aan de bak!

Deel Deze Pagina