Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey eindelijk nieuws van shireen!!!!! Gefeliciteerd shireen en bas met jullie kleine wonder!!!! Mooie naam zeg!
    Milan ook jij gefeliciteerd met je kleine zusje!!!!

Carmen: gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Geniet er maar lekker van met dit mooie weer!

zo ik ga ook weer de tuin in gaan straks barbeknoeien!!!!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Carmen, gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier weinig zon, veel sluierbewolking maar wel heerlijk buiten. En Silke slaapt alweer.....

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    GEWELDIG!
    Ik ben echt gek op zulk soort verhalen, wat een lol kun je dan hebben he?

@ marleen, balen dat je zo'n grote uitgave moet doen, is altijd leuker om aan iets anders te besteden. Hoe lang had je de oude? ik heb ook nog niet zolang een nieuwe wasmachine en ben er helemaal in de gloria mee

@ Miepie, heerlijk zeg bbq-en, ik hoop dat het je lekker gaat smaken en dat het erg gezellig is

@ Alieke, heb je al wat gehoord van je moeder, is het een pijnlijke opperatie en word ze met een ambulance vervoerd van het ene naar het andere ziekenhuis?

@ Puck, wat fijn dat je moeder veel omhanden heeft. Ik hoop dat ze snel in een ritme komt.

@ Sjorsje, op de motor op vakantie? dat lijkt me echt niks, waar gingen jullie dan heen, dat is niet de italie vakantie toch

@ carmen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is een prachtige dag om jarig te zijn

@ Setteke, leuk om te zien waar juud zit, het ziet er ook wel prachtig uit. Ik vind het erg leuk voor ze, ze verdienen wel even een ontspannen vakantie

@ Miranda, het gaat wel lekker he bij jou? altijd fijn om te lezen

@ Linka, ik lees elke keer positieve berichten van je op je hyves, echt tof!
    Wij zijn lekker thuis aan het hangen, lekker hoor

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, het is voor ons allebei de eerste keer en misschien ook wel meteen de laatste. In september gaan we naar Hinterrod vlakbij het Thüringer Wald, het zou vanaf de grens ongeveer 5 uur rijden zijn. En over 2 weken gaan we naar het Lugano meer in Italie en dan in oktober nog 'n weekje met m'n schoonouders daar vlakbij in de buurt.

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ik zit heerlijk buiten in de tuin ouders van nu te lezen, maar kwam even spieken voor babynieuws.

Shireen, Bas en Mylan: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Yanieck! heel veel geluk gewenst met z'n viertjes!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #3827 lique80, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
    WHOEHOOOEEE Babynieuws. Shireen, Bas en Mylan, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Fijn dat het een vlotte bevalling is geweest. Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje en laat je lekker verwennen deze kraamtijd! Leuke naam en niet geraden, haha!! En bevallen op de uitgerekende datum, net als ik met Sam, haha!!

@Carmen gefeliciteerd!

Hier is de bewolking weer weggetrokken en de kids zijn wakker, dus we gaan lekker naar buiten!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Shireen, Bas en Mylan, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!!
    geniet er lekker van!!

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wil toch even mijn mannetjes showen :)

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Schatje wat lief.

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja hier schijn de zon nog héérlijk!!!!

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja hier gaat het prima hoor.
    Alles onder controle.
    We zijn nu bij mijn ouders en de meiden zijn met mijn broer aan het donderjagen.
    Hij is net een hele tijd met de meiden buiten geweest, leuke filmpjes gemaakt met zijn telefoon enzo. haha

Nou ik ga weer bij moeder zitten.
    Doei

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Sjorsje: Op de motor op vakantie, tja... als je dan toch samen gaat is dat wel gaaf!

@ Petra: Ik had m denk ik nog maar een jaar of 4, niet zo heel lang. Ik ben nu 500,- kwijt en daar had ik wel heel graag andere dingen van gedaan ja...

@ Schatje: Lieve foto! Twee hele verschillende ventjes!

@ Setteke: Heeft Silke wat onder de leden denk je?

@ Miranda: Je hebt altijd mensen met geluk... Hier echt geen zon meer, maar wel benauwd.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Schatje, lief foto! Groot verschil tussen hun he!

Petra, dank je! Bloos eigenlijk, hihi!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, neuh, denk het niet. Ze speelt heerlijk en ze had nog wat slaap van gisteren in te halen....

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @alfamale: haha zal het doorgeven aan Mylan ;)

@setteke: oh bah meis wist niet dat je een crematie had, hoop dat het wel mooi was

@alieke: etappes-ardenne, we hebben ook gelijk wat geboekt haha

@tesske: van harte gefeliciteerd meis

hay meiden bedankt voor jullie felicitatie
    het gaat super, het is wel een luilak slaapt echt alleen maar
    wij zijn nog wat hyper maar Bas Mylan en ik hebben met zn 3en 2 uur vanmiddag liggen meuren in 1 bed. helemala total loss

alvast een foto, de dichtbijfoto's zijn helaas wazig dus moeten even opnieuw gemaakt worden

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    trotse papa

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    en ze lijkt echt niet op Mylan heel grappig

Mijn bevalling was super wens deze iedereen, maar ben er helemaal klaar mee haha

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, wat een prachtige dochter! je klinkt al weer helemaal bijgekomen, haha. ben je thuis bevallen? ging dat goed met mylan thuis?

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny fijn dat zo goed gaat! Ben trots op je! Geniet het maar van meis!

Deel Deze Pagina