Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lauwie: ja was thuis en Mylan heeft er doorheen geslapen de boef. Ben nu lekker beneden en heb patat en frikandel speciaal gegeten met milkshake, lekker fout maar heerlijk. Borstvoeding gaat redelijk, hoop dat ze het door heeft zal een hoop schelen

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    linka: dank je wel, wel apart hoor thuis bevallen wetend dat je geen medicatie kan krijgen of iets maar wel heerlijk lekker in je eigen omgeving

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny wat een prachtige fotos meis

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: dank je wel, hoop morgen wat meer foto's te kunnen plaatsen

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze ziet er super uit jenny! mooi afgeleverd! geniet van elkaar!

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Jenny
    gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!
    een goede bevalling gehad lees ik, gelukkig maar!
    geniet er maar lekkr van......

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Shireen, mooi meisje hoor.
    Wist je nou ook dat je een meisje kreeg???

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat leuk om nu al wat te lezen van Jenny terwijl de kleine yanieck nog maar 0 dagen oud is

@ Schatje, wat een heerlijke foto's van je knullen. Ze zijn echt knap om te zien

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny wat fijn dat alles je zo meegevallen is. Ben benieuwd naar de dichtbij foto's.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ooooooh mooi meisje, Shireen! En wat is Mylan dan al groot he? ;)

@ Schatje, lekkere knullen! :)

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

#3851 Chantico, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2010
    Shireen, wat een mooi meisje! Mylan staat er ook prachtig op, helemaal stralend. En jij klinkt ook al weer lekker fit. Heerlijk hoor!

Puck en Alieke, sterkte met de situaties met jullie moeders.

Marleen, wow wat maakt Thomas een sprong de laatste tijd! Ongelovelijk. Als een man moet huilen is ie wel echt verdrietig (of huilt hij makkelijk?) Hoop dat hij zijn hart goed kan luchten.

Pfff verder weet ik het even niet meer, heb snel een groot aantal pagina's doorgelezen.

Hier gaat het wel goed. Ise slaapt nog steeds wat lastig, is vaak rond 24.00 uur wakker en wil dan drinken en gezelschap en 's ochtends is ze ook vaak wat onrustig, terwijl ze dan soms nog wel weer in slaap valt gelukkig. Ze is al een paar dagen warm, net getemperatuurd en toen stond er 39,4 op de termometer :$ Geen idee waar ze last van heeft, ze hoest niet echt, snottert niet, heeft geen vlekken, eet normaal... Alleen dus dat onrustige 's nachts. Nou ja, het zal wel een medische oorzaak hebben en ze lijkt er niet zwaar onder te lijden (wij meer *gaap* ;)). Maar zou het niet erg vinden als ze niet meer zo warm was.

Vandaag lekker naar de dierentuin geweest. Ze heeft haar middagslaapje overgeslagen en wilde daardoor eigenlijk alleen maar getild worden en niet zelf lopen... Toch wel genoten van de dieren ('duifje!' ;)). En om 16.30 uur hield ze het echt niet langer vol en heeft ze op de terugweg geslapen. Na lang woelen is ze nu eindelijk ook in slaap gevallen. Hoop dat ze de nacht helemaal doortukt, ik ben ook doodop!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @miranda ik wist het wel :p Dus Shireen ook :D

@schatje wat een kanjers en wat gaaf de zelfde kleren aan

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, ik wist het ook, Binna had me gelijk vertelt toen we in auto waren na de meeting :D !

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, fijn zeg! ik vond thuis bevallen ook heel relaxed, maar ik denk dan wel nu al hoe moet dat dan met otje.
    zit je huis al vol? of houden jullie het nog een beetje rustig?

chantico, ise dus gewoon ziek! dat zou het wel verklaren..
    hier gisteravond veel gehuil en sinds het avondeten gister eet ze nauwelijks. ze kwijlt wel, dus ik denk aan kiezen. maar 2 van haar buurjongetjes hebben waterpokken, dus daar ben ik ook nog een beetje bang voor. heeft ise al gehad toch?
    en wat leuk de dierentuin! was het druk? hadden jullie geen kinderwagen mee?
    hoop dat jullie vannacht lekker bij kunnen slapen!

schatje, heel leuk je mannetjes dezelfde kleren aan!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey meiden dank je wel, het gaat nog steeds goed

en nee wist toch van nikssss ;)

@chantico: gek die verhoging maar wel lekker dat ze er weinig last van heeft

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb je al wat visite gehad Shireen?

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Shireen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en natuurlijk zusje van Mylan, Yanieck! Geniet ervan! En wat fijn dat je thuis kon bevallen! Xx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Carmen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad, of zit je huis nog vol?

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Avond allemaal!
    Hoe is het hier? Lekker genoten van het heerlijke weer? Man oh man, strakblauwe hemel hier, ben aardig verkleurd... ;)

Had vandaag weer een shoot, net als gister, en de foto's zijn weer erg goed gelukt! Leuk! Krijg er steeds meer handigheid in en kijk op! Mijn pa en ik zijn nu bezig met een KvK-nummer, zodat we officieel aan de gang kunnen, spannend allemaal!

Zal ff verder neuzen op ZP en wat foto's uitzoeken van vandaag!

Fijne avond allemaal!

Xx

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Shireen; wat een leuke foto's zeg. Mooi meisje hoor! En Mylan echt al een grote jongen zo naast zijn kleine zusje!

SChatje, wat een leuke foto van je jongens!

Ben vanavond nog even bij mijn moeder geweest.
    Ze voelt zich al een stuk beter en hoopt over een paar dagen naar huis te mogen. Ze hebben vanmiddag een nieuwe stent gezet. Die andere zat er niet meer (te klein gezet door de arts) en alles weer ontstoken. De rest vn de galstenen ook verwijderd. Op 1 na, die kregen ze er niet uit, dus moet ze nog een keer voor. En de galblaas moet toch ook echt nog verwijderd worden, maar wanneer dat alles gaat gebeuren weten ze nog niet.

Deel Deze Pagina