Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje Alieke, wat spannend allemaal! Hoop dat ze gauw weer helemaal opknapt!

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dank je wel, Set. Zeker allemaal spannend. En vooral omdat ze nu zoveel last heeft gehad binnen zo'n korte tijd. Hoop maar ze snel verlost kan worden van haar galblaas.

Ik ga lekker slapen. Moet nog 4 dagen werken en dan is het vakantie!! Heerlijk, kan bijna niet wachten tot het zover is.
    Laat het zonnetje maar lekker blijven shcijnen, dan ben ik gelukkig :D

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gelukkig kun je heel goed zonder galblaas leven!

4. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ja, daarom ook. Het geeft nu zoveel ellende, dat ze hem van mij gisteren al wel hadden mogen verwijderen. Maar helaas, dat gaat niet zolang er een ontsteking zit natuurlijk

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee, ze willen haar eerst zo stabiel mogelijk hebben voor ze gaan opereren. Erg he, om je moeder zo ziek te zien...

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen!bedankt voor alle felicitaties, heb er een goed feestje van gemaakt. Werd gister op het werk ook ontvangen met slingers en 'er is er 1 jarig' dus dan is het ook al iets minder erg om te werken ;)

ik ga er snel vandoor, vandaag de 8e dag achter elkaar werken..morgen nog 1 en dan ben ik gelukkig 2 dagen vrij!
    Fijne dag allemaal!

7. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Tesske, pfff 9 dagen achter elkaar werken zeg. en dan 'maar' 2 dagen vrij. Heftig hoor!

Set; ja zeker erg om mijn moeder zo ziek te zijn. Dat hoort gewoon niet. Maar ben er wel meer gerust op sinds ik gisteravond ben geweest. Ze zag er weer iets beter uit.

Ik ga ook weer aan het werk. Danique werd net al huilend wakker, dus die heb ik bij papa in bed gelegd. Kunnen ze nog mooi even liggen samen.

Fijne dag!

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Meiden die moeten werken: werk ze

@ Meiden die vrij zijn: fijne dag

@ QueenBee: je bent goed bezig met je fotoshoots hè.
    Super hoor.

@ Tesske: jee 9 dagen werken!!!! Dat is toch niet normaal. :$
    Wat heb ik dan een luizebaan (maadag volledige dag, woensdag halve dag en vrijdag een
    halve dag, rest van de dagen vrij).

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ben ik gisteren helemaal vergeten.

@ Shireen: knap dat jij het niet wist maar Binna wel. hahaha :(

@ Alieke: fijn dat je je na het bezoek aan je moeder iets minder naar voelt.
    Hopen dat ze snel opknapt.

9. Goeiemorgen y'all

@ alieke: he bah moeders weer naar het ziekenhuis...
    heb wat gemist dus zal nog ff doorlezen of ik een update zie
    ok ik lees nog even afwachten, sterkte!

@ miepie: vervelend dat je zo last heb van je bekkens, bah. is verdomd pijnlijk, je bent niet goed mobiel, snap je helemaal. je kan niet gewoon je eigen ding doen wanneer je dat wil.
    Fijn dat het met Jens goed gaat (op de krampjes na).

@ carmen: ik lees dat je gister jarig was, nog van harte gefeliciteerd!!! Hoop dat het gezellig was in de tuin (vast wel, wat een weertje). Nog leuke kado's gehad?

Hoe is het nu met Tess, is ze ziek?

@ petra; leuke strandfotos, heerlijk!!!

@ set: wat zielig voor je oma... bah, geen woorden voor, echt heel sneu.

@ lauwie: hihihi, leuke spelletjes heeft otje, maar beetje dom van papa en mama, dat ze haar niet vinden hoor :p

@ jenny: ah zie de fotos, wat een lief klein ding *smelt*
    jaaaaa, heb je al gefeliciteerd natuurlijk, is wel grappig achteraf om te lezen hier hoe mensen je sochtends nog succes wensen, terwijl het frummeltje er al is, hahaha!!!

Wat ben je er doorheen gefietst man, lekker zeg. Ma vond ik ook aan je smsjes te lezen, alsof je wel fit was. Hoe reageerde Mylan toen 's ochtends daar ineens een zusje was?

@ ALL: Ik heb gister Jenny gewoon uitgebreid zitten feliciteren met haar kereltje (proest), ahum... Was ff vergeten dat het een meisje was en door de naam dacht ik aan een jongen ( vroeger werkte er een jongen bij me in de c1000 die yanick heet)
    Na 2 smsjes, vertelde ze me dat het een meid was, whahaha!
    Stupiddddd me....

@ MIk: hahahaha, mooi afgeleverd, hahahaha ;)
    Hoe is het met jou en de beeb?

@QB: wat leuk om te lezen dat het zo lekker gaat met de fotografie en dat je er zoveel plezier erin hebt. Succes allebei!

@ alieke: gadverdamme, lees wat er aan de hand was... Hopenlijk voelt je mams zich snel beter, maar er is nog een lange weg voor de boeg dus...

Zo dat was mijn reageeractie!!!!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Hier een hel van een nacht gehad. Zelf onwijs beroerd gevoel te moeten spuggwn komt niks. Steve heeft wel de hele nacht gespuugd dus iedere keer dat ik sliep werd ik weer wakker en voelde ms beroerd. En dan moet ik vandaag ook nog eens werken. Tot half 7 met een inval voor mijn ook een vreemde groep. Bahh

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    was ik weer zalzo een poging doen om even bij te lezen maar rechtop zitten gaat moeilijk met me ribben. kijk nu al scheel van de pijn :S misschien zo proberen om al leggend te gaan typen :p

gister zo mooie dag met zon en nu weer zo triest begin met bewolking hier .. had zo gehoopt om lekker te gaan wandelen. en buiten te zitten en met emy stoepkrijten. maar als dat weer zo blijft dan gaat dat denk niet door...

emy is een kletsgraag volgens mij. kletst me de hele dag de oren van me hoofd af.
    en iedere keer als ze wat ziet : vogel , vliegtuig, auto, boom, vlieg dan zegt ze wat het is en is dan helemaal trots als ze het goed heeft. het gaat zo rap he met praten... ik weet nog dat ze zo klein ini mini babytje was toen we thuis kwamen uithet ziekenhuis. en nu al zo grote meid * snik * ( is ook leuk hoor nu je eindelijk weet wat ze bedoeld als ze iets vraagt )

heb kenny maar weer het huis uit gegooit hihi om half 8 naar zn vrachtwagen (werk) hij heeft een vol gepland rooster voor vandaag dus denk dat hij vanavond erg laat thuis gaat komen.
    hij zei vanmorgen "ik wou dat het nu al 20 mei was ! " " dan kon ik eindelijk een keer iets anders zien dan uwv ww uitkering op me rekening, maar dan staat er een ECHTE werkgever! "
    Volgens mij gaat hij het kopieren en inlijsten aan de muur zn eerste loon.

wat gaan jullie allemaal doen vandaag??
    geef me inspiratie !!! ik heb verdorrie weer niks te doen omdat ik dat gister en eergister allemaal al heb gedaan! stom stom stom!!

12. binna, beterschap en sterkte vandaag!

Denice: chillllll, relax...... als je de afgelopen 2 dgn al van alles hebt gedaan, doe vandaag dan gewoon ff lekker niks ;)

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Jenny: Mooi popje hoor! Heb je netjes afgeleverd.

@ Alieke: Mijn vader heeft al heel lang geen galblaas meer. Ik hoop dat je moedertje snel opknapt!

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal voel me dan zo nutteloos de hele dag en daar word je duf van. hoef vandaag alleen het eten te maken maar ja ken moeilijk nu al maken voor vanavond 5 uur..

wat gaan jullie voor eten maken vanavond? wij hier broccoli,aardappels en rundervinkjes ( en natuurlijk APPELMOES!!!!!!!! )

15. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Shireen, Bas en Mylan gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Yanieck

Carmen nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier alweer een ziekenboeg Toby en ik zijn goed verkouden en hij heeft dan ook al sinds donderdag koorts of verhoging:(
    Nu maar hopen dat hij woensdag is opgeknapt want dan zijn we 2 jaar getrouwd en dan gaan we naar de efteling.
    Het kereltje zit nu heerlijk pietje po (pieter post) te kijken:D

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, ik dacht aan de naam ook te zien dat het een jongetje was, totdat ik alles in roze geschreven zag staan.

Binna, Vogeltje beterschap.

Denice, heb je geen hobby's?

17. Zumba dvd doet het volgens mij, dus wie er 1 wilde, PB me even met je adres

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    sjorsje uhm nee op het moment geen hobbies. eerst deed ik boeken lezen ( heb alles al uit gelezen)
    en schilderen maar heb het geduld niet om steeds te zeggen tegen emy blijf af emy niet aan de verf komen nee die kwast blijf je af nee niet doen !!!
    en emy heeft geen zin vandaag om met mij te spelen volgens mij. wilde net met haar gaan tekenen en met de blokjes bouwen maar ze duwde me weg :( en zei dat ik weg moest gaan ( hoe bedoel je bijdehand :p )

chantal
    zumba lijkt me super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar geen goed idee om dat nu te gaan uitoefenen hihi. ben niet zo uhhh flexibel en danserig.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Denice, dat werkt idd niet als je niet mee mag spelen. Lianna zegt wel eens tegen mij: weg jij! En Yosyp begint gewoon wild met z'n armen te zwaaien en alles weg te gooien, ook een teken voor moeders dat ze niet mee mag doen, haha.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, zoek een bieb of spelotheek in de buurt. Ga lekker met Emy heen en laat haar wat boekjes uitzoeken. Kids zijn meestal gratis. Spelotheek moet je waarschijnlijk wel betalen. Ga lekker op de koffie... Ehhh, zoek alle spullen uit en zet je troep op MP ;)

@Chantal, beterrrrrrrr na 2 sms al, haha!! ach ken beuren!

@jenny, lekker meisje!

@Carmen, succes op dag 8, pfffff. Wat zal je rijk worden ;)

Ohh, ik zit hier met een partijtje spierpijn op de bank, haha! Gisterenochtend bodypump gedaan, man man. als het morgen maar niet nog erger is, haha!! Oja ga zo mijn rijbewijs ophalen (was verlopen) een zwemkaart voor het buitenbad scoren. En de traktatie van Djim verzinnen en in elkaar zetten (gaat naar andere groep). Voor de juffies een fles wijn, met zelfgemaakt etiket erop...

Deel Deze Pagina