sjorsje ze gaat gewoon keihard gillen en met der handen me weg duwen en zeggen "mama weg neeeeeee mama nee weg ga"! en dan echt heel hoog gillen als ik blijf zitten... als je dan niet doof wil worden dan moet k echt opstaan want dat gaat dan steeds harder. lique ik zit al een tijdje te bedenken om lid te worden van de bieb. ook omdat het leuk is voor emy. en ik ben er dan ook eventjes uit he. ik moet van me luie kont af om een boek weg te brengen hihi. maar moet nog even kijken wat de kosten zijn daarvan. ik beneigenlijk als enigste van de familie van jongs af aan lid geweest van een bieb en zelfs met de verhuizing hierheen toen maar heb het afgezegt toen ik ging samenwonen. ( misschien 4 maand nog lid geweest) vond het toen leuker om boeken gewoon te kopen had het geld ook nog toen. maar dat is al 2 jaar niks gekocht.moet maar eens op de site gaan kijken hoeveel het me kost. goed idee spelotheek? nog nooit van gehoort eigenlijk weet niet eens of ze dat hier wel hebben, eens gaan kijken wat het precies is. ben der ondertussen maar even bij gaan leggen . typt wel wat moeilijker maar ja. moet maar eventjes. kont zit zo in me ribben te duwen.en andere kant te trappen.pfff
@Denice, meestal zijn kids gratis, maar dat moet je even bekijken. Spelotheek, is een bieb met speelgoed, haha!! Zijn je ribben gekneusd? Zo wij gaan op pad!
@ Binna: Vergat je succes te wensen vandaag. Zal een pittig dagje worden voor je! @ Denice: Hyper de pieper die stil moet zitten...dat werkt niet haha. Heb je geen foto's die je nog in moet plakken of digitale albums die je nog (af) moet maken? Dat deed ik beide keren toen ik hoog zwanger was haha. @ Sjorsje en Chantal: Ik heb het buddynieuws van Setteke 2x gelezen en toen dacht ik oh, het is een meisje haha! @ Lique: Bodypump...oef, dat moet je echt opbouwen he? Spierpijn is goed voor de lijn !!! Heb je een leuke trakatatie bedacht? 3 slaapkamers schoon en de halve badkamer gedaan, maar moest eerst ff koffie. Thomas heeft vannacht zo lopen spoken en om 6.10u was Jasper klaarwakker. Ik ben echt een slaaptekort aan het opbouwen en kon vanmorgen wel janken van vermoeidheid. Vanmorgen moest ik ook onze achterbuurjongen meenemen naar de PSZ en die komt om half 12 ook nog even mee naar huis. Jeroen zou vanmiddag thuis zijn, maar er waren een aantal hoveniers op de zaak langs gekomen terwijl hij daar alleen maag was om een bestelling op te halen en te gaan bezorgen. Eogenlijk zijn we op maandag dicht, maar ik denk dat het er op uit gaat draaien dat we de hoogseizoenen dus 6 dgn per week open zijn. Anyway... weer genoeg van me af geschreven, weer aan de slag.
lique heb net op de bieb site zitten kijken maar ken de tarieven niet eens vinden :S moet ik maar eens langs gaan dan. wist niet dat dat ook bestond een bieb met speelgoed ik denk toch op zn minst wel 2 ribben gekneust niet normaal die trapt hard!!!!! dat afentoe heb ik honger, en dan maak ik wat en dan trappen steeds en dan ken ik niet eens meer eten. dus als ik honger heb ( zoals net hahahah 2 lekker witte bolletjes met boterhamworst op ) dan moet ik snel zijn gewoon om het te maken en niet te lang wachten. Zien de beentjes,armpjes en handjes er ook zo erg uit bij jullie kindjes ?? ( schaafwondjes,blauwe plekken en al ) gister emy in de tuin aan het rond rennen vergeet ze dat er een opstapje is klapt ze zo voorover met der handjes op het straatje. daarna loopt ze naar beneden het bergje af gaat ze te snel valt ze op de knietjes. vervolgens springt ze de zandbak in vergeet ze dat dat de hark legt zo met de schenen er op. daarna loopt ze langs de tafel vergeet ze dat daar geen beschermhoesjes op zit *toek* zo met der wang er tegen. het lijkt wel of ze mee gedaan heeft met een straatgevecht.
marleen ik heb 1 fotoalbum zelf gemaakt van emy. die heb ik laten drukken. toen ben ik met de volgende begonnen. toen 1 maand voor ik hem wilde laten drukken en met de kerst vorig jaar dus wilde laten bezorgen als kado voor mezelf crashte de computer. dus het fotoboek wat ik erop had staan ook weg. dus moet helemaal overnieuw beginnen en al die weet ik veel 6000 foto's door spitten op de computer. ik ben er mee begonnen heb 4 pagina's maar heb gewoon na een kwartier al geen zin meer. zo gedoe. maar ja ik weet ook dat als ik nog langer wacht die stapel foto's alleen maar groter word. wilde van ieder jaar een fotoboek maken. maar is me nog niet helemaal gelukt. heb dus 2008 al. ( mijn buikfoto's, bevalling, kraambezoek, eerste vakanties en sinterklaas en kerst heb ik al ) nu nog de moet zoeken voor die andere.
Nou, Ise is echt officieel ziek: vannacht ben ik er zo'n vijf of zes keer uit geweest om haar te troosten en te verzorgen. Pcm hielp enigszins, maar niet heel lang, naar mijn idee. Ze lag in bed te woelen alsof ze pijn had, dus na twee en een half uur nog eentje gegeven. Verder de nodige slokken drinken aangeboden, een keer verschoond en nóg minder warm aangekleed, veel geknuffeld en gelopen. En als ze dan eindelijk weer rustig in bed lag, stilletjes wegsluipen en met angst en beven zelf in bed gaan liggen in de hoop dat ik ook eventjes mocht slapen. Zulke nachten hou ik in bed sokken aan, zodat ik snel er uit spring en toch zelf ook een beetje comfortabel naast haar bedje sta Vanochtend was ze zó uitgeput blijkbaar, dat ze pas tegen 10.00 uur wakker werd! Toen ik zelf om 9.30 uur wakker schrok ben ik wel eventjes gaan luisteren of ze nog ademde! Maar alles is oké: ze staat nu luid babbelend in haar bed te springen Wel nog warm, dus vraag me toch af wat ze nou heeft Lauwie, waterpokken heeft ze al gehad, maar wel voordat ze 1 was, en dan zeggen ze dat ze het soms nog een keer kunnen krijgen omdat ze er niet genoeg weerstand voor hebben opgebouwd. Ik zie alleen geen pokken vooralsnog. Verder even vergeten wat de rest geschreven heeft, ben niet helemaal helder geloof ik Tot laters!
@chantico: ah beterschap!! @setteke: ja al lekker bezoek gehad, alle oma's en zo natuurlijk. vandaag lekker alleen een vriendin vanavond even rust nou alles gaat nog lekker hier ook met borstvoeding ze slaap lekker steeds en mylan vind het nog steeds leuk ik gaat ff de kleine in bad doen toedels
@ lique: nou heb je in ieder geval een goede work out gehad! Doe ik je niet na Ik vind die bert en ernie traktaties zo leuk.... (mandarijn/ sinaasappel en banaan) @ chantico: pfoe wat een nacht, geen wonder dat je niet helder bent Wel apart van ise, dat je toch niet weet wat ze nou heeft... Eet ze verder ook goed, niet spugen, geen diarree??
Hé jenny, ze staan ook op mijn hyves, maar voor jou apart nog effe een foto van mijn kerel in zijn bed De kleine kerel dan Bekijk bijlage 67738
Goedemorgen, @ Carmen: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Jenny: Wat fijn dat het zo goed gaat, leuke foto's! Je klinkt helemaal niet alsof je gisteren bevallen bent! Hahaha... @ Chantal: Leuk bed! Blijft hij lief liggen? Wat een zieke kindjes en mama's allemaal, beterschap! Wij zijn alweer terug van boodschappen doen, vandaag rustig dagje na een druk weekend. Fijne middag allemaal!
Goedemorgen allemaal! Tymen is vanmorgen met Hilbrand naar de boerderij met de psz en ik heb even gezellig koffie gedronken met Rianne. De mannen zullen zo wel thuiskomen, gaan we broodje eten en dan kan Silke slapen want die is niet zo vrolijk meer....
mijn laatste dag met gips, halleluja ik zou vanmorgen opgehaald worden maar diegene was het vergeten, gelukkig kon een werknemer van Andy me even naar mijn werk brengen en was ik nog net voor de eerste client op de manege Suze heeft de waterpokken (maar een stuk of 10) en lijkt er verder geen last van te hebben Fijne dag allemaal
@ sjorsje: nou maar ook heel groot hoor, hij voelde zich er helemaal in thuis...! @ puck: ja hij blijf gewoon lief liggen. We hebben een hekje voor de deur gemaakt, voor het geval hij niet zou blijven liggen, ook sochtends, maar hij gaat gewoon slapen en als hij wakker is, roept hij me vanuit bed.
@ Chantico: Beterschap voor Ise! @ Petra: Ach kleine Suze! Hopelijk krijgt ze er niet al teveel last van. Vergeten, oops...! @ Chantal: Wat een lekker mannetje in een groot bed! Wasmachine wordt morgen niet geleverd. GGGRR!!! Ik heb m af bestelt en ga maar op zoek naar een andere, want hij werd nu pas volgende week geleverd. Na een hoop gezeur kon het eventueel aanstaande vrijdag. Dat vind ik te laat, dan zit ik bijna een week zonder wasmachine, dat red ik niet!
Gister at en dronk ze nog wel goed, maar vandaag heeft ze weinig honger/dorst. Wel een half bord pap gegeten, maar daarna wilde ze niets meer. Zelfs banaan weigerde ze daarnet, nou dan moet ze echt wel ziek zijn hoor! Ze drinkt ook niet echt. Heb haar op de normale tijd in bed gelegd, maar na het uitslapen van vanochtend is ze natuurlijk nog niet echt moe. Eens even bedenken of ik haar er nu dan maar weer uit ga halen en hoe verder dan vandaag... Jenny, fijn dat de bv nu goed gaat! Heb je eigenlijk een leuke kraamhulp?