Weet iemand waar je die rietjesbekers (Nuby?) kunt kopen? Is dat iets voor Kruidvat, Etos of Prenatal? Ise vindt sap uit een pakje drinken zo leuk, maar wil haar niet steeds zoet sap aanbieden (in een beker leng ik sap altijd heel erg aan). En met een rietje in een bekertje gaat ze altijd heel erg zitten spelen, met heel veel spetters tot gevolg. Misschien dat ze uit een rietjesbeker wel wil drinken, toch belangrijk nu ze ziek is (ze had net ook weer 39,2)
Nog een vraag: van doorkomende kiezen krijgen ze geen verhoging toch? Ik zit de foto's van de dierentuin gisteren door te kijken en zie haar echt op veel foto's met haar vingers achter in haar mond zitten...
@ Chantico Rietjesbeker heb ik bij de action gehaald is een beker met een hard rietje, Toby houdt niet van die zachte en kost maar 1,89. En van doorkomende kiezen kunnen ze zeker koorts krijgen gebeurt hier ook altijd.
@ chantico, ik heb um bij de DA gekocht, maar volgens mij heeft een kruidvat of etos ze ook. En zeker dat ze verhoging krijgen van doorkomende tandjes...
ik heb wat dingetjes te koop neergezet in te koop aangeboden topic dus als er iets voor iemand bij zit hoor ik het graag!!
@ Chantico: Die bekers van Nuby hebben ze vrijwel overal. Maar ze zijn wel prijzig. Bij het KV zijn er heel vaak acties met 25%. Ze zeggen dat kindje geen verhoging krijgen van doorkomende tandjes/ kiezen, maar zelf denk ik daar anders over... Ze hebben er soms wel degelijk last van!
Chantico, idd bij kruidvat of DA of Etos, enne beterschap! Marleen, vervelend van die wasmachine, kan je dan niet ff bij je moeder wassen? Petra, hoera gips mag eraf, heerlijk! Chantal, leuke foto's en leuke bed! Goed dat hij bleef liggen!
@Denice, inderdaad gewoon even langsgaan. @Traktatie, wordt een fles wijn voor de leidsters met een etiket met Djim erop. En voor de kids heb ik aardbeien slagroom en eierkoeken. Die mogen ze daar lekker besmeren enz. En voor ieder kindje een zetje van die foambadspeeltjes. Die Chantal hier al vaker heeft aangeprezen @Marleen, tja opbouwen, maar eens moet je beginnen, haha!! De bridge is nu over, dus ook de hele zomer op donderdag spinnen, lekker hoor!! Gaat nog goedkomen met mij, haha!! Ai das balen van je wasmachine en nu @chantico, inderdaad, KV, Etos daar hebben ze ze meestal wel. Ze zijn vrij prijzig, helaas. @Petra, nog maar 1 dagje!!! whoeheoeh!! Zo het is lekkerder weer dan ze voorspelden denk ik. We hebben net lekker buiten gegeten!
chantico, wat vervelend dat ze nu echt ziek is. otje eet ook heel slecht, huilt meer dan normaal en huilt ook af en toe 's nachts, maar heeft geen koorts. bij het kdv kwam mijn vriend een vriendin van mij tegen die vertelde dat buikgriep erg heerst. misschien verklaart dat het? hier ook kwijlen en alles in haar mond waardoor ik ook aan kiezen dacht. officieel schijnen ze er geen koorts/verhoging van te kunnen krijgen, maar hier is dat wel heel vaak het geval. ik begreep dat de verklaring is dat hun weerstand bij het doorkomen van tanden en kiezen lager is en dat het daarom vaak samen gaat met verhoging. beterschap voor ise en sterkte voor jou!
Sjonge zeg... ik lees twee bladzijdes terug en ik zie ineens een berichtje van Jenny met daarbij het nieuwe onderschrift!!! Jenny, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje!! Yanieck!! Alles goed? Leuk hoor!! Wie is nu de volgende??
zo nou ik was er weer k denk niet dat ik die 40 weken ga vol houden :S het is niet te doen. me ribben doen echt ongelooflijk zeer. en enigste keer als ik dat niet heb is al ik ga staan. maar dan beginnen me heupen.... als ik ga leggen dan doet het ook zeer. heeft iemand tips of heeft iemand dat ook gehad ? wil zo graag genieten he maar dat lukt op deze manier niet. ben helemaal kapot heb ook net op bed gelegen toen emy even sliep maar kon me draai niet vinden zonder dat het zeer deed. zelfs douchen hielp niet ! en heb zoiets van als ik de verloskundige belt die gaat dan zeggen van doe rustig aan .. maar ken moeilijk emy de hele dag voor de tv zetten en zelf laten spelen. chantal hagel ???? ben je gek serieus!!!!?? hier nog geen druppel regen gehad wel enorm veel donkere wolken hopelijk gaat het dan niet regenen hier anders doe ik de gordijnen dicht !!! ik wil zonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!
grrrr heel bericht met al mijn vragen over bv tijdens de zwangerschap getypt, ga ik het posten, krijg ik een scherm over werkzaamheden. ook al niet echt in de stemming om te werken, zit met mijn hoofd bij hele andere zaken
wel apart dat ik hier wel kan posten... ik ga maar eens mijn paspoort laten verlengen. misschien helpt frisse lucht.
@ marleen, ik heb een wasmachine van www.modern.nl gekocht en dan beste koop volgens consumentengids 2008 of 2009 en was 380 euro kwijt en moest 3 dagen wachten @ Lauwie, jeetje je bent alweer 5 weken @ Denice, kan je moeder neit af en toe een dagje op emy passen? Tijdens mijn verlof is Roos nog gewoon naar de opa's en oma's geweest en het kdv dat waren dan heerlijke dagen @ Chantico, wat zielig dat Ise ziek is, ik hoop dat ze snel opknapt
`petra nee dat wil ze niet maar ze is zoiezo zelf 3 dagen werken en erg met zichzelf bezig vind ik .. ik had wel verwacht dat ze 1 dag in de week eventjes zou willen oppassen zodat ik bij ken tanken maar zit er niet in....