wow nummer 4 alweer !!! gaat snel hier. juud das echt super shit weer he...hopelijk ga je toch een beetje leuke vakantie hebben he. Jenny mooi buikje hoor !! geen streepies zo te zien?? of kijk ik scheel...
@noura: oh dan krijg ik ze ook lekker niet auto's.. ja wij brachten ze altijd bij een erkende garage en viel ook altijd om door de rekeningen, nu hebben we een "mannetje" haha klinkt altijd leuk en daar ben ik zo blij mee. vooral met die nieuwere auto en electra en kan zoveel stuk zijn/gaan
@ Shireen, oooh spannend. Ik weet nog wel dat die ligging me helemaal niet interesseerde... Ik was zo bang dat Sil ineens een jongetje bleek en ik die hele meisjesgarderobe op MP kon zetten..... Over striemen, bij Tymen tot 35 weken geen striem te zien en vlak voor mijn bevalling waren ze er ineens... Sil heeft er nog wat aan toegevoegd. En ik was bij Tymen 13 kilo aangekomen en bij Silke 11, dus het lag niet aan alle extra kilo's.
Ik ben bij Thomas 18kg aangekomen en zit flink onder de striae. Thomas lag met zijn hoofdje klem en heeft volgens mij geprobeerd om zich los te trappen ten koste van mijn huid. Rond mijn navel is het net een vulkaanuitbarsting! Bij Jasper ben ik 13kg aangekomen en is er geen streepje bij gekomen. Mijn buik is echt lelijk geworden helaas...
jenny super dat je nog geen krasje op je buik heb. ik heb nu ook nog niks even afkloppen natuurlijk hopelijk blijft het ook zo. maar ja mochten er toch strepen gaanvershijnen alsof ik een zebrapad ben dan zij het zo. ik heb wel dan 2 mooie kindjes gekregen. ik zit trouwens lekker op een stoeltje buiten. is zo lekker weer. hopelijk gaat het niet regenen.
het heeft inderdaad niet met kilo's te maken, blijkt een erfelijkheidkwestie te zijn de rekbaarheid. zie je ook weleens bij borsten en armen is dezelfde huid maar toch kan je strepen krijgen. je kan er zo weinig aan doen hè. smeren heeft geen zin, kansloos.
setteke: nou het zla je maar gebeuren dat je alles gekocht hebt en dat ze het verkeerd hadden haha trauma
als je wat voller bent, dan valt het later minder op. maar heb wel eens bij een heel slank meisje gezien die echt helemaal van links naar rechts en van omhoog naar beneden uitgescheurd was. was echt heel zielig
En wat ervan overblijft word ik ook niet blij van.... Ik heb gewoon vel over.... Echt zo'n hangbuikje.... Ik overweeg verberg-je-buik-onderbroeken....
Ja, vooral onder de navel. Moet wel zeggen dat je ze steeds minder ziet, maar door die littekens trekt de huis zo bij elkaar.. Echt lelijk met zo'n hangbuik...
helaas doe je er zo weinig nu tegen. je hebt wel littekencremes maar denk dat die niet helpen maar set.. ik heb veel erger gezien, dus
Goedemorgen, @ Judith: Wat een rotnieuws! Over striae, heb ik ook, mijn buik is helemaal lelijk geworden. Het was bij mij nog erger dan bij jou Setteke. Mijn buik is zo snel gegroeid dat mijn huid het niet bij kon benen...
jemig nog geen tuinset, als ze niet komen NOU GGGRR. moet ook nog de honden uitlaten en ff naar werk. schiet weer lekker op zo hoopte dat ik mee kon lunchen op werk (ze hebben altijd zoveel lekkers)