Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Argggggggggggg ik heb het koud!!!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Chantal: Mooi dat je al even met je baas hebt gesproken over piemel :)D)!

@ Judith: Geen idee voor iets anders dan een campingbedje, sorry..

@ Tesske: Balen dat ze zo is afgevallen. Gaan ze nu iets extra's doen om haar weer op gewicht te krijgen of hoe gaat dat?

@ Vogeltje: Fijn dat je weer wat kunt eten... En wat ben je al veel afgevallen in korte tijd!

@ Jenny: Slaap lekker!

@ Setteke: Goed van je! En nu leren!:p

@ Miranda: Mooi dat Laureen dat vroeg, hier is nu iemand een feestje aan het bouwen boven...;) Net als gisteren, en eergisteren, en de dag ervoor... Zal wel aan de tijd liggen...

@ Miepie: Fijn dat het goed is met de kleine, ik hoop dat het niet lang meer op zich laat wachten voor je. Slaap lekker!

Ik ga even wat eten. Het wordt ondertussen ook weer donker hier, naar weer bah!

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Over eigen naam zeggen: Laureen zegt haar eigen naam al een behoorlijke tijd.
    Ze kan eigenlijk al heel veel namen zeggen.
    Elle (joëlle) Nonne (dionne) Conin (colin mijn broer) Isa, Joyce, Lajs, Matit (marit) Jill, Milan, Jokik (jorick).
    Maar als je de namen voorzegt zegt ze bijna alles na, echt een papagaai.

Kleuren kent ze totaal nog niet, nog niet mee bezig geweest. haha

Liedjes zingt ze ongeveer net als Otje.
    Vooral de laatste woordjes zijn favoriet, maar zijn meestal wel goed.
    Klap eens in je handjes, visje visje en in de maneschijn zijn hier favoriet.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique noemt zichzelf kiki.

ik noem haar altijd doniekie. dus het laatste heeft ze onthouden. hahahahahaha! donique zingt helemaal niet maar danst de sterren van de hemel hahahaha.

favoriete speeltjes zijn hier :

-alles waar je mee kan lopen (trekdiertjes,loopfiets,loopwagen etc)
    -ballen
    -magische tekenbordje!

hoe gaan jullie kids eigenlijkk mee overal naartoe? donique wil alleen maar lopen dus meestal heb ik de kinderwagen alleen maar mee voor de boodschappen maar ze loopt naar het winkelcentrum daar en terug. ze loopt ook goed mee en pakt eigenlijk bijna niets wat niet mag. (maar wil wel alles aanraken) hihihih. we zijn nu aan het oefenen voor het meerijdplankje met stoeltje erop zodat ze leert daarop te gaan zitten. ze heeft gisteren voor het eerst gezeten en vond het wel leuk volgens mij.

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Mik: als ik alleen met Laureen ergens naar toe ga neem ik meestal de buggy mee.
    Gaan we met z'n allen (dus ook Gerard mee) dan mag ze iets vaker zelf lopen.
    Er zijn dan meer dan genoeg handen die haar kunnen pakken als ze de verkeerde kant op gaat. haha

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Miepie fijn dat alles goed was bij de vk.

@ Mik hier loopt hij pas sinds 2 weken dus nog steeds in de buggy.

@ puck ja dat weet ik maar dat schijnt normaal te zijn.

Toby zegt zijn naam als sinds zeker 10/11 maanden allen zet hij er nu tje achter dus als wij zeggen Toby dan roept hij heel hard Tobytje;)

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Vogeltje, 7,5 dat gaat goed!! Lekker hoor!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lique en chantal, ze gaat weer aan de fantomalt, flesvoeding en daarnaast zoveel mogelijk calorierijke voeding en zo min mogelijk magere producten.
    Dus bv rund ipv kip.
    Moet morgen even met de dieetiste bellen.
    We zijn net even met mijn broertje naar de mac geweest waar ze 2,5 kipnugget op heeft, het begin is er ;)

9. @ mik: heel verschillend en hangt af van wat we doen. Ik heb een driewieler met een duwstang, ga ik nog wel is mee het centrum in, boodschappen doen soms kinderewagen anders boodschappenwagen, hij mag wel is loslopen, maar dat gaat niet altijd goed, want hij heeft ook altijd boodschappen nodig ;) :p
    Soms nog in de minimonkey, dus ja hangt van de situatie af eigenlijk...

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    mik ik neem de buggy alleen nog mee als we met de honden lopen, ik wil haar dan niet laten los lopen omdat ik ook al op de (los lopende) honden moet letten. Verder loopt ze altijd zelf.
    Als we alleen even op de hoek de honden laten plassen gaat ze trouwens niet in de buggy want dan loopt ze met spike en houd zijn riem heel trots vast.

Vogeltje goed hoor 7,5 kg eraf! Heb er nu 15 af, zit nu even in een dipje en ga na de pasen weer met frisse moed verder.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zwaai zwaai.
    vanmorgen zijn roos, suze en ik opgehaald door mijn ouders en ben ik met mijn moeder en de kinderen de stad in geweest, wel even prettig om eruit te zijn en de kinderwagen duwen gaat prima met 1 arm.

Fijn om te lezen dat de Baby's nog in de buiken zitten

@ Chantal, wat een gedoe om die piemel zeg, ik hoop dat ie niet teveel energie van je afpikt

ik heb shanai gesmst

@ Puck (heette jou pony nou puck????) wat balen zeg van de vissen. Had jij nou ook kippen? Ik ben bezig met het konijnen- en kippenhok en vraag me nou af hoeveel kippen je het best kan nemen

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @TEsske, hoeveel moet jij nog?

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het gaat goed met Shanai, maar heeft het druk

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    te veel haha. Wil er nog zeker 15 af hebben en alles wat er daarna af gaat is extra mooi meegenomen. Maar het gaat erg moeilijk door de trage schildklier en het gebruik van prednison. Hoeveel wil jij in totaal kwijt?

15. @ carmen: ok, en hiermee weer even wat spekjes opbouwen dus...
    Mag ze alweer melkproducten???
    lees lekkere softijsjes en mc flurry's etc.?

wist trouwens niet dat je met afvallen bezig was, wat goed zeg dat je al 15 kilo kwijt bent, super hoor...!

Hierbij alvast een foto van de fotoshoot, zet niet de zakelijke erop natuurlijk.... ;)
    Bekijk bijlage 62637

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ben weer terug uit het ZH. Resultaat: Ik heb een ontsteking tussen m'n hechtingen :x. 3xper dag in een laagje water weken en over 2 weken opnieuw op controle........

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    chantla, ik vind je mooie vrouw hoor! Mooie foto!!!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    duster, da's vervelend! Sterkte!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    chan ze heeft nog steeds kma en mag dus niet veel. Kan dus geen volle melk,roomboter of softijs/mcflurry geven. Das jammer want dat zijn wel caloriebommetjes.
    Leuke foto, vind je haar zo echt vlotter.

Duster nou daar ben je dus mooi klaar mee.

20. @ duster: he bah, nou lekker dan... nog steeds ook pijnlijk dus?
    @ linka: dankjewel!

@ carmen: ja das jammer dus... jammer dat ze nog niet over de kma is heen gegroeid... brintapap is ook een dikmaker toch?
    en tnx!

Deel Deze Pagina