Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx! Tis nu echt een mix van pa zijn foto's en de mijne, maar ik vind wel dat je precies kan zien of ze van mijn pa of van mij zijn.

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Marleen.
    ja is echt raar dat ze meteen brieven gaan lopen sturen als je 2 dagen in het rood staat. alsof je dat express doet ofzo en dan ben je op vakantie dus jeweet het nog niet eens ook.. lekker is dat. k ga het denk ik zien....
    vodaphone is altijd heel erg streng vind ik. 1 keer stond ik ook paar dagen in het rood wist het niet eens, kreeg meteen een brief met een boete eraan.. blijken ze te doen als je onder de 23 jaar ben omdat die mensen meestal niet betalen of niet op tijd betalen. ben nu al 4 jaar bij hun met abbonement en snap er geen hol van want had altijd op tijd betaald... kreeg neit eens een waarschuwing.
    hopelijk gaan gewoon die automatische incasso''s er wel allemaal af zonder problemen.

duster
    he verdorrie jij ook al.. dat ze mensen gaan lastig vallen die echt niks willen betalen ofzo.. snap niet hoe die mensen dat kenne van dubbeltje op zn kant. ik krijg al grijze haren alsik er aan denk als ik 1 rekening van 20 euro niet meer ken betalen.

lique
    ik heb 12 maart bijstand aan moeten vragen ( moest paar dagen voor dat ww uitkering af zou lopen 18 maart was dat)
    en aangezien hun 1,5 maand achter lopen met verwerken omdat het systeem waar hun het in moeten zetten het niet goed deed ofzo ( lul verhaal) krijgen we nu een voorschot van 450 euro deze week ( daar heb je lekker veel aan :( is nog niet eens de helft van het bedrag wat we zouden moeten krijgen 1234 euro wel leuk bedrag als je dat ziet staan) maar de rest van het bedrag krijgen we dus pas 20 mei ( door hun schuld omdat HUN achter lopen !!!)
    hopelijk krijgen we alles dan volgende maand aan loon en uitkering en hopelijk zit daar dan ook het belasting 2009 ( hebben wij vroeg in laten vullen dit jaar )maar ja daar hebben wij nu geen reet aan natuurlijk.

me moeder had gezegt in de tijd dat we in de ww zaten van als je te kort komt dan moet je het zeggen..
    nou vertelde dus vanmorgen hoe het zat. en dat we te kort komen reactie daarop was " ok doeidoei moet werken !"
    en eerder heeft al gezegt "ja het leven is hard " wat heeft het in godsnaam nu zin om dan te vertellen dat jeniet eens boodschappen ken betalen. zal wel weer aan mij leggen.

setteke
    na 11 maand in ww uitkering te zitten en na 3 maand nog maar 75 % van je laatst verdiende loon te krijgen ( 1200 euro was het loon ) dan heb je je spaargeld al wel er door heen. en dan hebben we echt nog heel zuinig gedaan en heel veel dingen geschrapt.

Binna leuk kado van je kleine meid !

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik moet nodig eens wat gaan doen want anders blijf ik malen hier achter de computer...

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik zit nu bij de huisarts om de Mirena te laten plaatsen. Ik zie er best tegenop......

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, en is het je meegevallen. Ik vond het echt meevallen...

@Denice, lastig hoor. Ik zou het geld dat je nu vangt gelijk van je rekening halen. Zodat je contant geld hebt voor de boodschappen. De andere kosten moeten dan volgende maand maar betaald worden. En even contact leggen met de instanties waar jij wel aan wil betalen, maar liever dit keer zelf overmaakt (zoals telefoon enz). Het is even schipperen. Als het goed is is het geld allemaal binnen voordat je moet bevallen en kan je lekker relaxen! Chill, ga naar buiten!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik vond de mirena plaatsen ook erg meevallen

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

***BUDDYNIEUWS***

Juud liet me net weten dat ze ongesteld is geworden, 6 dagen eerder dan verwacht. Dit betekent dat ze nu ook deze maand niet met Puregon kan starten omdat ze nog met vakantie is.....:(

***EINDE BUDDYNIEUWS***

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Denicé; Je hebt toch geen recht op bijstand als Kenny werkt?

@Lique; Ik vond het best pijnlijk, maar de pijn was wel snel over :)

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh duster dus hij zit er in. nou ik vond het ook echt niet fijn, moest me best verbijten, en dacht nog van dit nooooit weer.
    maar zoals je zegt de pijn is wel snel weg
    heb wel de maanden erna soms lang gespot, wel dat je het met een inlegkruisje af kon dat dan wel.
    maar dat kan wel 6 maanden duren

juud wat een kutnieuws zeg, nou ja, hoop dat jullie in ieder geval lekker van de vakantie genieten

pff ik doe hier helemaal niets, ben vandaag vrij
    ga zo maar eens de was uit de machine trekken en ophangen buiten

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    duster
    van 18 maart tot 21 april heeft kenny niet gewerkt. hij werkt pas sinds 22 april. dus we krijgen nog geld (bijstand) van 18 maart tot 21 april.

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    nu zit ik nog achter de computer :S

ik ga eens iets doen anders zit ik vanavond laat hier nog achter te typen.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, gips eraf!!!!!??????

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    de groten hebben hier sportdag vandaag, gelukkig hebben ze goed weer hiervoor

gister trouwens lekker gewerkt, ingevallen bij mijn oudcollega in de zaak, leuk om dan allemaal oude klantjes terug te zien.
    kreeg zelfs van een klant een frietje met snacks wat die even brengen kan.

ik ga zo denk ikk maar even met een sopje het huis door

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Binna: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Judith: Jee wat balen zeg! Probeer nog wel van je vakantie te genieten hoor!

@ Alieke: Als ik je ook zo hoor praten.... eruit met die pil!:D

@ Petra: En hoe was het in het ziekenhuis?

@ Schatje: Fijne laatste verlofdag gewenst, nog even lekker genieten!

@ Setteke: En al iets van Hilbrand gehoord hoe hij het ervaart? Wat een dom smsje;)...

@ Chantal: Wat voor taart-workshop ga je precies doen?

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: hey das nog eens lekker zo'n hotel heerlijk.

@puck: nee nog geen emo dag gehad hoor,maar die gaat vast komen. vandaag gaat het super

@tesske: wat een leuke foto

@denice: oh meis balen zeg, kan je niet wat lenen van iemand?

@binna: bien ben je jarig meis? van harte gefeliciteerd

@juud: oh jeetje klote zeg voor je, weet niet wat ik moet zeggen :(

hier alles goed, kleine valt wel teveel af dus we zijn aan het bijvoeden maar ze is heel tevreden en slaapt heel goed.
    met mij gaat het ook lekkerder dan gister in iedergeval, was wat misselijk en moe gister. zo de kaarten zijn binnen dus ga ze in een envelopje stopen ;)

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hey wie van de augustus mama's 11-08-2008 heeft ook al weer een zoontje kick?

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat is ElleNY en haar vriendin cygnet heeft ook een zoontje met die naam en datum. Hoezo Denice?

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jenny nee is niemand waar van ik het kan lenen wilde eigenlijk ook niet gaan bedelen of vragen om geld bij andere mensen. dus daarom dacht ik kan het beter dan in de familie zoiezo halen en bij memoeder beginnen. maar dat werkte dus niet. me zus heeft hetookniet al te breed en ja de vader van kenny gaat kenny nu denk vanavond vragen als hij tenminste een beetje op tijd thuis is ... gister was het ook kwart over 10 !!!!
    we moeten toch iets he. voorraad kasten die normaal helemaal vol staan zijn nu helemaal leeg zelfs geen rijst, macaroni, spagetti of van die vieze puree uit een pakkie. en ook geen groenten in blik/ pot ofzo.
    dus boodschappen moeten er gehaald worden. heb nog 3 euro in me portomonee. en er moet deze week getankt worden met de auto anders ken kenny niet naar zn werk.

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke aha was ik toch niet helemaal gek hahaha. was net een topic aan het lezen ( uit verveling ) en ik denk gek ik zeg ik ken die naam ergens van ! inderdaad cygnet2 en nu ik het ziet elleny weet ik het weer.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tot hoe lang moet je nog met die drie euro Denice?

Deel Deze Pagina