die 3 euro is eigenlijk nog tot hoe ver ik die ken rekken. dat is nog over van de uitkering van 18 maart die we toen hadden.. dus 20e mei komt pas weer geld. ken iknog net een brood voor halen. en misschien nog een paar blikkies leverpastei.
Och meisje.... dat is niet zo mooi. Als in de buurt woonde kwam ik je wat brengen, maar daar heb je nu ook niks aan he?
Hay meiden, ben ik ook even weer. Heb weer keurig bijgelezen maar krijg het steeds niet voor elkaar om uitgebreid te reageren. Maar ik ga even mijn best doen. @ Binna: gefeliciteerd met je verjaardag @ Juud: bah weer klote voor jullie. Waarom kan het niet eens normaal gaan bij jullie. @ Setteke: joepie een overnachting gewonnen, leuk hoor. @ Petra: en is je gips eraf???? @ Jenny: meid je klinkt echt niet als een pas bevallen mama. Erg leuk dat je direct alweer meeschrijft. Dus de kleine meid moet een beetje bijgevoed worden. @ Denice: bah wat vervelend om helemaal zonder geld te zitten. Misschien proberen iets te lenen van iemand? @ Schatje: ojee je laatste verlofdag alweer. Wat gaat dat ook snel hè. Geniet nog maar even van je mannetjes. @ Noura: leuk joh dat je zo af en toe moet invallen op je oude werkplek. Sportdag, ja daar is het lekker weer voor. @ QueenBee: mooie site hoor, erg mooie foto's @ Marleen: alweer vroeg dag bij jullie. Je grootste knul wordt nu echt wel snel groot hè. Voor je het weet gaat hij naar school. @ Lique: waarom ging Djim ook alweer tracteren op het kdv?? (weet het niet meer) en wat is het geworden?? @ Iedereen die ziek is/ zieke kindjes heeft: BETERSCHAP!!!!!! Nou ik heb mijn best gedaan hoor. Laureen en ik hebben vanmorgen weer gezwommen. Nu mag ze na de mei-vakantie alleen in het water, mama blijft dus in de kantine zitten. Nou ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Gelukkig kan je via een tv kijken hoe de zwemles gaat. Twee weken later gaan er nog 2 kindjes alleen in het water en zo wordt het hele groepje getraind om zonder de mama's te gaan. De kindertjes blijven dus wel gezellig in hetzelfde groepje zitten. Met de meiden verdera alles goed hier. Zo een evaluatiegesprek met het gastouder bedrijf. Heb eigenlijk niks bijzonders te melden aan hun,ben heel tevreden. Nou ik ga de meiden naar school brengen.
setteke das lief. maar friesland . limburg is niet zo dichtbij he ben een beetje uit mijn opties voor geld op het moment. dus nu wachten tot vanavond en dat kenny gevraagtheeft aan zijn vader das eigenlijk nog de enigste die misschien watken lenenvoor de week boodschappen. en een pak luiers voor emy die raken namelijk ook op.. al doet ze wel plassen op de wc als ze het aangeeft tenminste soms zegt ze alleen oh oh plassen wc !! en dan is het al te laat . miranda het heeft me wel weer stress gegeven merk ik want heb weer aan de lopende band harde buiken steeds. wilde net gaan slapen maar mevrouwtje besloot maar 3 kwartier der ogen even dicht te doen. en ik kon niet in slaap komen door die harde buiken. misschien zo even samen gaan douchen dat ik dan een beetje ken ontspannen.
hallo, hier ben ik weer. Ik ben na het ziekenhuis gelijk even lekker boodschappen gaan doen en ga nu lekker douchen zonder mijn arm in een plastic zak omhoog te houden Ik vond het wel eng toen ze met zo'n soort cirkelzaagje het gips eraf zaagde, maar gelukkig was het niet eens echt vies vanbinnen. @ Miranda, alleen zwemmen wauw zeg, vind je dat niet ongezellig/spannend/snel? @ Jenny, wat fijn dat het goed met je gaat. Vind Milan zijn zusje lief?
@Denice, ja N-H is ook wat uit de buurt. Je hebt een PB! @Miranda, Djim gaat over naar een andere groep op KDV. Dit is zijn laatste week op de babygroep, vandaar!! Hij heeft voor zijn juffen en fles wijn mee. Heb er een etiket opgemaakt, foto van hem met een tekstje erbij. En hij had verse aardbeien,eierkoeken en slagroom mee. Voor juf en kindjes zeg maar. Voor kindjes nog een klein kadootje. 2 Badfoamspeeltjes met een klein kaartje eraan met Djim zijn foto en een groet. Leek mij wel weer meer dan genoeg, haha! Zo ga nog een middagje werken, wat een heerlijk weertje...
In principe is het wel snel omdat we net weer zijn begonnen, maar ze heeft daarvoor ook al een tijd gezwommen. Bij deze zwemschool gaan de kindjes ongeveer vanaf 2 jaar alleen het bad in. Ik denk dat het wel goed gaat hoor, Laureen is een echte waterrat. En ongezellig, nee hoor kan ik lekker thee/koffie drinken met de andere mama's terwijl we naar onze kids kijken. haha Het is wel minder werk als ik alleen Laureen aan hoef te kleden. We zien wel hoe het gaat. Fijn dat je gips eraf is.
meiden jullie zijn zo ontzettend lief voor me !!! het is echt fijn om te weten dat ik niet helemaal hier in me eentje zit zeg maar en me ding niet kwijt kan. moet een beetje huilen zo lief zijn jullie.
@Denice, laat het lekker even gaan, zal wel opluchten!! En positief blijven, komt vast allemaal wel goed!
@ Denice: Het is ook gewoon echt rot stituatie. Ik snap ook niet dat die instanties gewoon een maand later betalen. Wie kan er nu een hele maand zonder geld! Ik woon ook niet bij je in de buurt anders had ik zo een boodschappenpakket bij je afgezet! @ Petra= free haha! Lekker zonder gips met dit warme weer! Pff, ik moet nog zoveel doen, gatver. Ik heb net 2 mega wasmanden opgevouwen dus er ligt weer wat in de kasten. Mijn wasmanden raken ook alweer aardig vol. Donderdag wordt vet wasdag. Ik ga weer wat doen, want ik heb nog steeds geen werkende kabouters in huis helaas!
Zo het zonnetje is nu inmiddels ook bij ons teruggekeerd, gelukkig het heeft me niet helemaal verlaten Dus ik ga er nog even van genieten tot Tygo wakker word, daarna naar het voetbalstadion, een klok halen voor Sam's verjaardag en dan even nog de stad in als ik dat red voor crocs en slippers voor Tygo. Dan gaat mijn Mr. T 2 nachtjes bij mijn zus slapen, snik snik... @ petra: heeeeee gips er af, je mag weer alles, maak het niet te gek he, doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!! @ set/juud: bah wat vervelend nieuws, ook zo onverwachts met de cyclus, echt butt. @ lique: ben benieuwd hoe je traktaties vallen van Djim.... @ denice: meid dikke knuffel, snap dat het je heel veel stress oplevert, maar kan je er op dit moment wat aan veranderen? Nee dus, dus het heeft geen zin om je zo druk te maken, heb jij niets aan, heeft de baby niets aan, dus probeer je te ontspannen. Hopenlijk komt Kenny met goed nieuws thuis....
@ puck: was ik jou nog vergeten; we mogen of puzzelen of 3D boetseren, denk dat het het laatste word.... @ noura: nou heb ik ook zin in een frietje....
Klinkt als een super tractatie moet ik zeggen. Leuk hoor. Dus door naar een andere groep, ja hij is ook geen baby meer hè.
@ Marleen: balen dat je zoveel te doen hebt. Ja die was blijft maar doorgaan hè. Succes ermee. @ Chantal: ook al zo lekker druk. Tygo 2 nachten uit logeren, zal wel erg rustig zijn in huis dan. @ Denice: meid ik kan me voorstellen dat dez situatie erg veel stress oplevert. Zou ik ook gestresst van raken hoor als we geen geld hadden. Je kan toch niet tot half mei met 3 euro!!!! Ik hoop dat Kenny straks goed nieuws heeft. Nou het evaluatiegesprek met het gastouderburo is weer gelukt. Was allemaal prima, wij tevreden en gastouder tevreden.
@Miranda, inderdaad geen baby meer, haha!! Maar hij zal wel moeten wennen hoor. Hij kwam helemaal los toen hij bij de oudste begon te horen. Nu weer van voor af aan beginnen, haha!! Laatst was Sam een middagje weg, dan heb ik geen kind aan hem, lekker spelen en veel meer ondernemen dan als zijn zus thuis is.... @Ckialita, welkom