Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Denice, wat een rotsituatie zeg met dat geld! Ik hoop toch echt dat er een goede oplossing komt vanuit het werk van Kenny of de gemeente. Misschien daar toch nog maar eens op hoge poten heen. Ookal krijg je maar 100 euro. Kun je toch even weer verder. Als ik wat kan doen moet je het maar zeggen!

Miranda, pfff Laureen al alleen in het water. Vlot hoor! Bij ons blijf je samen zwemmen tot je 4e. En alleen naar school, dan worden ze groot

Linka; Myrna ook al zo'n grote meid. Trots is ze zeker of niet?

Dames, bedankt voor alle reacties op de pil en mijn gezever over wel/niet zwanger worden. Ik ben er voor mij zelf nu echt wel uit, alleen nu heeft Raymond zo iets van laten we even hier de boel op orde krijgen. Terwijl hij al meer dan een half jaar over een brusje praat.

Goed nieuws! Mijn moeder mag morgen naar huis. Ze konden de CT Scan niet vervroegen, dus nu mag ze naar huis ook omdat haar bloedwaarden goed zakken. Ben vanavoind nog even met Danique op bezoek geweest en ze zat in het restaurant een kopje thee te drinken. Volgende week vrijdag is de scan en dan moeten ze het verdere behandelplan nog bespreken. Maar tot nu toe is het dus even een weekje of wat rustig bijkomen en aansterken. Ben zo opgelucht, al is het dus nog niet voorbij.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik had bij www.hotelkamerveilingen.nl een overnachting voor 2 personen met ontbijt in een Bilderberg hotel voor 34 euro :D

Ik kom net terug van de paarden (heeeeeeerlijk met de auto)
    de afgelopen weken had ik gewoon paard gereden, maar nu zonder gips was het ook wel fijn. Het was echt ideaal paardrijweer

Morgen komt de schoolfotograaf met de meisjes op het KDV, heb voor Suze gauw nog een zelfde soort blousje gekocht als dat Roos aan doet, alleen ander motief en kleur

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Lui avondje hier.. haantje ligt naast me op de bank te knorren.. hij heeft de zapper zelfs nog in zijn hand, whaha! Gezellig...

Morgen nog ff een dagje aan het werk en dan heeft deze bofbips al weekend, heerlijk!

~~~

@Juud, ah meis, balen zeg. Hoop dat jullie wel van jullie vakantie genieten. Knuff voor jullie!

@Denice, wat een piepsituatie zeg! En dan zat ik te klagen dat de wasmachine stuk ging en we een nieuwe moesten kopen.. dat konden wij gelukkig. Meismeis.. 3 euro.. het is al vaker gezegd natuurlijk, maar woonde ik maar dichterbij iedereen, kon je zo met ons mee komen eten. Als ik iets voor je kan betekenen ofzo moet je het maar laten weten hoor! Knuff!

@Set, gefeliciteerd! Moet toch ook maar eens naar wat van die veilingensites gaan.. en dan stiekem iets 'winnen' en hubje daarmee verrassen..

@Chantico, beterschap met Ise! Misschien tandjes, dat ze daardoor wat koortsig was? En maar goed dat ze je gebeld hebben, beter een paar keer te vaak dan 1 keer te weinig hoor!

@Miranda, alleen in het zwembad en mama in de kantine!? Kleine meisjes worden (te snel) groot! Supergoed hoor!

~~~

Voor straks alvast trusten voor iedereen!

Xx

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, spannend morgen! Heerlijk he zonder gips!

Setteke, je boft! Rianne boft! Hihi!

Miranda en de rest, ja ze is zo trots als de pauw, smorgens breng ik haar liever en ze geeft wel aan als ik moet komen halen.

Zo, slaap lekker meiden!

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Linka, je komt de laatste tijd zoveel vrolijker over, ik hoop dat ook echt is hoe je je voelt!

Miranda, helemaal vergeten te reageren op je waterratje. Al alleen in het zwembad :$ Geniet er maar van dat je nog mag kijken, want binnen no time zegt ze 'maham, ik kan het heus wel alleen hoor!' ;)

Lauwie, ben jij eigenlijk opgeknapt? Was het toch geen beginnende zwangerschapsmisselijkheid? Hoop het!

Alieke, je kunt hier al je verhalen over brusjes en de daarbijbehorende vragen en twijfels kwijt hoor! Zal je net zien, hak jij een knoop door, gaat je man weer dwars liggen... Sterkte met er samen uit komen! Fijn dat je zo opgelucht bent over je moeder!

QB, je site ziet er mooi uit hoor!

Petra, oh genieten zo zonder gips! Hoe voelt je arm verder? En stonk het? ;)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je Chantico! En hoe is dan met Ise?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thnx Chantico! :D

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Jaaa die link van Petra die bedoelde ik

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, voelde me gisteren na het eten weer goed. ben zelfs gaan schoonmaken bij een vriendinnetje die morgen gaat verhuizen. heb wel opgeblazen darmen, ca 4 mnd buik (voordat ik zwanger was 3 mnd buik ;))
    is het nog rustig bij jullie?

alieke, was je vorige keer meteen zwanger? kan best een paar maanden duren. en als je eenmaal weet dat je zwanger bent duurt het nog 8 maanden. wij moeten ook nog vanalles regelen! hoop dat je raymond kunt overtuigen.
    wat een goed nieuws van je moeder!

petra, geniet lekker van je vrijheid met je gipsloze arm!

wat een stoere dochters! zelf naar huis en alleen in het water! stoer hoor van myrna en laureen!

marleen, het klinkt of jij ook weer lekker in je vel zit, klopt dat?

denice, sterkte ermee!

jenny, gaat het met mylan ook goed? vind hij het erg wennen, de aandacht delen? het gewicht van babies gaat toch altijd eerst naar beneden? of bij yanieck teveel?

miepie, hoe is het met de krampjes van jens?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

vandaag gaan we naar het volgende feestje
    die van me oma

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Veel plezier Binna!

Vandaag nog even aan het werk, en dan al weekend, heerlijk! Denk dat ik zo maar op de fiets naar het werk ga, volgens mij is het nu al heerlijk buiten..

Iedereen fijne (werk)dag vandaag!

Xx

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Goedenmorgen meiden

Dankjewel iedereen voor de lieve reacties !

Ik heb nog 3 keer gebelt gister met verschillende mensen van de gemeente. ik zeg ik heb echt echt echt VANDAAG nog het geld nodig anders ken ik de kleine geen luiers halen laat staan dat ik voor eten op tafel ken zorgen. dat gaat me op deze manier niet lukken . en jullie hebben de afschriften van ons van de bank dus jullie kunnen ook zien we doen geen gekke dingen met de pas geen onzin dingen en je ziet de spaarrekeningen zijn leeg ken niet daar vanaf halen. nou bij de 3e persoon lukte het om geld los te krijgen. Omdat ik had gezegt van ja het is ons toegezegt het staat op papier dat we een voorschot krijgen en die wil ik dan ook VANDAAG nog binnen hebben. ze ging er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen. Nu keek ik voor het slapen gaan eventjes nog op de rekening en ik ken weer een beetje ademhalen... 450 euro is gestort ! ( het voorschot ) ze vond het trouwens raar want normaal krijg je het voorschot nog in de maand dat je het aan vraagt en de maand daarop het resttant dus had ik inmaart het voorschot moeten krijgen en in april het resttand. maar ze bleven maar zeggen dat ze er niks aan konden doen dat ze achter liepen. maar natuurlijk heb ik daar geen boodschap aan.

dus een beetje blij ben ik wel nu ik toch dit weekend boodschappen kan doen. en kan tanken met de auto vandaag ( deze was al 3 dagen op reserver aan het rijden namelijk )
    zo ken kenny toch nog op zn werk komen.
    pin ook meteen de rest voor boodschappen eraf en voor de benzine van volgende week. dan kunnen ze me dat tenminste niet eraf halen dan heeft de rest toch eventjes Pech met een grote P !!

vandaag hopelijk een leuke dag strakjes buiten vingerverven en in de zandbak spelen. daarna direct naar de winkel voor brood en luiers. en dan genieten van een rustige middag in het zonnetje buiten.

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

wat een heerlijke nacht weer. Jasmijn had om 22u15 haar laatste voeding en ik heb haar net maar wakker gemaakt voor de eerste.....

@Linka;Wat goed van Myrna

@Miranda;;Lijkt me wel spannend alleen in het water. Hier is dat ook pas met 4 jaar

@Petra; Fijn dat je gips er af is

@Alieke; Jammer dat jullie nu even anders over een brusje denken. Ik denk eigenlijk hetElfde als Lauwie. Het duurt nog wel even voordat het brusje er is. Wij hebben bijna mijnhele zwangerschap in een verbouwing gezeten. Het was heel erg zwaar, maar ik heb er geen spijt van. Zou het bij wijze van spreke zo weer doen, ha, ha. Fijn dat je moeder even lekker naar huis mag

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Sorry voor mijn schrijffouten, maar ik reageer op mijn foon en dat is nog een beetje wennen

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Denice, wat ben je zeker opgelucht meis! Gauw ales eraf halen, zoiets zou ik ook doen hoor.

Duster, ach geeft niet hoor meis, gaat verder goed met jullie?

Nou ik ga nu tandenpoetsen en dan myrna brengen en dan boodschappen doen, in vroege ochtend doe ik al graag!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Denice, wat fijn dat het voorschot nu toch vandaag binnenkomt.
    Houdt je er wel rekening mee, dat als je rekening geblokkeerd wordt, je zelf contact op moet nemen met de bank dat die blokkade er weer af kan?

Alieke, wat jammer dat je man er nu anders over denkt. Maar zoals de rest al zegt, het kan nog wel even duren voordat je zwanger bent.

Oh ik ben nog moe. Gisterenavond lagen we om 20.30 uur al te slapen.

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Lauwie: Goed gelezen haha! Het gaat wel weer beter inderdaad. Ik heb weer redelijk mijn draai gevonden, alleen nu is mijn lijf aan het protesteren, heb het gewoon iets te druk. In mijn hoofd blijft het maar malen, maar ik kan gewoon niet alles doen zoals ik het zou willen. Ik ga ook gewoon lekker achter de laptop zitten of een bakkie bij iemand doen, want morgen is er weer een dag. Voor mij is dit echt een hele stap geweest want ik ben soms wel iets te perfectionistisch.

@ Binna: Alweer feest! Feestbeest haha! Voel je je weer beter?

@ Linka: Je komt weer positiever over, ik hoop dat het ook echt zo is!

@ Denice: Je hebt in ieder geval weer even geld om boodschappen te doen.

@ Alieke: Nou ja, haha, mannen! Ik zou gewoon niet aan een niewe strip beginnen en foliumzuur in huis halen. Er bestaat ook nog zoiets als condooms als jullie echt nog ff willen wachten. Mannen zijn namelijk nogal veranderlijk en morgen willen ze het ineens weer wel haha! Tenminste zo dit dat exemplaar van mij inelkaar!

@ Shireen: Hoe is het in huize Jenny :D? Alles goed met kleine Yanieck?

@ Chantal: Heb je de slippertjes nog gehaald voor Mr. T? Ik heb ze voor Jasper meegenomen en hij loopt er super op. Had ik niet verwacht eigenlijk. Hij pikt steeds de slippers van Thomas en die werd dan boos want het zijn toevallig wel ZIJN Cars slippers en NIET die van Jasper ;).

Weet er iemand een website met leuk/ stoer jongensbehang? Ik vind het allemaal zo standaard en ik wil iets leuks voor Thomas.

Het is hier stil in huis! Weer eens wat anders. Ik heb zowaar kunnen stofzuigen zonder hindernissen haha. Het is alleen al wel druk op de zaak, dus eigenlijk had ik daar al moeten zijn... Maar ik wil geen dag meer zonder wasmachine. Thomas slaapt al 2 weken zonder luier en net nu ik niet kan wassen plast hij in bed. Gisteren had hij ineens diarree en kon het niet ophouden, dus er zat wat in zijn onderbroek. Dit soort dingen gebeurt bij mij nu echt altijd op zulk soort momenten, waardeloos, maar ja...

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Kids hebben uitgeslapen tot 9 uur, lekker hoor!

Hilbrand vond het heel leuk gisteren op zijn nieuwe job. Was nog wel wennen, ook omdat er nog veel onzeker is hoe het ingevuld gaat worden. Maar hij heeft er zin in in ieder geval.

@ Denice, nou gelukkig meid!

@ Marleen, oe, heb ooit een site gehad voor leuke behangetjes... Zal eens kijken of ik die kan vinden...

Deel Deze Pagina