Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @carmen wat ik me af vroeg vraag. heeft jou moeder ook help gehad. en hebben jou ouders ook last van de lucht wegen. daar ben ik wel benieuwt naar. of komt het bij jou niet bij het erfelijke vandaan als je het er niet over wilt hebben moet je het zeggen hoor. tis meer nieuwschirg heid

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    oooo wat een snoesje

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooh jenny wat een heerlijk baby meisje!

Binna, mijn moeder heeft in de zwangerschap wel een giga hoge bloeddruk gehad maar dat is geen hellp geworden ( of werd destijds niet zo erkent)
    Mijn vader heeft slechte luchtwegen, mijn moeder niet.

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Shireen; wat een moppie zeg! En fijn dat ze weer wat is aangekomen en leuk dat Mylan het ook zo goed doet met haar.

Carmen; pff wel heftig wat de gyn jullie allemaal heeft verteld, maar aan de andere kant wel fijn dat jullie zo ontzettend goed in de gaten zullen worden gehouden zeg! Kan me voorstellen dat de beslissing moeilijk is.

Linka; gelukkig kunnen ze nog gewoon op vakantie en wordt er daarna geopereerd. Spannend hoor!

Lique; pfff wat een nieuws zeg. Dat hoop je toch nooit mee te maken.

Hier gaat alles weer prima. Mijn moeder is terug uit het ziekenhuis. Ze moet nog heeeel rustig aan doen. Maar we hopen toch echt dat nu met heel veel rust weer wat aansterkt. want binnen 6-8 weken moet ze worden geopereerd en dan moet ze zeker weer een beetje sterker zijn.
    Morgen is mijn vader jarig, dus gaan we daar naar toe. Ik moet alleen morgen nog werken en dan heb ik heerlijk vakantie!!!!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    thnx meiden

alieke: wel lekker dat ze weer thuis is, morgen lekker verjaardag vieren wordt een mooie dag ;)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oooooooh wauw! *smelt*

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een snoesje Shireen! Als je het over bijvoeden hebt, heb je het dan over gekolfde melk of over poedermelk ofzo?

8. Chantico

Haha Set, babykriebels? ;)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Shireen, wat fijn dat ze het goed doet. Kolven heb ik ook gedaan, mijn tepels kunnen ook niet tegen babykaakjes!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantico: ja gekolft of eventueel kunstvoeding, maakt mij niet zoveel uit. alles wat ik kolf kan ze krijgen en als het te weinig is dat vul ik dan aan met poeder

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: ja joh die kaken zijn een hel haha, heb 2 lange wondjes erop AU!! dus ben er weer helemaal klaar mee. teenkrommende hing ze er aan, deed mylan ook. nu morgen nog even tegen de kraamzorg zeggen die weet nog van niks... toen ze weg was gelijk de fles gegeven haha

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ooooh, brr, dat ken ik nog wel ja. Zat met mijn hakken in de matras gedrukt van ellende!

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Alieke wat fijn dat je moeder thuis is..alvast gefeliciteerd met je vader.
    Ga je nog iets leuks doen in je vakantie?

@ Bv. ik heb alles gekolfd omdat Tess geen kracht had om te drinken, maar zelfs het kolven deed me af en toe flink pijn. :(

Grr het is best frustie om niet te mogen klussen nu ik weet dat ik 3 rijpe eitjes heb ;)

14. Chantico

Heeft niet iedere vrouw in het kraambed kloofjes? Ik had ze in ieder geval ook, en met voeden in de rugbyhouding (kind onder je oksel zeg maar), ging het wel en konden de wondjes genezen. Na een tijdje leerde ik goed aanleggen en Ise goed happen en konden we maanden lang verder met bv zonder die pijn. Ik bedoel dit niet als pro-bv praatje hoor, maar meer als herkenning dat ook mijn lijf moest wennen aan babykaakjes :D

Shireen, haha, daar zijn kraamverzorgsters vast niet op bedacht: moeders die het stiekem beter weten :D Vaak zijn ze denk ik de Deskundige, de Redder in Nood zeg maar. Denk je dat je een standje krijgt? ;) Met m'n vraag over bijvoeden doelde ik idd meer op of het melk was dat ze kreeg (bv of fv) of rijstebloempap ofzo.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Jenny, wat een schatje zeg en wat heerlijk zo'n klein hummeltje

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik heb bij Tymen 6 weken gevoed. Eerst drie weken dmv kolven daarna live, maar moest altijd met tepelhoedjes, anders had ik geen tepels meer over. Ik kan er gewoon echt niet tegen. Ik heb het bij Silke een paar dagen geprobeerd zonder die dingen omdat ik zo'n hekel heb aan tepelhoedjes maar het was niet te doen. Daarna drie dagen kolven om tepels te laten herstellen en weer geprobeerd, nou ik was gauw genezen! Krijg er nog de rillingen van! Ik vond het erg jammer, want ik produceer genoeg melk, maar om het eruit te krijgen.....

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, hoe was je verjaardag gisteren? heb je eigenlijk de witte all stars nog gekocht?

lique, oh wat een erg verhaal! bij 16 weken denk je wel dat je uit de gevarenzone bent. verdrietig hoor!

linka, wat spannend van die operatie zeg! sterkte!

carmen, fijn dat het gesprek met de gyn goed ging. het zal best pittig worden, maar het is voor een heel goed doel he?

chantico, hoe ishet met ise?

hier de eerste weken bv ook met kromme tenen en af en toe tranen in mijn ogen gezeten. na 6 weken ging het beter en op een gegeven moment deed het helemaal geen pijn weer. nu is het ook weer gevoeliger (doordat ik zwanger ben en gevoeligere borsten heb).

vannacht een te korte nacht dus ga nu slapen!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #4158 lauwie, 28 apr 2010
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
    jenny, leuk een foto van je dochter. mooi hoor!
    fijn dat het met mylan samen goed gaat en dat ze weer groeit!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi,

@jenny: gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje!! :D mooie meid!

@miepie: ook jij nog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

@lique: owww wat verschrikkelijk voor je vriendin! :(

@binna: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

ik heb even een vraagje! is de ontlasting van jullie kids ook nog breiig? of hebben ze echt al vaste ontlasting? ik vroeg me af of dat normaal is gezien hij nu gewoon eet zoals wij.

liefs rebbel

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sil haar ontlasting is ook vaak brijig. Dat is voor haar normaal. Iedereen heeft zijn eigen soort normale ontlasting. Bij de 1 wat vaster (zoals bij mij), bij de ander wat zachter (zoals mijn kinderen).

Deel Deze Pagina