@Duster, auw auw, dus 3x daags met de bibs in de biotex, ahhh. Succes wijfie!! Mijn schoonzus heeft dit gehad en ook trouw gedaan. Daarna was het zo over, hoop hetzelfde voor jou! @Carmen, aantal kilo's dat ik nog kwijt zou willen, nou 20... maar ben bang dat dat niet reeeel is. In ieder geval nog 6. Daarna is inderdaad alles meegenomen. Lekker dat je al 15 kilo kwijt bent, vanaf wanneer is dit. Of is dit vanaf het zwaarste moment na je zwangerschap zeg maar.... Het verschil tussen hoogzwanger van Djim en wat ik nu weeg is 35 kilo. Das best veel als ik er zo over nadenk, maar laatste jaar 15 kilo zeg maar. Gaat hiet ook megatraag en niet eens door schildklier (denk ik)..... De aanhouder wint! @Chantal, Mlif (was het toch, haha)
Milf, hahaha, jeppp Maandag was ik met Juud in de Bristol, was zo'n broekie achter de balie, stelde allemaal vragen terwijl ik aan het afrekenen was, juud later, chan, je had sjans, hahahaha
@mik. Silver heb ik zo veel mogelijk in de wagen omdat ze weg rent en alles pakt wat niet mag. En boos op de grond gaat liggen als ze mes moet lopen Pff voel me nog steeds beroerd kan gelukkig eerder weg. Zit alleen te twijfelen wat te doen met ere . Heb bloemkool maar moet dan nog wel alles koken en voel me niet fit dus tja. Iets bestelen in makelijker
@Binna; Ze heeft ook meestal roze aan Al hebben we nog enkele neutrale kleertjes die Matthijs ook gedragen heeft en dan moeten we echt kijken op welke datum de foto is gemaakt. Hoe voel je je nu? @All; Bedankt voor de complimenten over mijn schatje(s) @Marleen; Een dikke knuffel voor jou! @Petra; Wat een actie (van je mitella) @Tesske; Gefeliciteerd met Mark! Hopelijk komt Tess snel weer aan @Mik; Niet ingedaald wil niks zeggen. Jasmijn was bij 10cm ontsluiting nog niet ingedaald. Matthijs gaat meestal lopend mee. Alleen als ik van hier naar 't winkelcentrum loop (zo'n 15min heen en 15min terug) dan zit hij in onze dubbele wagen @Miranda; Dionne is lekker verwend! @Puck; Wat zielig van de visjes :x @Chantal; Lekkere collega Mooie foto!Helaas nog pijnlijk, al is het wel iets minder. @Vogeltje; Dat klinkt heerlijk! @Miepie; Fijn dat alles goed was bij de VK @Lique; Ik hoef niet in de Biotex, alleen water. Hopelijk helpt dat ook
lique ik ben in de zwangerschap maar 3 kilo aangekomen en na een kind van 2.5 kilo, een halve liter vruchtwater en een nageboorte armer te zijn woog ik direct na de bevalling 2 kg minder dan voor de zwangerschap. Tijdens het ontzwangeren raakte ik zonder moeite 10 kilo kwijt maar na verloop van tijd verviel ik in mijn oude patroon van bijna niets eten op een dag (at alleen avond eten en s avonds een blok kaas of stuk worst omdat ik dan natuurlijk honger had) en dan grijpt het lichaam al het vet wat er wel in komt gelijk aan om te laten plakken. Ik ben in januari weer begonnen met netjes 3x daags eten en viel meteen weer af. Nu heb ik weer moeite met eten en sta ik stil, heb er dus sinds jan. 15 kg af. Na pasen ga ik weer verder.
Zo, ik heb weer m'n best gedaan om ter reageren. Sorry als ik iets/iemand vergeten ben. Vanmiddag ben ik Jasmijn maar weer gaan wegen. En ze is weer 600gram aangekomen in 2 weken tijd
@ Chantal, leuke foto hoor @ Duster, jeetje wat balen zeg, behalve dat het veel tijd kost om 3 x per dag in water te gaan zitten za; je ook best wat last hebben? heb je nog veel last met lopen enzo? afvallen??????? ik wil/moet ook maar kan me er nog niet toe zetten en heb dus heel erg weinig kleren want ik wil niet teveel in deze maat kopen, maar weet niet of dit mn kop in het zand steken is @ Binna, lekker iets makkelijks eten, soep met broodjes ofzo
@Petra; Als ik loop gaat het wel (maar ik moet echt geen lange stukken lopen) Ik heb het meeste last als ik stil sta, bv tijdens het verschonen van Matthijs of Jasmijn. Maar ook gewoon nu ik stil zit heb ik last :x
Nee mijn hond heet Puck, mijn pony Tommy... Wat kippen betreft, heb er niet zoveel verstand van, maar volgens mijn is het zo dat het aantal oneven moet zijn ?) dus 3 kipjes en een haan bijvoorbeeld. Weet niet of je ook een haan wilt? Wij hebben nu alleen nog 3 kipjes over, onze oude dames En als je nog een konijn wilt... grapjurken op de verjaardag hier het weekend dachten dat ze wel even bij elkaar konden ... 30 seconden en ze zaten op elkaar... Weet niet of ze echt drachtig is, ik heb de ram er wel op zien zitten maar hoe lang hij daar zat weet ik niet... Misschien hebben wij binnenkort dus kleine konijntjes....
@ Afvallers onder ons; Hier nog eentje die wel wat kwijt wil... Ik weeg de laatste jaren steeds net ff wat te zwaar... Schatje, je hebt de 1e hele grote stap al gezet, hartstikke goed! Tesske, 15kg sinds januari is SUPER!!! Lique, er gaat steeds toch weer wat van af bij jou, dus volhouden meis! Ik zou het allerliefste nog 10kg af willen vallen, maar dat gaat me nooit lukken. Dus als ik nu nog ergens tussen de 3 a 6kg kwijt raak dan ben ik al tevreden. Bij mij is het grootste probleem dat ik niet regelmatig eet en daardoor een soort inhaalslag aan ga 's avonds. Jasper is wakker, die heeft ruim 3,5 uur liggen pitten! Thomas speelt ruim 2u buiten en is niet naar binnen te krijgen!
ik ga maar even een was aanzetten en kijken of het dametje wakker wil worden, we moeten nog versieren en mark komt vroeg thuis. Als hij thuis is gaan we naar het restaurant dus kom ook niet meer kletsen, fijne avond alvast meiden.
He dames! ik heb mijn agenda weer eens te vol gemaakt waardoor ik het ontzettend druk heb! ik lees alles met jullie mee, maar schrijf iets minder. vind het ontzettend jammer, maar vind mijn vrije minuutjes soms iets te kostbaar. elke minuut geniet ik van mijn lieve meisje! ze eet goed, slaapt goed, is niet ondeugend en leert ontzettend snel. ik vind het geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkeld en zich dingen eigen maakt zoals mijn man of ik dat ook zouden doen. gisteren heb ik haar opgegeven voor de peuterspeelzaal. ze gaat vanaf 2 jaar 3 x, maandagmiddag, woensdagmorgen, donderdagmorgen. maar de donderdagmorgen breng ik haar niet omdat we dan doen peuterzwemmen. Ik kan voor haar niet wachten totdat het zover is, want ik denk dat ze zich echt goed gaat vermaken daar. ik ga proberen het weer wat beter bij te houden! een knuffel voor jullie allemaal!!!
@ shanai: nou dat klinkt allemaal lekker en wat mag ze vroeg naar de peuterspeelzaal, mag bij ons vanaf 2,5 jaar geloof ik... Heb Tygo nog niet opgegeven, vind het allemaal een beetje ingewikkeld en heb die vrouw al een paar keer lastig gevallen om me het uit te leggen, maar of ik ben blond of die vrouw, hahaha, want we snappen elkaar niet... @ set: jij bent goed beziggggggggg
@denice: nog maar wat langer rustig aan doen meis, werk je nog? @miepie: ah mooi dat alles goed was bij de VK, ben je het beu? @mik: wisselend, als ik haast heb in de wagen en alle tijd lekker los haha @tesske: lekker dat ze goed eet @chantal: coole foto's, zijn ze voor jezelf? @duster: AU!!! @shanai: gewoon genieten van je leven hoor, forum loopt niet weg haha Voor de afvallers: YO GO GIRLS zet 'm op!!!!! wij hebben van half 1 tot kwart voor 3 liggen meuren op de bank haha en toen heb ik de kleine naar mijn schoonmoeder gebracht, want ze gingen naar het circus in de buurt. zo weer terug even eten en dan is de dag weer om
Liedjes zingen: fayenna zingt de liedjes die we vaak zingen allemaal mee, alleen dan in haar eigen taal maar wel met de goede klanken. In elke zin zegt ze wel een paar woorden goed Eigen naam: fayenna noemt zichzelf yenna. Gisteren vroeg de juffrouw van de psz aan haar hoe heet jij? en daar kon ze geen antwoord op geven. Dat zijn we nu dus aan het oefenen. Kleuren/cijfers: cijfers tot 10 gaat best goed, kleuren benoem ik altijd maar zij nog niet Favoriet speelgoed: boekjes!!!! Mijn man en ik hebben een heerlijke dag gehad gisteren. We moesten belastingaangifte in gaan vullen dus hadden we fayenna naar mijn moeder gebracht. Daarna zijn we heerlijk de stad is geweest, gewinkeld, en daarna lekker gegeten bij een nieuwe grill restaurant. @ carmen/sjorsje/petra: eindelijk de grote dag is aangebroken: ik heb jullie een voucher opgestuurd! @ carmen: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mark! Maak jij jezelf zorgen over het gewicht van Tess? Waardoor heeft ze diarree na de operatie? Wat supergoed zeg 15 kg eraf! @ chantal: ik zag een supermooie foto van jou voorbijkomen! Is deze gemaakt voor je werk? @ juud: wat een goede vraag zeg! nog nooit over nagedacht en eigenlijk ook geen idee wat je Anders kunt gebruiken dan een campingbedje @ vogeltje: dat klinkt alsof het allemaal de goede kant op gaat. Ben je blij dat je deze stap genomen hebt? Hoe gaat het eigenlijk met je man? @ chantal: volgens mij een vervelende situatie met een collega? Kan het zo snel niet vinden, maar lees wel dat je op een lijn zit met je leidinggevende en dat geeft je denk ik wel een fijn gevoel? Wat snap je niet van de psz dan? of snap je ook niet wat je niet snapt ? @ denice: vind dat linka wel gelijk heeft meid! Gun jezelf wat rust! Hoe ging je sollicitatie? @ setteke: fijn dat je de lesstof allemaal onder de knie hebt, jou kennende wordt dat vast weer een mooi cijfer @ miranda: wat goed dat laureen dat zelf vroeg! Dan heeft ze toch wel mooi door dat ze zich moe voelt en dat ze dan naar bed kan @ miepie: ben benieuwd meid, kan zo lang toch niet meer duren @ puck: wat een super mooie foto heb je op hyves staan van je mannetje! @ mik: fayenna gaat altijd lopend mee, behalve als ik de stad in moet en in meerdere winkels moet zijn. Dan neem ik gewoon de wandelwagen mee want heb een slechte goedkope buggy @ Petra: wat heerlijk dat je de stad in bent geweest, is vast een welkome afwisseling. Nog iets gekocht? Hoe reageert je werk eigenlijk dat je zolang niet kunt werken? @ duster: jeetje wat balen! Ik moest met mijn hechtingen in de badedas toen ze dreigden te gaan ontsteken, dat heeft prima geholpen Jasmijn groeit goed zeg! hoe gaat het met de BV? @ binna: beterschap meid!