Ik werk 24u/week op een administratiekantoor voor ziektenkostenverzekeringen. Wij zijn een volmacht voor VGZ en Avéro. Ik beoordeel aanvragen voor medische hulpmiddelen, therapieen, (plastisch) chirurgische ingrepen enzovoorts.
En ik ben net gebeld door een collegaatje dat onze afdeling vandaag gaat verhuizen, hebben ze net te horen gekregen... bah.. begint het nu al... we hebben nu een kamertje met ons 4en/5en, na vandaag een kamer met 12 man... niet leuk..
hier zonnebrand van vichy van de apotheek. donique is supergevoelig en dit is de enigste die goed is en geen reactie geeft. vannacht lekker bijgetukt. gisteren om half tien naar bed en toen kwam ze om 1 uur. daarna pas om 5 uur. tussendoor lekker geslapen in haar eigen bedje. ideaal dus. kus
@ sjorsje; neemt niet weg dat lianna er toch niet tegen kan vervelend, maar zul je misschien toch even wat verschillende dingen moeten uitproberen...
Chantal dat is waar. QB, vervelend dat het nu al zo begint. Mik, fijn dat Sydney jullie al wat rust gunt 's nachts.
@Carmen, wat spannend allemaal. Wanneer mogen jullie nu echt gaan beginnen (sorry ben het even kwijt). En wat fijn om te weten dat je moeder achter jullie staat! @Jenny, jemig wat een moppie zeg, heerlijk!! Wat BV betreft. Bij Sam had ik echt wel pijn in het begin, maar liep al snel zo voorspoedig geen echte tips helaas.. @Schatje, dat is gelijk erg heftig, zolang werken. Hoe ging het? @Linka, succes zo! @QB, misschien ben je er onbewust meer mee bezig dan je denkt. Maar mocht het zo gaan, kan je je wel volledig op het fotograveren storten, toch?? Ieder nadeel heeft zijn voordeel! Oh, jemig nu gaat het wel heel snel inderdaad!! @Denice, wat heerlijk zo'n vrolijk druk kind om je heen. Zolang je er niet achteraan hoeft, haha! @Sjorsje, nouja dan verbranden ze iig niet. Plantjes voor in de tuin gekocht? Staan ze al? @Zonnebrand, bij Action of Zeeman hebben ze meestal hoge factor voor leuke prijs. Heb de kids nog niet echt ingesmeerd, maar ze hebben ook een heerlijk huidje en ze zijn nog niet superlang in de zon geweest of iets. Vandaag op KDV zullen ze wel ingesmeerd worden. @Mik, mooie tijden en lekker dat je zo hebt bij kunnen slapen! @Allemaal, enorm bedankt voor de lieve reacties over mijn vriendin. Het is echt zo onwerkelijk Weet ook niet zo goed hoe ik haar hierin moet bijstaan.. Ze heeft (hoe bizar ook) een vriendin die eergisteren is bevallen, ze scheelden 6 dagen in uitgerekende datum Hopelijk hebben zij veel aan elkaar .. Zo gisteren lekker gewandeld en vanmorgen gewoon blij op de weegschaal. Was weer een kilo vanaf!! Heb mijn doel niet behaald voor mijn verjaardag, maar komt helemaal goed dit voorjaar! Geniet van het mooie weer, voor de dames die vrij zijn Ik ga weer lekker aan het werk!
Ik heb voor de kids factor 50 creme en daar smeer ik ze 's morgens helemaal mee in. En factor 30 spray gebruik ik tussendoor als ik vind dat de zon wel erg brand of als ze uit het water komen ofzo. Vaak smeer ik dan tussen de middag weer factor 50. En eind van de middag nog een keer. Ik ben echt heel erg van het smeren haha. Ik koop ambre solair of solar van L'oreal. Maar dan wel als het 1+1 is, want het is wel duur. Maar ik vind dat fijne merken en ze zijn nog nooit verbrand. Nivea kan ik zelf niet tegen en zwitsal vertrouw ik op 1 of andere manier niet. Gewoon een gevoel overigens hoor.
Lique, dus ze hebben allebei hun kindje verloren? Wat bizar zeg. En een gedeelte van de plantjes staan/hangen al en de kindjes hebben meegeholpen (nou ja, troep gemaakt).
Ja ik denk het. Onbewust idd. Want ik maak me echt geen zorgen, ik weet dat straks heel veel geautomatiseerd gaat worden, maar mijn werk kan niet geautomatiseerd. Er moet toch beoordeeld worden of een verzekerde recht heeft op datgeen wat hij aanvraagt, en daarvoor zijn protocollen. Enja, anders duik ik gewoon volledig in de foto's. Maar of ik dan mijn loon van nu verdien?.. Jeetje hoe bizar is dat inderdaad! Onvoorstelbaar..
@ lique: ohw my god... wat erg... maar idd, hopenlijk hebben ze veel steun bij elkaar en kunnen ze dit met elkaar delen.
Hier nog 2 stuiterende kindjes..... Pff! Insmeren, ik ben er heel erg slecht in.... Heb nog niet eens zonnebrand in huis.... Ik gebruik nu die van ons factor 30.
Gelukkig, ik kan weer reageren. mijn mailbox was te vol, dus ik stond op non-actief..... @Petra; bedankt, ik vind het erg lief dat je dat zegt. voel me regelmatig schuldig, omdat ik het hier niet bij kan houden. Maar ik ben idd volop aan het genieten. Is echt een rijkdom twee gezonde kinderen @Lique; Wat een verschrikkelijk nieuws. Dikke knuffel!
Ik heb nog zwitsal over van vorig jaar, factor 50. Ze zeggen wel dat de factor op een gegeven moment dan minder wordt, maar er staat geen houdbaarheidsdatum op, dus zal nog wel goed wezen toch?
@ all: bedankt voor de tips ivm mijn energietekort. Ga effe kijken naar die supradyne forte bruistabletten en hopenlijk heb ik daar wat aan!
nou nou nou, ik denk dat ik van mijn stoel ga vallen. Vriend van ons zou begin november papa worden. Gingen vandaag voor combinatietest, leeft niet meer... WAT IS ER AAN DE HAND!!
goedemorgen! Wat is het toch heerlijk weer, tess en ik gaan zo maar eens even naar de markt. Fijne dag meiden
sjorsje, kindje van een vriendin van mij is ook allergisch voor zonnebrand. zij heeft volgens mij via de ha of de apotheek speciale zonnebrand gehaald. lique, wat bizar zeg!