Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    duster hoe gaat het bij jullie? Geniet je er lekker van?

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hahaha, hadden we eerder moeten roepen :D;)!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ mieppie ik gaat zo weg. we zijn nu eerst allemaal in het oranje gedost ;)

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    binna: foto!!!!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Leuk Binna!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    leuk binna! Veel plezier!!!

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Miepie: Ze geven van dat wisselvallige weer op waar je eigenlijk niks mee kan... Ik denk maar even afwachten. De temp ging volgens mij aardig omlaag buiten. Hier staat een groot gedeelte zoiezo al vaak buiten... om te roken!

10. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Dag dames! kom even in het kort vertellen waarom ik een tijdje niet geweest ben. vanaf morgen zijn we tien dagen op vakantie dus wil me toch wel even melden voordat ik weg ben.

Vandaag zou ik 6 weken en 3 dagen zwanger zijn. Bij 5 weken en 3 dagen ben ik licht gaan vloeien en wat menstruatie achtige buikpijn. in combinatie met mijn gekantelde baarmoeder en dezelfde klachten als bij de zwangerschap van fayenna (ook vloeien en buikpijn), maakte ik me niet erg ongerust. maandag werd het vloeien steeds erger, en dinsdag wist ik zeker dat ik een miskraam heb gehad. de verloskundige heeft een inwendige echo gemaakt, maar vond mijn baarmoeder er keurig uitzien dus alles moet er vanzelf uitkomen. Ik mag gewoon op vakantie gaan en na de vakantie moet ik terug komen voor een echo.
    ik voel me best goed, alleen erg moe en draaierig.

erg verdrietig maar ik heb goede moed. door de ziekte van mijn man, hoe slecht hij gelegen heeft op de intensive care, de medicijnen en de operatie was het nog maar de vraag of hij nog vruchtbaar was. Hieruit blijkt dus dat dat dus wel zo is, en dat is op zichzelf al een enorme opluchting.

Lauwie weet vanaf het begin dat ik zwanger ben. ik heb haar gevraagd hier nog niks te schrijven. Bedankt voor je ontzettend lieve berichtjes lau!!!
    Maak je geen zorgen over mij en geniet van je eigen zwangerschap en maak ons hier helemaal gek met al je zwangerschapspraatjes!

Vannacht gaan we op vakantie, hopelijk gaat alles goed. Als het goed is hebben we daar gewoon internet. We hebben een boerderij met allemaal luxe voorzieningen, dus ook een laptop met internet. als dit inderdaad zo is, dan kom ik zeker weer meelezen en schrijven. ik moet toch veel rusten en als fayenna slaapt heb ik ook tijd.

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Shanai: Ik heb mijn grapje maar even weggehaald, is nu wel een beetje ongepast. Ik hoop dat je op vakantie even lekker tot rust komt. Het is voor nu misschien een kleine troost dat je weet dat je man nog vruchtbaar is, maar het geeft toch weer toekomstperspectief. Geniet even lekker van de rust en van je gezin, laat je lijf even bij tanken en als je je goed voelt ga je er weer voor! Fijne vakantie!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jeetje Shanai, wat lees ik nu. Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad maar het lijkt me erg heftig. Je hart stroomt natuurlijk al over voor het nieuwe kleintje en je moet toch afscheid nemen van een mooie droom.
    Ik ben blij te lezen dat je nuchter klinkt en vol goede moed en wil je enorm veel plezier wensen op vakantie. Geniet van je prachtige gezin en tot over een week of 2

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    shanai: heel dikke knuffel voor jou!!!! Ga lekker op vakantie en probeer te genieten!

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    shania
    meid wat onwijs kloje is dat zeg
    ik weet helaas maar al te goed hoe je je voelt
    vreselijk
    maar ik vind het goed te lezen dat je positief blijft denken

geniet van je vakantie, sterkte met alles
    liefs

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lieve shanai, vind het echt bijzonder dat je zo lief bent naar mij en mijn zwangerschap. moest even slikken toen ik je stukje las. dankjewel! ik hoop dat je heel snel weer zwanger bent!
    hele fijne vakantie! en nog een hele dikke knuffel!

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

@shanai: meis wat erg :( sterkte

@juud: fijn dat het zo leuk is op vakantie geniet er nog even van! :)

en las iets over waterpokken maar weet niet meer bij wie :p maar dat ljkt me erg lastig zeg :( heeft ie er last van?

ff ego:
    mijn eerste 2 werkdagen zitten er op!
    En wat is dat weer vermoeiend zeg.. vooral omdat bradley al 2 weken doorsliep maar nu weer snachts komt toen ik moest beginnen met werken :(

Me vriend gaat vandaag mijn vader helpen in de tuin.. die hadden een hele grote vijver maar ging elke keer lek dus die gaan ze vandaag helemaal dicht gooien!
    En ik ga met mijn moeder ff naar de rommelmarkt voor de rest weet ik het nog niet haha we zien het wel..

EN............

AL NIEUWSCHIERIG?

BEN 1,5 KILO AFGEVALLEN :D

kusjes

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Och Shanai wat vind ik dat erg voor je! :( Hoop dat je op vakantie lekker kunt genieten! Dikke knuffel meid!

Tymen heeft idd de waterpokken. Maar gelukkig nergens last van. Het valt nu nog mee met de pokjes. Wat vinden jullie, kunnen we wel gewoon naar de optocht gaan? Of is dat niet erg sociaal....?

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, wat erg voor je, dikke knuffel. Laat je maar lekker verwennen op vakantie.

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goed hoor schatje! (smiley met duim omhoog)

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    shanai wat erg voor je meis...ik hoop dat je toch nog wel kan genieten van je vakantie.wat is het leven toch oneerlijk soms.

Miep wat een hardnekkige spruw heeft jens zeg!is malou nog steeds helemaal verliefd op dr broertje?

Ooo het word tijd dat ik me er bij neer leg dat ik niet meer met de mannen mee kan qua drinken, het was onwijs gezellig en was toch nog pas om half 3 thuis. De kater valt gelukkig mee,alhoewel ik nog in bed lig en dus nog niet weet hoe ik me voel als ik ga staan hahaha!zal me zo maar gaan douchen en iets met mijn gezinnetje gaan ondernemen. Heb vandaag ook nog late dienst.

Fijne koninginnendag!

Deel Deze Pagina