@ setteke, ik vind niet dat je thuis moet blijven met waterpokken, het besmetten begint vaak al voor de pokken dus je kunt er vaak toch al niks aan doen Suze voor het eerst op het paard
petra: wat een leuke foto! Wij gaan ook zo ff naar een wedstrijd dressuur kijken van een vriendin van me. Ben benieuwd wat malou daar van vind....Ze vind paarden geweldig maar je als er een echte heel dichtbij staat.....(in de weiland is toch anders dan...) schatje: goed zo meid!!! Kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk is dat hij nu snachts weer komt en je moet werken. Nog ff volhouden meid! setteke: ik zou ook gewoon naar de optocht gaan. tess: haha tja meid hoop voor je dat de kater meevalt! En werkse later nog!
fijne koninginnendag allemaal! Binna lief foto's! Shanai hele dikke knuff en fijne vakantie en hopelijk kom je op rust! Wij gaan niet zoveel doen vandaag, wachten op visites en samen met zusje en Damian naar de pleinen (de winkels) en daar is dan kindervrijmarkt en ook dan nog clown voor kinderne, leuk voor Jeslyn! Dat heb ik wel zin in hoor! Fijne dag! xx
@chantico"lekker dat het beter gaat met haar.. kolven is wel goed voltehouden hoor vooral als het lekker snel loopt das wel fijn @marleen: ach wat zielig beterschap @miepie; oh ja dat is balen als je net een borrel hebt dit weekend hoop dat het weer beter word @binna"ah wat schattg jullie allemaal in oranje hihi veel plezier vandaag @shanai; meis wat jammer zeg, weet even niks te zeggen. fijne vakantie in iedergeval @schatje: lekker he weer even wat kilo's eraf hihi, jammer dat bradley jullie wakker houd @petra: wat een droppie op dat paardje hihi
Hallo! Ben even een dagje niet geweest. Druk druk druk. Gisteren feest op school en verjaardag van mijn pa. Om half 12 thuis. Danique bij mijn ouders laten slapen. Hoopte wel dat het goed zou gaan, want voelde me wel wat lulig tegenover mijn moeder, maar mijn vader wilde niet dat we haar uit bed haalden om mee te nemen naar huis. Gelukkig was ze vanmorgen om 9 uur nog in diepe rust. Net dus even samen met Raymond naar de rommelmarkt geweest. Nou wat een zooi, niks gekocht dus. Shanai, wat een naar nieuws zeg. Maar aan de andere kant wel fijn dat jullie nu weten dat het nog kan na de ziekte van je man. Ik hoop voor jullie dat jullie heel snel weer zwanger mogen raken. Lique; jeetje wat een narigheid zeg! Setteke; ik zou naar de optocht gaan. Kinderen worden toch een keer besmet, je kunt ze toch niet in de isoleer zetten omdat ze waterpokken hebben. Zolang hij zich goed voelt zou ik gewoon op pad gaan. Verder weet ik het niet meer. Woensdagavond met Raymond gehad over zwanger worden hij wilde dus eigenlijk toch wel. Dus conclusie, woensdag de laatste pil geslikt! Dus wij hopen binnenkort ook leuk nieuws te kunnen melden. Het leuke is dat nu direct de klusplannen in huis weer volop komen. Zolder moet klaar, kleine kamer moet babykamer worden, hal wil ik graag schilderen en laminaat in leggen. En Raymond wil nu toch ook wel snel beginnen. En dat alles omdat we hebben besloten voor een 2e te gaan. Ik ga even nog wat eten en daarna gaan we Danique op halen. Fijne koninginnedag!!!
@shanai jeetje meis dikke knuffel @schatje super @linka bedankt voor je reachtie veel plezier vandaag @alieke jeetje meis wat leuk.
zo meiden allemaal een fijne dag toegewenst. Binna erg leuke foto's van jullie allemaal in het oranje shanai he verdorrie.. das nu rot om te lezen. maar gelukkig ben je toch positief gebleven zo te lezen en is gelukkig ook je man nog vruchtbaar. hopelijk mag je snel zwanger worden ! hele fijne vakantie toegewenst meid ! alieke leuk leuk leuk om te horen dat ook jullie voor weer zo lief schattig babytje gaan k ga duimen voor jullie dat het snel zo mag zijn. sorry voor iedereen waar ik niet op reageer. ik ga even rustig aan doen vandaag verder heb weer teveel gedaan vanmorgen met wassen, strijken,stofzuigen en poetsen verder in het huis. dat ik mezelf zowat voorbij loopt dus straks lekker ff op bedje leggen als emy slaapt. en dan hopelijk weer fit om 4 uur om naar me moeder te gaan werd daar uitgenodigt om te komen eten.
Dank jullie wel! Vind het wel weer heel spannend hoor! Ik weet dat het nog maanden kan duren voor het zover is. Maar ik weet uit eigen ervaring dat het ook heel snel raak kan zijn. Morgen maar eens foliumzuur gaan kopen
wij hebben de kraamverzorgster uitegezwaaid, zou eigenlijk tot zondag blijven maar alles looopt op rolletjes dus... straks even kadootje halen voor der en langsbrengen, want dat heb ik nog niet kunnen doen.. maar ze woont om de hoek, lekker makkelijk
@ Petra: Leuke foto! @ Setteke: Als het goed gaat met Tymen gewoon gaan! @ Jenny: Lekker je huis weer voor jezelf! @ Alieke: SPANNEND!!! Leuk!!! @ Schatje: Goed zo meis, ga zo door!!! Jasper heeft eindelijk een beetje een normale temp. Hij heeft vanmorgen 3u geslapen en is nu al weer moe aan het worden! Het is ook eindelijk droog, dus Thomas is buiten aan het spelen.
marleen: gelukkig dat het weer wat beter gaat, hij zal wel doodop zijn vandaag arm kind. jammer dat het ook echt kloteweer is vandaag. wil ook eigenlijk even een boodschapje doen maar alles om me heen ligt te slapen haha moeders net bevallen en wakker en de rest ligt te kwijlen niet te geloven haha
hi meiden, heb net even heerlijk geslapen. slaap minder nu terwijl ik meer slaap nodig heb. heb gisteren en vanochtend ook op de vrijmarkt leuke/ handige dingen gekocht. gisteravond voor 12,50€: fietszitje & bevestigingsblok, fietsje, pianotje, 2 wandlampen (maan&hart), 2 boekjes vanochtend heeft otje een poppenbuggy en een ernie gekregen en daarmee liep ze zelf door de menigte. en ze had een jongetje met een gitaar geld gegeven en bleef zolang luisteren dat ze met zijn tweeen heel veel omstanders trokken. chantico, het was niet 6 weken dezelfde pijn. maar heb wel ook pijn gehad van een borstontsteking en ook nog een tijd pijn na het voeden van de melk die weer toestroomde. heb alleen de eerste dagen kloven gehad. andere houdingen en een afspraak met een lactatiekundige heeft idd geholpen. we gaan het otje pas vertellen na de echo eind mei. vind haar nog te klein om te vertellen dat het niet doorgaat en wil niet dat zij gaat verkondigen dat mama een baby in buik heeft. vind het ook nog wel spannend of zij het ook wel zo leuk vindt. alieke, leuk! wat moet er nog allemaal geregeld worden? petra en binna, leuke foto's! binna, heb je de all stars trouwens nog voor silver besteld? otje is weer wakker. vriend ook maar wakker maken (ligt zijn kater weg te slapen), kunnen we nog even de stad in! fijne dag allemaal!
Lauwie, eigenlijk hoeft er niets per se geregeld te worden. De laatste pil is al genomen, moet morgen alleen foliumzuur halen. En dan willen we nog proberen de verbouwingshypotheek nog rond te krijgen. En we willen de hal nog graag opknappen en de zolder alle spullen uitzoeken. En natuurlijk moet er voor Danique een kamertje komen en moet er een babykamer opgeknapt worden. Maar tot nu toe is het belangrijkste dat ik foliumzuur ga slikken en dan zien we wel wat er gebeuerne gaat. Wat een leuke aankopen zeg voor Otje en wat gaaf dat ze helemaal zelf door de menigte liep! Vind je het niet eng dat je haar kwijt raakt? Marleen, gelukkig zakt de koorts een beetje. Arme Jasper, voelt zich vast niet fit. Heb net al een lading gestreken. En Raymond is al opde zolder aan het opruimen geweest. Danique wilde niet slapen, dus we zitten nu even beneden. Raymond sluit me de wii aan, ik ben even aan het internetten en Danique helpt Raymond. Al gaat dat niet zo vlotjes Danique is zo vreselijk ondeugend en ondernemend. Pfff wordt er soms echt moe van, maar ondertussen geniet ik er ook volop van. Herkennen jullie dat?