Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    alieke: tuurlijk geniet je volop, maar je kan er wel moe van worden ik ken het. mylan is nu echt helemaal hyper in huis...denk vanwege zijn zusje..lekker aan het uitsloven. ook heel vermoeiend maar wel lief

nou heb toch nog even gejankt, dat werd tijd haha.. ik wilde de deur uit maar omdat iedereen hier in huis behalve ik lukte het dus niet en nu moest Bas even werken en dat was ik vergeten..zucht.. dus ik nu toch nog zielig de hele dag thuis :(

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden!
    sorry dat ik jullie er even buiten heb gehouden en even een tijdje niks van me heb laten horen, maar wilde het even voor mezelf verwerken.
    weet iemand eigenlijk hoe groot de kans op een miskraam is in de eerste weken? iemand zei tegen mij 1 op de 4 en iemand anders zei 10%, wat is het nu?

en nog een vraag: denken jullie dat ik blaasontsteking kan hebben?
    Al drie dagen geen buikpijn/krampen meer en vanmorgen in een keer een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en om de 20 minuten naar de wc. ik heb de huisartsenpost gebeld en ik mocht urine langs brengen. ze konden niks vinden in de urine maar ze zei dat het kon dat ik er snel bij was en dat er nog niks in de urine te vinden is. moest ik morgenvroeg terug komen, maar we gaan vannacht op vakantie. dus heb ik een kuur meegekregen, ik wilde eerst nog even wachten maar ben er zojuist toch maar aan begonnen.

vanmiddag nog even op de markt geweest. we hebben voor € 20.00 gekocht:
    een skippy in de vorm van een hond
    een woezel en pip opwindtelevisie
    de achtbaan van little people
    de autowasstaat van litlle people
    het politiebureau van little people

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    shanai: denk lekker aan jezelf hoor meis, het is ook niet niks. geen idee hoe hoog de percentage miskramen is in de eerste weken volgens mij best hoog
    goeie score op de markt dus, leuk

4. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ jenny: kolf je nu fulltime? of geef je bijvoeding?
    bij fayenna ook fulltime gekolft. vind het ook erg bijzonder als iemand dat doet.

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    nou we hebben toch maar weer voor een leuk bedrag spulletjes gekocht zie ik net. die rody skippybal kost nieuw € 29.95 en die wat ik nu heb gekocht voor € 4.00 ziet er nog nieuw uit!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo!

Wij zijn vanmorgen naar de optocht geweest en dat was weer leuk. Mooie wagens. Daarna door naar Drachten over de rommelmarkt. Voor Silke een poppenbedje gekocht voor 5 euro en voor Tymen twee auto's, elk een euro. Kids helemaal blij. Voor Silke nog leuke zomerschoentjes gescoord bij de Van Haren, van Elefanten. Daarna nog lekker poffertjes gegeten, madam had een hele portie op! Bij de hema nog een bal gehaald voor mevrouw en een rokje in de opruiming. Toen weer naar huis. Sil ligt lekker te slapen en Tymen heeft samen met mij een dvd gekeken en is nu weer helemaal bij. Hij krijgt nog steeds nieuwe pokken (wat een pokkekind haha), maar heeft nergens last van.

Ik heb gisteren de duowagen nog verkocht voor 125 euro, hetzelfde bedrag wat ik er 2 jaar geleden voor gegeven heb! :D

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    shanai; ja ik kolf 100%, bij mylan ook gedaan 11 weken. prima te doen ;)

setteke: kijk das nog ff mooi haha, heb ik ook vaak hoor op MP. laatst ook een buggy verkocht voor dezelfde prijs haha

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    `hoe vaak en hoeveel kolf je dan?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    mik: ik kolf nu 90 en alles gaat erin, we zitten op dag 6 nu. op dag 10 mag ze van BV max 120 ml

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh en hoevaak? 7 x, soms 6 als ik geen zin heb snachts dan geef ik een fles KV

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, volgens mij is de kans 10% dat ik eens gelezen heb. Kans is groot dat het de volgende keer gewoon goed gaat. Had je eigenlijk in de tussentijd de pil gebruikt?

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ sjorsje: nee ik heb na de bevalling van fayenna geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt. Kan dat er iets mee te maken hebben dan?

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, oh ik heb wel eens gehoord dat je vlak na het stoppen met de pil een verhoogde kans kan hebben op een miskraam (heb ik ook gehad), omdat je dan nog aan het ontpillen bent.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden .

wij hebben een heerlijke dag gehad. eerst vanmorgen naar de markt in krommenie geweest. toen een step en popen wipper gekocht. voor mijn pope mamatje ;) toen was ik nog een keer met me ouders geweest toen twee mooi vasen die ik een ander kleur ga maken voor bij me voor raam.

en vanmidag toen Silver waker is naar een ander markt geweest bij vrienden in het dorp en daar lekker pannen koeken gegeten

@lauwie nee had ze niet meer besteld . had bij de wibra roze nep alstars en had van een vriendin nog witten met gliter alstars

@marleen wat fijn dat Jasper weer wat beter wordt

@shanai ja wat is dat leuk he. als je beseft wat het echt kost. leuke score ook voor die litle people kost normaal meer :D

@Jenny erg is da he die huil buien.

@mik hoest bij jullie thuis

@setteke dat is leuk verkoppen. IK heb ook weer veel op mp gezed dus ben benieuwt

voor wie wil kijken wat ik op Mp heb
    Advertenties van briena uit Krommenie , Noord-Holland - Marktplaats.nl

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Shanai, oh wat verdrietig... :( Heel begrijpelijk dat je eerst zelf je emoties wilde beleven voor je hier weer langs kwam. Maar je man is dus nog vruchtbaar, dat is inderdaad mooi om te weten. Begrijp ik goed dat je nog meer zal moeten vloeien? Knuffel meis!

Jenny, als het kolven snel gaat is dat wel lekker ja. Maar ik vond vooral het schoonmaken van de kolf volgens mij elke keer zo'n domper. ;) En dat je toch ook, zelfs op werkdagen of als je om een andere reden even tijd voor jezelf hebt, toch om de zoveel uur met je baby bezig moet zijn: dat je het moederschap dus nooit even helemaal los kan laten.

Alieke, oh wat spannend! Hup, snel foliumzuur halen jij!

Lauwie, snap heel goed dat je het Ottilie pas later vertelt. Het is voor haar ook een niet te bevatten tijdspanne, meer dan een half jaar wachten. Ze zal het vast prachtig vinden! Zeker omdat jullie er vast heel liefdevol over zullen praten met haar en haar altijd het gevoel zullen geven dat jullie liefde voor haar iets is waar ze volledig op kan vertrouwen.

Marleen, beterschap voor je gloeilampje ;)

Setteke, beterschap voor je pokkenjong ;)

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantico: oh maar was maar van plan om het 11 weken te doen, dus als ik moet werken dan ben ik er al vanaf. en kolven kost mij 5 minuten, daar word je wel blij van haha

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: ja gelukkig was het maar voor even ;). je hebt leuke dingen op MP staan vooral dat spijkerhesje wat een snoesje

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ze is geen moment uit mijn zicht hoor. loop halve meter achter haar aan. zulk soort klussen willen wij ook nog doen, maar alleen een extra kamertje maken (studeerkamerspullen naar zolder) moet echt.
    was je vorige keer meteen zwanger?

shanai, waarschijnlijk ook nog een blaasontsteking erbij, balen zeg! hoop dat je er op vakantie niet teveel last van zult hebben!
    volgens mij is de kans op een miskraam 15%. 1 op de 6 zwangerschappen dus. best veel he? en op latere leeftijd is de kans nog groter.
    wat zijn jullie goed geslaagd op de markt! leuke little people dingen ook!

jenny, wat balen dat je er niet even uit kon vandaag. kan me voorstellen dat je het dan even gehad hebt. fijn dat het met kolven wel goed gaat!

marleen, fijn dat het met jasper beter gaat.

setteke, leuke dag! en goeie deal van je wagen

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, die allstars klinken ook leuk!

chantico, wat zeg je dat lief. merk wel dat ik zwanger en een beetje sneller emo van dat soort dingen ben. maar het klopt wel. vind het heel belangrijk dat zij weet hoeveel we van haar houden en dat dat niet verandert!

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie, ja de vorige keer ws ik meteen zwanger.
    Ik stopte met de pil en ben met maar 2x geklust in die maand direct zwanger geworden. Had nog niet eens een echte ongesteldheid gehad.

Deel Deze Pagina