Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, mocht je nog wat willen, rompers enz. Dan hoor ik het graag. Stuur het zo naar je op!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, had nog helemaal niet op je vraag gereageerd. ik voel me goed, alleen moe af en toe.
    vervelend dat je nog steeds last van je bekken hebt en dat die spruw zo hardnekkig is! hoe gaat het met malou?

chantico, was je vandaag nog los gegaan op de vrijmarkt?

ff, hoe is het bij jullie?

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Puck, daar heb ik niet veel meer van te koop staan. Maar nieuw kopen is net zo leuk haha! Echt een klein baby-tje komt er bij jullie wonen dus. Hebben jullie nog wel eens wat gehoord van dat andere kindje?

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ah super! Is het goed als ik je dat na donderdag even laat weten? Dan weet ik namelijk precies hoeveel ik heb in die maat omdat we dan die andere kleertjes ook hebben en of ik nog wat nodig heb.

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja idd is shoppen erg leuk!;) Ja een baby idd. Met het andere kindje gaat het goed, dat is het laatste wat we hebben gehoord. Als het goed is horen we daar binnenkort nog meer over...

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ok, kan me voorstellen dat het je toch wel bezig blijft houden.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, dat is prima! Stuur maar een PB of iets. Lijkt me fijn om te horen of het met het andere kindje goed gaat!

Zit lekker met een biertje op de bank, heb gloeiende wangen, haha!! Hele dat buiten, pfff, wat zal ik lekker slapen!

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Absoluut! En zeker omdat het heel heftig is geweest, het was niet voor niets dat ik niets kon vertellen hier. We hebben gelukkig ook goed begeleiding gehad. Maar gelukkig zijn de laatste berichten goed en daar doen we het voor...

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: denk dat ik mylan even lekker meeneem

@puck: ah wat leuk nieuws ;)

@lique: haha waarom zou je haar niet naar huis sturen, vond wel prima zo

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, wat fijn dat het met het andere kindje goed gaat!

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ok doe ik!

Hihi dat hoef ik al helemaal niet te doen...alcohol drinken... daar kan ik helemaal niet meer tegen hahaha...

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Allemaal leuke dingen Puck! Geweldig!

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Puck, helemaal niet gereageerd op je nieuws over een nieuw pleegkindje bij jullie. Hopelijk kunnen jullie dit kindje ook weer een heel fijn thuis bij jullie bieden. Geniet ervan!
    Oh en wat leuks zeg je zus zwanger!

Lauwie; ik weet dat het geen garantie is. Mijn zus was met mijn nichtje ook snel zwanger en nu pas weer na 9 jaar, dus ik weet wat het is. Ik hoop dat het niet zo lang gaat duren bij ons. Maar garanties zijn er nooit

JennyS, jij bent alweer lekker vlot op de been zeg! En heerlijk morgen er even uit. Kan me voorstellen dat je daar zin in hebt.

Ik hang voor de tv xfactor te kijken. Heb helemaal het idee dat heth zondig is doordat Raymond vandaag vrij was. Maar het is morgen ngo maar zaterdag :D :D

Wat slikken jullie als je zwanger wilt worden? Ik weet natuurlijk foliomzuur, maar de vorige keer heb ik etos multi zwanger worden geslikt. Nemen jullie multi vitaminen of alleen foliumzuur!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, ik genoot echt zo onwijs van mijn hulp. Maar heb ook de eerste 4 dagen in bed gelegen. Niet dat ik heel beroerd was, maar ze zeiden dat dat het beste was met mijn bekken. Het was een heerlijk mens en heb me gewoon lekker laten verwennen!

@Alieke, foliumzuur, meer heb ik nooit genomen!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik had die van Davitamon, Compleet mama. Zit alles in.

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik ga er vandoor, verwacht nog een skype gesprek uit italie en wil niet te laat naar bed...

Fijne avond en tot morgen!

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nog even @ Alieke: Ook alleen foliumzuur en toen ik zwanger was, pillen van de Etos speciaal voor zwangere vrouwen...

Doeg!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ik heb vitaminepillen, maar dat doe ik omdat ik ook nog bv geef. dan moet je eigenlijk ook vit d slikken. dan maar alles in 1x.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Puck, "fijn" dat jullie weer een pleegkindje krijgen. Ik dacht eigenlijk dat jullie maar 1 kindje wilden of had ik dat verkeerd?
    En gefeliciteerd met je zus.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

~~~

@Shanai, knuff voor jou, sterkte meis!

~~~

Avond allemaal!

Iedereen fijne koninginnedag gehad?
    Heeft ons dit jaar niks gekost, hihi! Was niet heel veel soeps op onze vrijmarkt, alleen Jamie heeft iets gekocht.

Ga ff gauw verder TV-kantine kijken hoor! Fijne avond verder en alvast trusten!

Xx

Deel Deze Pagina