Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oja dames, hoe is het met de staats gegaan, hier wel 10 eu.... das heel wat anders dan 10000 per maand,haha

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @QB, wat is het toch altijd lachen he, met die TV kantine

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

vergeten een lot te kopen.....

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lekker flauwe domme humor! Ik hou ervan! :D

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    wij gaan nu wegrijden! doei!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@shanai. Fijnne vakantie

@Petra zie dat je online bent leef je nog ??

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zo nou heb zojuist eventjes beetje een klein tasje gemaakt. voor eventueel direct weg te kunnen naar ziekenhuis.
    heb zo nare nacht gehad. zo wee achtig gevoel. en dat steeds weg gaat en dan weer terug komt. had ik ook bij emy in de ochtend heb toen vanalles ondernomen nog die dag boodschappen, wiieen ( honkbal,golf enzo :p ) en nog met de hond gewandeld van me moeder emy is toen de volgende ochtend vroeg geboren. ik hoop niet dat het zo is maar heb zo raar idee gewoon nu dat t vroeger gaat komen.
    heb kenny nog maar niks gezegt die schiet meteen in de stress .

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: oh had je zo'n last van je bekken dan, balen?

@alieke: alleen foliumzuur geslikt maar lette ook op dat ik goed at

staatslot: 7,50 helaas haha ook geen 10.000 in de maand zou lekker zijn

@denice: nog ff binnenhouden meis ;)

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jenny
    ja is te hopen ja maar heb nog altijd constant best regelmatig zo weeen gevoel.
    ik weet niet of ik nu juist gewoon me ding moet doen vandaag. of plat moet gaan leggen in bed..

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

en ik kan vandaag vertellen dat ik nu 2 kilo ben afgevallen :D:D:D:D:D:D:D

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    koninginnedag was gezellig en de meiden hebben zich echt voorbeeldig gedragen op het feestplein, wat een kanjers zeg. Helaas verkochten ze alleen bier en wijn en laat ik dat nou niet lekker vinden.

Voordeel is wel dat ik nu katervrij ben opgestaan.

vandaag gaat Suze bij een vriendin van mij logeren en Roos bij vrienden van Andy want wij gaan met mijn ouders naar een Bilderberg hotel. Ik heb er heel veel zin in, gezellig eten en drinken en waarschijnlijk ook nog klaverjassen.

Ben erg benieuwd hoe het gaat met Roos nu ze wat groter is en uit logeren gaat zonder dat het opa en oma zijn

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Ik hoop dat mijn morgen beter wordt dan mijn nacht.
    Pfff wat een ellende zeg. Danique is de halve nacht weer wakker geweest. En ik heb dus de halve nacht op en neer gelopen van haar kamertje naar onze kamer en weer even troosten, en naar beneden wat drinken halen en een schone luier en een zetpil en weer naar bed en ga maar door. Uiteindelijk hebben we geslapen van 3 tot 6 en toen maar bij ons in bed tot vanmorgen 8 uur.
    Maar ik ben echt kapot. Vandaag doe ik dus alles op half tempo en blijf ik thuis.

Hier ook geen staatslot, dus ook geen 10000 euro elke maand.

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, jemig wat vervelend. Ik straal je wat energie voor deze ochtend.....STRAALLL

@Jenny, ja vanaf week 20 ongeveer. Fysio en band om enz. Adviezen zijn heel verschillend. Maar ben gewoon de eerste 4 dagen mijn bed niet uitgekomen... nou heel af en toe eventjes. En had daarna zo goed als geen last meer, maarja kan ook zo zijn geweest dat Djim alles veroorzaakte en dat het daarom weg was... Zal ik nooit weten. En ik had een oudere vrouw, die poetste lekker enz. Ik dacht genieten en uitbuiten die hap, haha!!

@Petra, nouja, hadden ze je drankje niet, das balen. Dan vanavond maar, haha!! Lekker met je kindjes lopen pronken dus, haha!!

@Denice, oef, spannend. Hopelijk blijft het nog even zitten, maar je weet het niet...

Zo, ga aan de keuken beginnen en dan boodschappen doen. Daarna kan het weekend beginnen, haha!!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Heb net een bakkie koffie en een broodje achter de kiezen, heerlijk begin van mijn zaterdag! ;) Hubje is bij zijn tante helpen meubels in elkaar zetten, zal denk ik tegen half 1/1 uur thuis komen. Misschien dat we vanmiddag nog even op pad gaan, misschien wat plantjes en potjes kopen voor achter het huis.

Iedereen een hele fijne zaterdag!

Xx

Ohja Shanai, een hele fijne vakantie! Geniet ervan en van elkaar meis!

Enne, zie mijn onderschrift.. ;)

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, fijne vakantie!

petra, fijn weekend!

alieke, waardeloos zeg. is ze ziek? kiezen?

denice, ik zou rustig aan doen.

wij gaan zo ws ff naar ballorig. fijne dag allemaal!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Veel plezier Lauwie!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai fijne vakantie.

Petra, fijn weekend met je ouders.

Lauwie, leuk ballorig.

Denice, nog eventjes volhouden, alhoewel het kindje nu wel af is, maar het is toch beter om 'm nog wat aan te laten komen.
    Ik denk de hele tijd dat het een meisje is, dus het zal waarschijnlijk een jongetje zijn, haha.

Dadelijk weer 3 uurtjes gaan werken en vanmiddag een nieuwe fiets uitzoeken van Ard z'n fietsregeling.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Werkze straks Sjorsje! En suc6 met het uitzoeken van een fiets voor Ard. Is handig he, zo'n regeling. Zo ben ik toen ook aan mijn fiets gekomen, ideaal! ;)

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Tymen is nou echt een pokkejong haha! Zit er helemaal onder. Gelukkig heeft hij er verder weinig last van, behalve wat jeuk. Zal zo een foto plaatsen.

Wij gaan straks boodschappen doen voor mijn verjaardagsfeestje. Vanavond visite, morgen de hele dag. Gezellig. Dus vandaag staat in het teken van boodschappen doen, beetje poetsen, taarten maken en hapjes voorbereiden enzo.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, alvast heel veel plezier!!! En alvast gefeliciteerd!! Hier vrijdag feest, alleen avond hoor. Vind ik meestal het leukste. Succes met de voorbereidingen...

@Sjorsje, werkse en ik hoop dat jullie een mooie fiets vinden!

Deel Deze Pagina