wat voel ik me belabberd zeg, alsof een vrachtwagen over me heen is gereden. Gelukkig de laatste nacht!
@ jenny: ja we hebben zakelijke gemaakt, waarbij we een logo vasthouden en we hebben zonder gemaakt en die zijn voor onszelf. Zo gaan je dagen wel voorbij of niet? Lekker hoor! @ shanai: foto's zie hierboven idd vervelende situatie, nou ja, hij maakt het vervelend.... morgenvroeg gesprek om het uit te spreken... leuk zo op de vrijdagochtend, zucht.... nou met de psz is het zo dat het goedkoper is als we het via het kdv doen, omdat je kdv terug kan vragen van de belastingdienst.... zegt die dame, maar als ik bereken wat ik zou meoten betalen per maand aan psz, kom ik maar op 24 euro ofzo, terwijl een ochtend kdv wel 142 kom... maar daar krijg ik dan weer een deel van vergoed, alleen dat is weer berekenen hoeveel, hoe dan ook.... ik vind het verwarrend en zij kan het me niet duidelijk uitleggen, daarnaast zou ik hem dan dus op kdv tijden moeten brengen en halen (dus rond 8 brengen en voor 13 ophalen) terwijl psz natuurlijk van 9 tot 11 ofzo is. En dat is op mijn vrije dag dus dan wil ik hem graag ook wel zien en lekker relaxed kunnen doen... Naja, moeillijk, probeer het over een paar maand nog wel een keer, hahahaha
Over de belastingdienst. Het is dus goedkoper als je Tygo via het KDV naar de peuters laat gaan? Maar moet je niet gewoon die uren op het KDV wel betalen als zij hem naar de peuters moeten brengen en ophalen? Of is dat dan een soort pakket waar de PSZ bij in zit? Hier kost de peuter iets van 43 euro per maand (inkomensafhankelijk) en daar krijg ik geen vergoeding voor. Overigens kun je op de site van de belastingdienst een programmaatje downloaden waarmee je heel makkelijk kunt berekenen op hoeveel toeslag je recht hebt. Het is voor mij goedkoper om Tymen naar de PSZ te laten gaan en hem zelf ophaal dan dat de gastouder dat doet. Als zij Tymen moet brengen en halen mag ze die uren dat hij daar zit gewoon declareren. Bij haar ben ik voor een ochtend iets van 35 euro kwijt en daar kan hij bijna de hele maand van naar de PSZ.
zo na een relaxed dagje niks doen nog geen verbetering ik heb gedaan wat je zei linka heb helemaal niks gedaan !maar het heeft niks geholpen. heb enorme dorst ook al 3 dagen lang. water is niet aan te slepen. en nu deed ik zo bij me vingers je weet wel dat velletje omhoog en die bleef gewoon staan :O volgens mij moet dat toch terug in vorm gaan dan toch? ik ga zo nog eens onder de douche hangen/leggen/staan/zitten ( ben er nog niet helemaal over uit hoe ) en dan op bed leggen en tv kijken met een kopje thee. hopelijk gaat het over en kan ik morgen gewoon weer normaal gezellig doen. baal er van dat ik zo saai ben.
huh zo heb ik geen bon van de kruidvat doos en nu heb ik van de week de doos eindelijk opgehaald omdat er eindelijk ene binnen was. en nu heb ik net weer een coupon gekregen om er ene op te halen vanaf 01-04-2010 ? zal ik hem gewoon ophalen dan..??
maar meiden ik ga op douche en op bed leggen fijne avond nog allemaal shanai ik krijg morgen of maandag iets te horen ove rmijn sollicitatie. ben beniewd of het iets is geworden/ iets word.
kom zo ff kletsen! Ff kopje koffie maken voor mn mannetje die heeft er gigantische lange dag op zitten en is lekker chaggie....
Tesske: gefeliciteerd met mark nog! Fijne avond samen gewenst! Jeetje zeg dat Tess weer is afgevallen! Dikke knuffel! Zo he al 15 kg kwijt! Goed zeg! juud: heerlijk nog een nacht...Dan heb je wel lang paasweekend vrij of dan ook nog werken? Wanneer gingen jullie ook alweer op vakantie? Chantal: you go girl! jeetje wat een piemel zeg.....echt afschieten zulkse lui! en ja ik zit helemaal in de startblokken voor de bevalling alleen nu wil de beeb nog niet....jammer genoeg.... Super foto zeg! Vind dit haar je pittiger staan! marleen: kop op meid! geloof graag dat het niet makkelijk om je weg te vinden met werken en prive maar heeft denk ik gewoon ff tijd nodig! Komt echt goed hoor! linka: hoe istie met jou? Vind je echt een sterke vrouw met wat jij allemaal meemaakt met je vriend enzo! qbee: lastig zeg dat gedoe op het werk. Kan me wel voorstellen dat je toch een beetje ongerust gaat maken er om. Is er in jou sector veel werk te vinden? mik: ben benieuwd of morgen de dag is voor jullie! haha hoop niet dat het hier hetzelfde is als bij malou want dan houd het weer in 10 dagen overtijd.... Malou gaat als we gaan winkelen wel mee in de buggy want onze madam laat zich niet dwingen als zij een andere kant als ons op wil en dat geeft tot het resultaat dat ze op de grond gaat liggen krijsen...Naar de kinderboerderij of gewoon ff een rondje lopen dan loopt ze wel los rond. puck: echt supergaaf zeg die krullen van olivier! Vind dat zo mooi van die krullen! wat sneu van je vissen zeg! vogeltje: fijn dat het zo goed met je gaat! Super zeg al 7,5 kilo! lique: je hebt pb terug! Duster: aauw..... hopen dat het snel over is! binna: voel je alweer wat beter meid? setteke: dus helemaal klaar voor de toets! shanai: das vroeg zeg voor het beginnen op psz! Hier ook 2,5 jaar namelijk. Fijn dat je zo aan het genieten bent van je meisje! jenny: ik ben het beu ja maar meer omdat ik helemaal niks meer kan doordat ik zon last van mn bekken heb. Maar ja zal het toch echt nog ff moeten volhouden! Dagen gaan snel he....voordat je het weet houd je je beeb ook vast! Zo dit was ff mijn reageerpoging....hoop dat ik niemand ben vergeten! Verveel me een beetje want mark is boven aan het overwerken dus gezellig alleen op de bank....
wij hebben heerlijk gegeten vanavond en zijn voor het toetje nog even naar poeletje geweest want daar hebben ze koemelkeiwitvrij schepijs. Ga nu lekker slapen, morgen werken en boodschappen in huis halen voor mark's feestje en dan lekker 3 dagen vrij!!! Zal de vlag ook uithangen als ik straks mijn te weinig gewerkte uren weer bij heb gewerkt, werk nu telkens zoveel en zie mijn meisje zo weinig. Maargoed ik ga slapen, trusten meiden.
Hmm, zo gaat het rust houden thuis zijn doel wel voorbij he? Nu weer alles moeten inhalen..... Ik ben wel klaar voor het examen, Hilbrand gaat me zo nog even overhoren.