@ Puck: Ik had je graag ergens mee willen helpen, maar ik heb geen meisjes en heb ook geen duowagen haha! Ik vind het wel super dat je je nu al zo inzet voor dit meisje. Volgens mij is er geen enkele plek waar ze beter terecht komt dan bij jullie! @ Lauwie: Jammer he dat je zo lang moet wachten tot de echo! @ Chantal: Leuke koninginnedag gehad meis? ------------------------------------------------------------- Ik heb me gisteren rustig gehouden, maar ik ga vanavond naar een borrelavondje bijm'n zus. Jeroen blijft thuis. Die heeft in de regen vandaag gewoon gewerkt en is doodop. Even lekker aan de rode martini en waarschijnlijk met singing star meezingen met z'n alle hihi. Fijne avond meiden!
Wat lief al jullie reacties! Krijg helemaal rode wangen En ja ik ben er wel erg mee bezig ja hihi. Ik heb de kleertjes die we gekocht hebben gewassen, die krijgt ze aan zodra ze hier komt. Ze heeft helemaal niets. Verder beddengoed gewassen en morgen het bedje opmaken, kledingkastje ordenen etc. Ik heb net contact gehad met iemand die een tweelingbuggy te koop heeft, daar gaan we morgen kijken, dus dan is dat ook opgelost en kan ze komen! Ik ga nu mijn krullenbol zijn pyjama aan doen en dan naar bed brengen en dan duik ik op de bank samen met mijn man. Zit veel te veel achter de computer vandaag vindt hij en hij wil aandacht hahaha! Fijne avond allemaal!
Heb nog even weer gebeld met de HAP en afgesproken nog aan te kijken tot morgen. Kan ibuprofen nemen voor de krampen en even lekker warm douchen of een kruik op mijn buik. Als ik morgenochtend nog zo vloei moet ik langskomen voor een echo. Ze hadden het liefst dat ik meteen al even kwam maar ik had aangegeven dat ik woensdag nog een echo heb gehad en dat er toen geen gekke dingen zijn gezien behalve 3 rijpe eitjes. Een zwangerschap/miskraam is dus uitgesloten.
Carmen, hopelijk neemt het af. En in het ziekenhuis in Breda doen ze om die reden ook geen uitspraken over het geschatte gewicht van de baby, ze zitten er te vaak naast. Chantal, alles goed?
hihihihi, dankje. Ik heb wel erg last van hooikoorts, dit jaar meer dan andere, krijg soms ook spontaan jeukerige bultjes... Zou het wel verklaren.... Fijn dat je nu weer gedachteloos kan fietsen @ miepie: dankjewel meid!
Het lijkt me toch dat ze dat wel doen als het om een medische indicatie gaat? Ik heb juist super veel controle's/ groei echo's gehad omdat ze niet goed groeide en met de dopplertesten telkens te zien was dat er bijna geen voedingsstoffen (en later ook zuurstof) meer door de placenta ging.
@ marleen en sjorsje: oh ben echt een lopend lijk nu hoor. Vanaf dinsdag al continue heen en weer aan het karren tussen Goor en Enschede, ben het niet gewend, dus je kan me opvegen. Koninginnedag lekker rustig aan gedaan, sochtends bij Karwei een paviljoen gekocht en smiddags in mijn eigen tijd naar Enschede gegaan met Tygo, René is vooruit gegaan met vrienden. Was even gezellig en leuk, daarna bij de Mac gegeten en op tijd naar huis ivm crematie vandaag. René is nu aan het beunen, kids komen zo binnen, die straks naar bed doen en dan straks nog balonnen blazen en slingers ophangen. Morgenvroeg monchoutaart en boterkoek maken.... Hoezo druk? @ puck: zag nog wel dat je een pleegkindje krijgt, wat leuk en spannend!!! Nou verder gescand en ga vast lekker op de bank, fijne avond meiden...!
Carmen, vanwege overgewicht had ik wel een medische indicatie en zelfs toen ze zagen dat Jorja te licht was, wilden ze geen uitspraken doen over het geschatte gewicht. Ze hadden me eigenlijk zo bang gemaakt dat ik echt opgelucht was dat ze 2390 gram woog. Ik had door hun het veel lichter ingeschat. Chantal, doe vanavond maar rustig aan en morgen alvast veel plezier.
zo hier weer terug van een feestje, tesske een mama van de decembermamas 2006 had kortgeleden ook het spiraaltje eruit en ook zo veel bloedverlies, die mocht het een dag aan kijken en dag er na was het ineens minder. (ze was van dr werk naar huis gestuurd, alles zat onder bloed, geen kraamverband hielp) puck spannend hoor! tweelingwagen is superhandig, en ook leuk want je hebt er veel bekijks mee
Sjorsje maar het geschatte gewicht staat toch standaard op dat de uitslag van de groei echo? Ik kreeg van elke groei echo een papier mee met daarop de foto's van de opgemeten gedeeltes ( hoofd, buikomtrek, bovenbeentje en ruggenwerveltje) en op welke lijn ze toen zat. Op dat formulier stond ook altijd de geschatte lengte en gewicht.
Haha, ik zou bijna gaan twijfelen aan mezelf dat ik wél dingen heb gekocht op de markt, na het lezen van een aantal reacties van mama's die niet andermans troep wilden kopen Gelukkig is het meeste spul wat ik heb gekocht niet van nieuw te onderscheiden. Alleen het poppenwagentje is niet helemaal tiptop, en daar had ik idd de hele dag al wat twijfels over of het geen 'miskoop' was. Maar aangezien Ise er zo gek mee is, kan ik het toch echt geen miskoop noemen. Denk er nu over een mooie nieuwe te kopen Maar zijn er dan echt geen andere troep-kopers hier? En voor de mama's die een rieten poppenwagen hebben gekocht, in welke winkel was dat en hoe duur zijn die dingen nieuw ongeveer?
Carmen, nee er staat geen gewicht en lengte op de groei echo's. Chantico, ik heb mijn poppenwagentje nog van toen ik klein was en die is hier ook een groot succes.
oh ik koop rustig troep ook hoor! kan me niet boeien eerlijk waar, en zeker als er wat leuks van te maken is. behalve knuffeldieren, daar krijg ik spontaan jeuk van haha maar vooral hout, en manlief neemt het mee en het komt als nieuw retour rieten poppenwagen hebben wij ook gehad, gekregen van een heel dure winkel. nou 1 middagje spelen, en het riet brak al af, en stak uit op sommige plekken. je zou er zo mee in een oog kunnen prikken. ik heb deze weer retour gebracht en een mooie stevige houten meegekregen
Dat is wel fijn! ik had toen gevraagd of ze die gegevens eraf konden halen want ik werd en super zenuwachtig van en dat kon niet zeiden ze. Op de laatste echo , 2 dagen voordat ze geboren is, stond dat ze 1900 gram zou zijn en 43 cm.
hier stonden alleen omtrekken enzo op de groeiecho uitdraaien. en iets van de dopplerdingen. ik kon er geen wijs uit worden, vk heeft het me toen uitgelegd, maar zei ook dat ze er naast konden zitten, het was geen precieze schatting. het gaat vooral om de lijn die erin zit, daarom zijn er ook vaak meerdere echos uitgestreken over een bepaalde periode
Wij hebben ook 2 leuks gekocht met muziek mee te maken, pianootje en andere laarsje met muziek in, Jeslyn is helemaal fan van! Nou ben ik wel blij mee dat ze blij mee is! Maar ik ben type die ik niet gauw koopt bij rommelmarkt maar me moeder had voor haar gekocht 1 eurootje maar en pianootje heeft Jeroen gekocht. Nou prima toch! Nou ik ga nu lekekr mario bros spelen. Fijne avond! Puck, spannend hoor, veel succes!
Vanaf welke leeftijd zou het leuk zijn om naar een concert te gaan? Tess is helemaal wild van de muziek van K3 en danst en 'zingt' ( alleen de laatste woordjes van de zinnen) vrolijk mee. Mark wil dus graag met haar naar een concert maar ik vraag me af of ze daar niet nog te jong voor is.
Thnx! Zag net dat Britt al op 7 stemmen staan, netjes! Kan nog meer bij.. Hebben vanmiddag even het tuincentrum leeggekocht.. daar gaat mijn fotoshoot-loon.. Ach, moet kunnen, daar is het ook voor. Kunnen we leuk extra dingetjes van kopen en doen, altijd erg handig! Straks nog maar even alles buiten vast neerzetten.. denk ik.. en anders doen we het morgen maar, kan ook! Iedereen een fijne avond verder! Xx