Lique, dan heb jij ook een jonge vader. Die van mij zou 9 mei 66 jaar worden. En ik heb nog niks gehoord van de sollicitatie.
@Lique, mijn vader wordt dit jaar 55.. verschrikkelijk dat je die nu al moet missen. Geldt natuurlijk ook voor Sjorsje.
hey ja ik ben er nog en niet bevallen. heb wel al heel lang dat weeen gevoel. Maar t zet niet door. dus beeb blijft nog eventjes binnen denk ik. Als het nou morgen weer zo is dan bel ik eventjes de verloskundige. Misschien dat ik wel ontsluiting heb ofzo had ik bij emy ook 3 cm. we gaan het zien we gaan het zien Word streng in de gate gehouden door kenny en hij gaat vanmiddag op visite bij zn oma met emy die is jarig. en dan meot ik van hem verplicht op bed ff slapen. doe ik ff van te voren douche ( mocht er iets aan de hand zijn als hij weg is dan is hij binnen 2 minuten hier )
duster wat een akelig verhaal zeg, dat geloof je toch niet. 2 keer in een jaar tijd een kindje verliezen wat vreselijk! en over die nachten kan ik meepraten........... hier gaat het net zo!!! Stijn komt nog 2 keer snachts en als hij net terug ligt in bed, wordt Britt wakker.....helaas. (vannacht trouwens maar 1 keer, joepie)Maar ooit wordt dat ook weer beter. Ik hoop vanmiddag nog even te kunnen gaan liggen..... Maar ook dan wisselen ze elkaar af, ben ik met de ene klaar, komt de andere!!!! lauwie hoe voel je je, geloof je het nu al wat meer!! wat jammer dat je zo lang moet wachten op die echo, ik kon het toen niet hoor, dat lange wachten. Ik wilde zekerheid met 7 weken, heb toen een echo laten maken setteke hoe is het met je pokken jong???? _____________ ik heb gisteren een nieuw bed en kast uitgezocht voor Britt haar nieuwe kamertje in het nieuwe huis. Bed en kast zijn van Bopita, Belle Ze krijgt daar ene groot bed tzt, maar gaat eerst nog in het ledikantje slapen hoor! maar zodra Stijn uit de wieg is, gaat hij in het ledikant en Britt in een groot bed
@lique: jonge vader inderdaad, die van mij zou geloof ik nu ehmm 65 geworden zijn denk ik(weet eigenijk niet eens, paps is al dood sinds mijn 7de)
Wij gaan in december ook met onze 3 meiden naar K3. Ik denk dat dit prima gaat hoor. Joëlle was volgens mij ook 2 jaar toen ze de 1e keer naar K3 is geweest. Ze vond het toen geweldig.
goedemorgen! brr wat is het koud zie dat juud en family weer terug is en dat denice het spannend houd lique knuffel ben gevraagd of ik weer in wil vallen vanmiddag dus ga werken en heb nu komende week oproepdienst mocht het alarm afgaan. dan moet ik erheen dus even rekening mee houden savonds
Dag dames Ik heb niet bijgelezen..... Maar ik wil wel ff spammen Onze stoere meid Bekijk bijlage 69045
Mamma doet het goed als bootje Bekijk bijlage 69047 Wij gaan even boodschappies doen, zo gaar als we zijn..... De andere foto's volgen op Hyves
Juud, leuke foto's. Heb je eigenlijk al een voorstel voor een weekend voor de Efteling? Wij gaan vanmiddag op visite bij een oude schoolvriendin.
ff, ik twijfelde er ook over. maar ik wil alleen even zekerheid dat het hartje klopt, verder is er volgens mij nog niet veel te zien. ik vertrouw dus nog maar even op mijn gevoel. heb even gegoogled op bopita belle, wat een leuke meubeltjes! in welke kleur ga je ze voor britt kopen? en hoe gaat het met stijn? nog steeds zo goed? heb je nog een leuke foto van je kindjes? miranda, wat leuk k3! wij zitten nu ook samen te luisteren (en rondjes te draaien ) wat heb ik toch een lief meisje. ze zat net in bad en ik ernaast met mijn hoofd op de badrand. ik tuitte mijn lippen voor een kusje. stond ze op, pakte ze mijn gezicht met haar 2 natte handjes en kreeg ik 2 kusjes en toen ging ze weer zitten en verder spelen. lief he? komt dus net uit bad en vraagt 'magge verven?'. heb er geen zin in maar wat vraagt ze het lief!
Hallo! @ Duster: Jeetje, verschrikkelijk. Hoe verwerk je dat een 2e keer...pff! @ Setteke: Fijne dag vandaag! @ Juud: Geweldige foto's! Ik heb een beetje een kater achtig gevoel... Ik zou bij mijn zus gaan borrelen, maar in een feesttent terecht gekomen haha. Was ontzettend leuk, maar heb nu wel een beetje spijt. Ik ga maar eens douchen want we moeten om 15u nog op visite!