Zo, Britt gaat nog ff tukken. Eerst ff puinruimen in huis en dan buiten de nieuwe plantjes in potjes zetten, leukleuk! Helemaal fleurig! Enne, zie onderschrift he... niet vergeten!
zo nou lekker tukkie gedaan net en heb nu eten klaar ( borrito's ! ) nu nog wachten op kenny en emy die terug komen van verjaardag ( hopelijk hebben ze nog honger na die vlaai ) hier is het namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel normaal dat je koffie, thee en vlaai krijgt ( 1 vlaai snijden ze hier in 8 stukken!! en dat ding is normaal voor 10 personen ) en daarnaast krijg je automatisch altijd een tweede stuk !!!! :O en anders eet ik in me eentje borrito's en zit ik hier voor niks te wachten. zo en nu lekker verbouwen en verkopen kijken op sbs6 ! nu beginnen die krampen toch volgensmij wat heftiger te worden.. nu beetje in me benen ?? raar.
@Binna, ja helaas.. @TEsske, gefeli met Twente! @Jenny en Sjorsje, hij wat inderdaad net 25 toen ik geboren werd.... @Juud, wat een heerlijke foto's!! Zo vanmorgen bij opa en oma geweest. Was even gezellig. Ze genieten altijd van hun achterkleinkids. En net een nieuwe tuintafel gekocht via MP, gelijk opgehaald en in de tuin gezet, als ze morgen thuiskomt, staat er een nieuwe tafel in de tuin. gaan zo lekker aan de patat en dan morgen weer strak in het regime, haha!!
wij zijn terug uit de stad, ben echt nat tot op het bot! Ga ff samen met tess douchen en haar naar bed doen en als de oppas er is gaan mark & ik terug naar de stad. Fijne avond nog.
@binna: mijn oma en tate kwamen langs en we kregen 150,- voor Yanieck dus das wel leuk nieuws toch haha @lique: wat lief van jullie om te geven @tesske: heb je weer geshopt joh haha
Wij hebben ook voetbal gekeken vanmiddag, maar wel gewoon thuis. Wij zijn beide geen echte voetbalfans, maar als tukker moet je dit natuurlijk gewoon zien. Dus op de bank met een zak chips en cocktailworstjes hebben wij voetbal gekeken. Danique heeft vooral genoten van de chips en worstjes haha. Met mijn moeder gaat het tot nu toe nog steeds goed. Morgen maar horen wat de dokter zegt. Nog wel minder leuk nieuws. De hond van mijn ouders laten ze waarschijnlijk morgen inslapen. Hij is al 14 en kan vanaf gisteren bijna niet meer lopen of opstaan en jankte veel. Mijn moeder vertelde het vanmorgen en ik kan al direct nergens anders meer aan denken, bah, het is zo;n lieverd. Helemaal gek met Danique en Danique met hem. Gewoon al 14 jaar ons hondje
heb ik btw nog wat gemist in mijn vakantie? Nieuwtjes? Roddels ? @ Alieke, heee bah wat sneu sterkte met de hond
alieke: ah wat zielig voor die oude hond, maar wel beter voor hem juud: vette roddels?? nope niet dat ik weet in iedergeval
alieke sterkte! zo terug van werk, heerlijk weer en voetbal via online gevolgd dus me is happy dat twente kampioen is. nu nog feyenoord donderdag.... moeilijk moeilijk juud leuke fotos pff wat een weer he, heb de kachel aan
Hier ook de verwarming aan. Het weer in Italië is trouwens niet veel beter, dus ik denk dat ik de zomerkleertjes niet hoef mee te nemen vrijdag. @Alieke, wat zielig van jullie hond.
Ik heb hier een jongetje dat absoluut niet wil slapen. Alleen maar schreeuwen en huilen in bed. Zodra ik er ben is het goed. Het dit nog nooit met hem meegemaakt... Ga zo nog maar even kijken...
gelukkig is anissa na een beetje protesteren, gelijk gaan slapen het is laatste dagen wel een dramaqueen hoor
whahahaha i know, maar jaaaaa ajaxieden schreeuwden hun overwinning van vandaag ook al binnen te hebben, dus je ziet, alles is mogelijk in footballand
@noura ja maar dat is ook wel erg dom om te zeggen dat je al gewonen hebt als je achter staat. nu staat we voor en moet er feyenoord nog winnen.