Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ff: 7 x 100, maar is BV hè dan mogen ze op dag 10 zelfs 120 ml van hebben. KV is een ander verhaal

tesske: oh 1 augustus zou mooi zijn hè, dan word het een mei of juni kindje.. heerlijk in de lente/zomer ;)

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Carmen, wat leuk he die pendels! De vorige keer is die bij mij uitgekomen. Dus hoop dat het nu ook gebeuren gaat. Lekker zeg even een relaxochtendje.

FF: Wat vervelend dat slaapgebrek. 1x is nog te doen, maar als je elke nacht 3x moet is dat wel heeeeel erg zwaar. Hopelijk kun je overdag nog een klein beetje slaap pakken.

Duster, slaap lekker vanmiddag :D

Setteke; nog van harte gefeliciteerd!!!!

Danique hefet heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Ik werd pas om 9 uur wakker en Danique heb ik tegen half 10 uit bed gehaald. Toen zat ze rechtop in bed en hoorde ik haar ook echt. Heerlijk zeg! Nu gaan we even lekker samen douchen.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @FF: Ik geef nog volledige BV, maar heb wel het geluk dat Jasmijn min. 7uur slaapt. Maar omdat Matrhijs zo spookt kom ik nog niet aan mijn rust. Misschien de laatste voeding vervangen voor KV, dan slapen ze vaak wat langer.

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ja die laatste voeding gaan we nu KV geven
    maar hij clustert heel veel savonds en vind het dan moeilijk in te schatten waneer ik hem het flesje moet geven en of dat dan niet teveel gaat zijn, omdat ik niet weet hoeveel hij met dat clusteren tot zich neemt??
    Gewoon een keertje proberen denk ik???
    Fijn dat je meisje lekkr lang slaapt en Matthijs gooit dus roet in het eten.
    Hier is het ook vaak hoor, dat ik om 7.30 uur klaar ben met de veoding van 7.00 of half 7 en dan een kwartier later wordt gewekt door Britt.
    Dat is dan nog een beschaafde tijd, ik snap wel je probleem!!

Jenny
    ja dat klopt dat je van BV onbeperkt mag geven, das waar ook. Maar Stijn krijgt dat van BV ook bijna niet weg hoor die hoeveelheid, hij moet erg hard werken aan de fles vind ik......

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster en FF, door slaapgebreken en ik had zelfde als jullie en raakte overspannen, want ik schreeuwde ook ineens tegen Jeslyn terwijl niet de bedoeling is en ook tegen myrna, dat heb ik meestal last van als ik zo moe ben, heb ik besloten dat ik in middag ff uurtje ga tukken, als Myrna op school zit. Want hele dagen met 2 kinderen gaat moeizaam bij mij. Dus pak zoveel mogelijk de rust en waarom gaan jullie dan niet kolven? Zodat jullie manlief ook kunnen geven.

Dus daarom kreeg ik ineens hyperrventiliatie, hartkloppingen enzovoort, sinds ik medicijnen slik gaat beter alleen oorsuizen nog niet maar als ik die heb dan moet ik zoveel mogelijk rust hebben. Dat is ook de bedoeling.

Jeroen kreeg op donder van ons allemaal dat hij eens moet helpen dus hij laat nu mij voortaan uitslapen enzovoort....

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!

jeetje wat kunnen jullie kletsen!

@ Carmen, heej jij nu ook groen licht?

Wie gaan er nu allemaal voor het 2e kindje?

Carmen
    Shanai
    Juud

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ ff, ik snap echt wel dat je moe bent en dat dat niet goed is voor een mens maar hij is nog maar 6 weken toch? Dan doet hij het toch heel goed?

verder zwaai ik even want ben aan het werk

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Alieke ook!

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hup hup zwanger worden!!!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo goedemorgen dames!

Wij hebben tot 10 uur geslapen, goed he, nou ik heb niet zo lekker geslapen, want Jeslyn sliep tussen ons omdat ze in paniek wakker werd dus ze mocht bij ons slapen. Ach niet erg, niks aan te doen.

Jeslyn en ik passen op Luna, de hond van me zwager, nou lekker gezellig met slecht weer, bleeh!

Mis Myrna zo erg, maar nog ff volhouden tot zaterdag dan zie ik haar weer!

12. oh oh oh straks allemaal nieuwe zwangere mutsen :)

vandaag komt een vriendin langs, vorige keer heb ik haar al mijn pot meegegeven met pillen voor zwangere of zwanger wordende vrouwen, dus ben benieuwd of ze ook al nieuws voor me heeft ;)

Zo nog ff het centrum in, kleurpotloden kopen voor Tygo want hij roept de hele dag KLOE en kleu kleu, en ik gok er maar een beetje op dat hij kleuren bedoelt, want dat pakt hij de laatste tijd wel veel uit de kast samen met zijn diego tijdschrift en sesamstraattijdschrift (kleuren en plakken).

En ik wilde nog iets, maar damn it ik ben het al kwijt......

JUUDDDDDDD welcome back!!!

----------------------------------------------

Tygo leert zoveel bij, wonderbaarlijk hoe snel het nu gaat...

Hij zegt veel wauw, zo schattig en zegt al veel meer woorden zo ineens na. En in de MAC zat hij vrijdag gewoon het draaidopje van een danoontjetoetje erop te draaien :$ :D
    Vond ik zo goed!!!

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud we hebben in principe groen licht. Ik moet nog wel even de longfunctie meting van 25 mei afwachten tot we echt kunnen gaan klussen. Maar heb mijn spiraaltje vorige week wel al laten verwijderen. De gyn heeft al laten weten dat beeb en ik iedere 2 weken gecontroleerd worden en dat het een geplande ks word bij 34 weken.

alieke wat lekker dat ze zo uitslaapt zeg! Gaan julie nog leuke dingen doen deze vakantie?

Sjorsje gaan julie met het vliegtuig of de auto naar italie?

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen, zoo bij 34 weken...dat is dan een klein hummeltje! Super spannend!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik ga even lekkere warme broodjes halen bij de bakker, dan mijn kleine moppie ophalen en gezellig samen lunchen.

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dat is ook zo, al hadden wij ons er ook wel op ingesteld omdat het al langer rommelde natuurlijk. maar ik vraag me af of een week later niet haalbaar zou zijn? dat scheelt namelijk heel erg veel voor het kindje! succes iig! :)

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    vanmorgen met Luna bij de ka geweest voor de uitslag van haar heupjes! dit ivm de stuitlig, maar het was helemaal goed! :)
    de ka heeft haar verder nog een keer nagekeken en hij vind dat ze het heel erg goed doet, hara ontwikkeling loopt zoals het hoort! :)

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

#4618 Chantico, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2010
    Rebbel, gefeliciteerd met de goede uitslag van Luna's heuponderzoek!

Is het bij jullie ook zo druilerig weer?

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wou ff komen kletsen maar volgens mij is het flestijd....kom straks wel ff weer!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zo het dametje ligt op bed dus mama kan zo de dagelijkse hh klusjes doen. Goh ben je eens een extra dag vrij is er altijd wel een collega die je moet bellen met een vraag die ook echt wel tot morgen had kunnen wachten!

Chantico het is hier ook erg saai weer, al is het gelukkig wel droog.

Deel Deze Pagina