Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: wat lang heeft silver al hè gaat goed zeg

lique: oh dat word vanavond een kwartier ;)

deze is van gister in de tuincentrum, mummy

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny haha wat een moppie :p, heerlijk zo klein!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miranda, hoe zag het er boven uit :p

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Jenny wat is het toch een mooi meisje

@ Binna leuke foto's zeg.

@ Tesske ben vorig jaar naar emmen geweest vond het een super dierentuin.

@ Judith fijn dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad.

@ Chantal wat een leuke taart.

Nog twee weken en we gaan verhuizen:D.
    Verder gaat hij nog niet zo heel super, vandaag mijn bloeduitslagen gehad. Wat blijkt ik heb een ernstig vitamine D tekort dus moet nu daar iets voor innemen. Mijn Hb was (niet schrikken) 4.0:$ gelukkig is mijn bloedvolume wel goed dus mag het een paar weken met een hoge dosering staaltabletten proberen anders wordt het toch een transfusie:(. Dit is dus echt een domper en baal hier ontzettend van.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Vogeltje, jeetje en jij maar denken dat je moe was van die verhuizing ;), ik had tijdens mijn zwangerschap een HB van 3 haha :p
    Sterkte met het verhuizen meid!

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Judith dank je en 3 is ook niet mis zeg.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, inderdaad en geen minuut langer, haha!! Lekker meisje hoor, hmmm!!!

@Vogeltje, allemaal gevolg van je operatie? Ik straal je even wat energie!!!! Succes met verhuizen! Kan je gewoon vitD innemen, wat we ook aan kleine kids geven? Of is het niet zo simpel?

Ik krijg allemaal afzegging voor mijn verjaardag SNIK, ben toch niet zo leuk meer als ik dacht SNIK!! Ben al van 60 naar 40 man gegaan. Ben blij dat ik het thuis vier...

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lique of het een gevolg van de operatie is weten ze niet want dan hadden ze het ervoor moeten controleren en dat hebben ze dus niet gedaan. Vit D krijg ik op recept iets van kauwtabletten.
    Wel balen voor je van de afzeggingen

9. @ jenny: een mummiepakkkk!!! hahahaha!
    fijn met je mams en lekker eten en relaxte dag dus...

@ lique: hahaha, ja sorry heb niet alle materialen die je bij de workshop gebruikt, dus kan er niet zo even 1 voor je in elkaar flansen helaas...

zou naar werk gaan om de taart daar te delen, maar heb niet zo'n zin.

Werd vanochend met een enorme kater/ hoofdpijn gevoel wakker, nu misselijk erbij en ook nog is een BUTT-dag...

Tygo is wel heerlijk, hij is hele tijd grappig aan het doen en mij voor de gek aan het houden, doet ie net of ie huilt en als ik dan dichterbij kom en vraag wat er is, begint ie te lachen. Volgens mij voelt ie aan, dat mama wat minder te pas is vandaag!

Brief gekregen van deurwaarder.....
    Er is een preferent beslag gelegd op de inhoudingen van mijn ex; meaning: er wordt geen geld meer voor mij gereserveerd tot hij de schuld aan de belastingdienst betaald... Die jongen maakt er toch een potje van zeg.... Meine lieber!
    DUs dat betekent dat mijn betalingen wel een half jaar tot 3 kwart jaar stil zal liggen...

Maaarrr; de kwartaalbetaling van nu krijg ik nog. DIe was al overgemaakt en heeft mijn deurwaarder gister naar mij overgemaakt gaven ze aan... Dus als ik vanmiddag het geld binnen heb, kan iedereen me de boom in, pak ik het spul in en ga ik shoppen!!!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, wat een supertaart zeg. Echt mooi.

Hier gaat Yosyp ook snel met de ontwikkeling. En gisterenavond ging ie ineens weer uit zichzelf slapen.

11. @ vogeltje, jeetje wat een lage HB en balen zeg, je bent al herstellende en dan ook dit nog erbij... Hopenlijk voel je je snel wat fitter, ook natuurlijk ivm de verhuizing!

@ lique: ja meid, soms moet je eraan toegeven dat je gewoon ouder wordt en vroegah niet meer bestaat he ;)
    hahaha, nee hoor grapje, vind nog dat er hardstikke veel komen, man!

Bij mij kan je ze op een handje tellen hoor, hahahaha!!!!

@ binna: leuke fotos meid!

@ miranda: vind je het nooit zwaar? Je hebt 3 energieke meiden, maar je klinkt altijd zo opgewekt vind ik... En wij maar zeuren en klagen, hahahaha!!!

@ all: vind het heerlijk om te lezen hoe de voortgang bij jullie is met de kindjes, ben zo trots!!!
    En bedankt voor de complimentjes van de taart!!
    Moet er alleen nu niet meer aan denken om 'm op te eten, maar dat komt ook omdat ik me niet zo lekker voel...

Toch maar naar je opsturen dan lique :p

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, goed idee, kom maar op met die taart, hha!!! Het wordt evengoed wel gezellig hoor!! Maarja die vakantie he, das toch altijd lastig. Vind ik nu al sneu voor Djim, als ik daar aan denk. Waarschijnlijk zijn de meeste altijd op vakantie op zijn verjaardag. Balen van je geld, maar inderdaad nu maar even lekker shoppen!! Geniet!

@Vogeltje, ja dan hadden ze het inderdaad moeten controleren.. Moet je nu sowieso vit preparaten slikken? ook omdat je minder kan eten?

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Vogeltje: Wat een laag HB! Ik had tijdens mijn zwangerschap 9 en op het laatst 7. Dat van mij is juist altijd hoog...

@ Jenny: Wat een mooie mummy haha! Erg lief!

@ Juud: Pff, moeten we nog tot het eind van de maand wachten ook! Vrienden van ons gaan dan het IVF- traject in.

@ Chantal: Waar is die ex van jou mee bezig??? Wat maakt ie er een zooitje van! Ik zou het maar lekker van nemen als je geld er is.

Hier liggen de 2 mannen in bed. We hebben 2 drukke dagen achter de rug en ze waren vanmorgen beide uit hun doen toen ik boodschappen ging doen. Ik heb net 2 leuke shirtjes en een spijker korte broek voor Jas gekocht bij de Hema. Kon het weer niet laten... En bij de schoenenreus sandaaltjes voor Thomas. Ik zag eindelijk leuke en ze waren maar 15,-.

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

nou de eerste nacht is super gegaan! Ben heel trots op haar. Nu gaat het ook goed, slaapt veel en als ze honger heeft geeft ze een gil en dat is het:) Super dus!

@ Lique: Balen van die afzeggingen!

@ Jenny: Wat een schatje zeg! Zo'n friemel is ons meisje ook *smelt*

@ Chantal: Gave taart! Die ik heb gemaakt was ook super gelukt en erg lekker. Ga aankomend weekend nog weer een maken...

Zie dat het alweer tijd is voor een boterham voor Olivier, zelf heb ik nog een beetje een rare mond, ben net terug van de tandarts en de verdoving is nog niet uitgewerkt...

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Puck: Oh, het is echt nog maar een ukkepukje als Yanieck! Ik dacht dat ze eigenlijk wel ietsjes ouder was/is. Zo'n klein guppie en dan al naar een pleeggezin. Ik weet dat ze bij jullie veel en veel beter af is, anders zou ze niet bij jullie zijn, maar ik krijg het er wel koud van...!

@ Mik: Hoe is het met je meiden??? Ben je zelf al weer een beetje bijgekomen van je KS?

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck, wat fijn dat het goed gaat!

Mogen we een naam weten?

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    dank je meiden, het is echt een poppetje ;)

@lique: nou das ook niet aardig van je uitgenodigde, maar is vast niet omdat ze je niet leuk vinden haha gekkie

@vogeltje; zo hb van 4 dat zal lekker aanvoelen NOT, dus hop aan de ijzer en Vit D

@chantal: jij moest zeker gelijk aan die reclame denken van dat jochie, zo zielig. je zal zo'n vader hebben haha
    nou ben je lekker mee met die ex, maar ga jij je maar lekker verwennen met shoppen
    ja eerst denk je, nou mijn muppet is wel laat als je andere hoort praten wat hun kindjes kunnen, maar al snel gaat het in een stroomvaart hè
    maar geef die taart maar aan mij hoor, komt wel op.. val veels te snel af, moet nog 2 kilo echt schandalig.. ben nu al bezig met meer eten tussendoor

@marleen": lief?? dat zeg je tegen lelijke kinderen haha nee hoor maak maar grapje en anders kom ik je halen ;)

@puck: blijft ze nu altijd bij jullie? weet niet zo goed hoe het systeem werkt namelijk want hoor verschillende verhalen

wie wil er nog melk in de koffie? heb teveel AU

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Zijn dat de hormonen waar je last van hebt??? Hahaha! MUTS!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

nou ik laat me ook weer eventjes zien. lees wel altijd bij maar totdat er hier een beetje ritme inkomt zal reageren niet kunnen.

donique doet het nog steeds super. is een vrolijk meisje. puzzelt erop los en is altijd superblij.

sydney moet haar draai nog vinden . huilt veel en spuugt ook erg veel. heb zelf het idee dat de'r darmpjes nog erg bezig zijn vooral na al die antibiotica. dus het is erg druk met die twee meisjes, ik hoop maar dat het snel beter gaat. want heb mijn portie huilen met donique wel gehad dacht ik zo hahahahahahaha. sydney is wl erg knuffelig. wil graag bij ons liggen en is dan ook heerlijk om zich heen aan het kijken. ze ligt nu op haar zij in haar wiegje eventjes kijken of dat beter gaat. want heb het idee dat ze veel meer is gaan spugen en huilen sinds we haar op haar ruggetje leggen.

even uitproberen en testen hierzo dus. maar ook genieten hoor. ben echt superblij met mijn meisjes!

dikke kus

Deel Deze Pagina