@Setteke, goed bezig. @Praten, jemig wat een praters hier. Sam deed niet anders. Djim zegt bijna niets. Gisteren zei hij iets in de richting van brood, maar kan zomaar toeval zijn, haha!! Papa, mama, mmmjah en mmmneeh. En aaaSS zo roept ie Sam, haha!
@ Judith: Zal haar naam pb-en, kan ik niet zo neerzetten hier... @ Marleen: Ja het is echt een friemeltje nog en helaas is het noodzakelijk dat ze bij ons is... @ Petra: Nee, hij is niet jaloers. Hij is er wel heel druk mee, ook in zijn hoofdje. Als hij wakker wordt roept hij gelijk "Beebie" , etc. @ Setteke: Zo lekker geshopt! @ Chantal: Fijn dat je dat geld gekregen hebt! Beterschap voor Tygo! @ Judith: Lekker shoppen op MP, maar ik krijg het idee dat een broekje dat ik vorige week betaald heb, niet gaat komen:x!!! Ik hoor een klein meisje wakker worden, ga haar halen...
@ Puck, ik koop bij een vast iemand, die heeft altijd zoveel leuks voor een goede prijs en erg betrouwbaar! Zij heeft precies mijn smaak haha, nou meid ben benieuwd naar de naam @Lique ehm 3 pakketten met kleertjes, oa 14 shirts en 7 broeken hahaha
@Puck, dat zou wel enorm balen zijn van MP, mag ik ook de naam weten??? Lief dat je mannetje er zo mee bezig is!
@ Lique, het meeste wel Marktplaats.nl > tshirts 92 meisje 7x - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > pakket 92 / 98 persival benetton cakewalk c&a tweety etc - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > Rag Girl Spijkerstof Jasje maat 92 in nieuwstaat - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > Mooie 3/4 broek van Carbone mt 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > Leuk shirt van Girls mt 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 en dan nog wat dingen van mijn vaste verkoper die nog niet op mp staan
Zo, ik zit opgetut en wel op Hilbrand te wachten en dan naar mijn opa en oma feestvieren.... (ben ook erg benieuwd hoe dat zal gaan met oma met Alzheimer....)
Ooo wat leuk zeg : Baby's, de aanstekelijke documentaire over hoe we beginnen - Joop.nl Hoop dat het snel op de buis/bios komt
jenny en miranda, leuk om te lezen wat jullie kleintjes allemaal bijleren. blijf het zo gaaf vinden om te zien hoe ze steeds meer kunnen! juud, trailer ziet er mooi uit! die documentaire wil ik ook wel zien! komt ie op tv of in de bios? wat doen jullie vanavond met dodenherdenking? wij gaan altijd naar het domplein hier in de stad. daar is elk jaar een herdenking, waar na de 2 minuten stilte het wilhelmus gezongen wordt en bloemen gelegd worden. zo indrukwekkend om daar tussen zoveel mensen te staan dat het muisstil is. en ik blijf het goed vinden om te herdenken wat er gebeurd is.
@tesske: net aan de onaardige kant van duitsland zeg haha @ff: wat een lekker jong @denice: zeker rustig aan doen meis @marleen: foei, ben niet kippig hoor haha @chantal: sodejuu, dat krijg je niet op vanmiddag hoor haha @miranda: nou ik wil 3 niet ondervinden hoor, hou het lekker bij 2 @juud: tja MP blijft leuk @setteke: 60 jaar dat gaan wij allemaal niet meemaken leuk hoor voor ze @puck: oh dat is niet aardig van ze zeg, eikels
@ Lauwie, wij houden thuis altijd stilte bij de tv. Mijn vaders kant is Joods, de broers en zussen van mijn oma zijn allemaal vergast, ik voel me verplicht even stil te zijn! Hoe voel je je Lauwie? Nog zo moe? Baby bouwen kost energie @ Jenny, ja leuk he mp Ik heb eindelijk die Little people er op en ik ruim straks muts haar kast op dan komt er meer op zp, mss dingen voor jou Maar nu moet je betalen hahaha
juud, ik ben vooral moe omdat ik zo weinig slaap. val slecht in slaap en wordt makkelijk wakker en dan val ik niet meer in slaap. maar dat is eigenlijk het enige. (nog) niet misselijk, geen pijnlijke borsten. beetje gerommel in mijn buik, maar vind het ook wel leuk om te merken dat ik zwanger ben. kan me voorstellen dat je je geroepen voelt om stil te zijn. ik ben straks ook ff stil voor jouw oudooms en tantes . goed geslaagd op mp trouwens zeg! vind dat jasje ook echt superleuk en heerlijk voor zulke prijsjes!
@ Lauwie, ik zet vanavond of morgen ook mt 50/56 op mp voor zoete prijsjes En gelukkig niet zoveel last van dingen! Wel al dingen die je graag eet? Jeetje alle touwtjes die Giulia vind (op wat er op lijkt) noemt ze lasso Ze loopt trouwens nog steeds op die gympen haha