Je bent ook altijd zo hyper. Je hebt nu nog een kleintje lopen en dat is veel zwaarder dan de 1e zwangerschap. Je moet echt een beetje op jezelf en je bib letten hoor meis. 1 dagje rustig aan doen helpt niet... dat moet je tot aan de bevalling doen meis!
Wow, ze mag al snel naar de psz! En ook nog eens 3 dagdelen. Hier is het vanaf 2,5 den dan 2 ochtenden. Ik heb Jasper ook opgegeven, maar ik denk dat ik m 1 dag meer naar het KDV breng ipv naar de psz. Voor mij makkelijker en voor Jasper 1 vaste plek. Thomaas ging al naar de psz voordat hij naar het KDV ging en die heeft het er prima naar zijn zin.
@ jenny: uhm ja... dit is ook een vervroegd verjaarskado, whahahaha!!! Hij krijgt dan gewoon iets kleins voor de verjaardag (dat zeg ik nu dan, maar als zijn verjaardag komt......) idd dat doe ik ook wel met zijn piratenballenboot en ik heb ook een deel van zijn speelgoed boven liggen dus wilde dit weekend al even proberen om de boel om te wisselen, kijken of dat helpt... oh lekker voor de hondjes, zo'n uitlaatdienst? Kunnen ze lekker uitrazen he. @ lauwie: hahaha, ja he, ben goed met woorden, op papier dan tenminste, hahaha! Nou ik was dan zelf vroeger heel anders, en tygo lijkt wel op me maar goed iets wat niet is, kan je wel veroorzaken natuurlijk... Heb nu ook wel is situaties waarin anderen me aankijken of zeggen (familie en vrienden) oh tygo doet dit of moet je hem niet vasthouden of wat dan ook, terwijl hij dat geintje gewoon even 20 kr per dag doet, dus op een gegeven moment denk ik nu ook, ja nou ja... dan moet je maar een keer vallen of moet het maar een keer misgaan, want luisteren doe je toch niet... En dat snappen sommigen dan niet, maar als hij nooit valt, als hij geen pijn voelt, als hij niet een keer voelt dat een kopje koffie heet is of een verwarming, ziet ie er ook geen kwaad in en kan je wel zeggen dat het au is, maar dat betekent dan niets voor hem. Niet dat ik hem nou een hete kop koffie van tafel laten grijpen ofzo, hahaha! Maar bijv. bij de verwarming zeg ik dat hij er af moet blijven omdat het au is, wat doet ie, raakt altijd de verwarming aan en zegt ie au, raakt de badkraan aan, zegt au, omdat ik het zeg, maar hij snapt niet waarom ik het zeg... Dus laatst voelde hij bij mijn zus ook aan de verwarming en toevallig was die wel warm, dus hij zegt ook au en mijn zus had zoiets van, ja die is echt warm en nu zeg ik dan ook, ja als het au is moet je er maar niet aan zitten! Spelen: Tygo interreseert zich nog voor duplo en 1 specifiek boekje, waar bijna neits meer van over is, verder banjert hij de kamer door, bekijkt alles en bedenkt zich wat ie daar voor ondeugends mee kan uitvoeren.... Je ziet het aan hem, hij doet dan iets zijn hoofdje naar beneden, kijkt omhoog en heeft een glimlachje, dan is ie aan het denken, wat kan ik hiermee doen...... Hij speelt ook met de watergieter van plastic, staat op de vensterbank in de keuken, verder zijn we veel buiten als hij eenmaal vervelend wordt.
Het zit in zijn karaktertje, dus ik ben wel blij dat hij er nu op het KDV mee om leert gaan. De leidsters vertellen hem ook dat hij daar niet om hoeft te huilen. Ik heb liever dat hij het nu leert dan strakjes op de basisschool, want daar moet hij ook al een heleboel andere dingen gaan leren. Ik denk ook dat hij dat van mij heeft. Ik voel namelijk ook veel te goed aan hoe iemand zich voelt. Als iemand net doet alsof het goed gaat dan prik ik daar vaak doorheen, maar ik confronteer diegene daar niet altijd mee, terwijl ik dan met een rotgevoel zit. Vaak heb ik het dan achteraf wel goed aangevoeld. Snap je m nog ?
uitlaatservice inderdaad, lekker zwemmen enzo. alleen ze vergeten nog weleens op de terugweg te piesen en poepen waardoor ze als ze thuis moeten GGGRR daar betaal ik niet voor. maar ja ze mogen nu de tuin niet meer dus moet ik ze wel even laten plassen in het parkje das wel jammer
Sorry, de rest heb ik even doorheen gescrolld. Ik lees alle onderpen mee hoor, maar heb geen tijd om te reageren. Ik ben zelf ook druk bezig met de vraag wat nu een goede opvoeding is, dus ik geloof niet dat ik nu goed advies kan geven op het moment..! @ Setteke: Ben je nu wel examen doen? Ik heb het zo snel nergens teruggelezen. @ Petra: Ach meis, balen he van die pols. Ik kan me voorstellen dat je je ff zo voelt! Kop op! @ Duster: Ik heb maar 1 woord:AU!!!!!! Ik ga weer aan de slag! Jeroen is met mijn neefje bestellingen halen en brengen, dus ben maar alleen...! Maar wel met een lekker zonnetje!!!
terug van de tandarts, moet eerst naar de mondhygieniste en daarna moeten alle bruggen en kronen gescand worden. Begroting is 640 euro. Fijn hoor @ Chantal, heb jij dat gesprek nog gehad vanmorgen?
@ Petra; jip, we zitten niet op dezelfde golflengte maar dat had ik wel door, hem ging het om het werk wat volgens hem niet gedaan werd zoals hij had belooft aan de klant en mij ging het om de manier waarop je met elkaar omgaat....
ok zal er niet diep op ingaan, maar moet het ff kwijt, gewoon in de lucht gooien... iemand die ik van mijn vorige werk ken en mijn vriend ook kent, die is van de week heel bewust, naar het treinspoor gegaan en is daar met zijn hoofd op het spoor gaan liggen. Gister heeft rene een mail gekregen die aan meer brandweermensen gericht was met daarin zijn laatste wens om te kunnen vertellen hoe hij de laatste 4 jaar heeft ervaren en hoe hij werd behandeld... best heftig en heb vannacht dan ook verschillende nachtmerries gehad, die niets te maken hadden met bovenstaand, maar toch wel dat gevoel van overwelming versterkt zeg maar. Ook 1 met tygo waar ik maar niet op in zal gaan, want echt... mijn dromen wil niemand weten, kan ik thrillers van schrijven tot zo in de detail kan ik dromen. bleh.
@ QB: ja dat is waar, iemand die zelfmoord kan plegen, leeft in zijn eigen wereld denk ik. Maar in die brief geeft hij dus aan hoe het is gegaan de laatste jaren... Hij bleek moeillijke jeugd te hebben gehad, op latere leeftijd heeft dit zich geuit in post stress syndrom ofzoiets en terwijl hij in die mallemolens zat van psychiatrichse onderzoeken en dergelijk was zijn omgeving alleen maar bezig om hem verder de grond in te trappen, wergevers probeerden hem te ontslaan (wij mochten hem ook niet meer inhuren), rechtszaken, hogere beroepen, dus dat hielp in die jaren ook niet echt. Dat hij in eerste instantie ontslag op staande voet kreeg, had natuurlijk ook wel een reden, maar dit zijn geruchten en zijn nooit off. bevestigd en daarom moest niemand meer wat van hem hebben.
Ik heb dat hele gezeur van je collega mee zitten lezen. Wat een ontzettende l*l. Zijn jullie er nu wel uit ondanks dat jullie niet op dezelfde golflengte zitten? dat werkt voor jou ook wat fijner denk ik...!
@chantal: oh vreselijk, is hij ook dood of heeft hij zich bedacht. hier ook eentje die horrors droomt. ben vaak aan het rennen of ben vreselijk in gevecht. moord en doodslag zeg maar. soms kan ik ze herinneren soms niet.
Ik vind dit altijd van die moeilijke situaties... Ik vind het namelijk voor diegene heel sneu, diegene zit gewoon gigantisch in de knoop! Maar ergens vind ik het ook weer niet zo netjes dat je een brief/ mail stuurt en dus anderen misschien wel een schuldgevoel geeft. Snap je m?
De tandarts is al niet mijn hobby...en dan nog 640,- betalen ook. Pff! Hoe is het trouwens met de markiezen?
@ marleen: ja we zijn er wel uit, we zijn het met elkaar eens dat er sprake was van miscomm. en hij geeft aan zich niet bewust zijn geweest van zijn houdig en heeft daar ook wel sorry voor gezegd, maar ja bite me. volgende keer doet ie het wel weer hoor en dan zou ik net zo hard ophangen dus... @ jenny: ja heel naar, hij is echt met zijn hoofd op het spoor gaan liggen, dus daarna was hij in 2 delen... bah... hield me er niet echt mee bezig tot gisteravond dat mailtje van zijn vrouw kwam.. Ik droom niet eens altijd over mezelf... Heb al eens gedroomd dat er kinderen vastzaten in een huis op een heuvel met een glazen pui en er brak brand uit, en dan zag ik dat kind van buiten tegen het raam aan staan op het raam slaan, omdat die niet meer kon ontkomen, heb al eens gedroomd over dat er een man in de straat woonde in mn oude buurt, die 5 jongens had in verschillende leeftijden, vrouw was overleden en hij kon het niet aan en mishandelde de jongens in mijn droom probeerde ik te helpen, uiteindelijk keek ik zeg maar door het raam het huis binnen en hij zat op een feautuille, waarvan de rug naar buiten toe stond en keek er van de zijkant op zeg maar, kan me nog herinneren dat hij gitzwart haar had en hele zware wenkbrauwen en hij schoot zichzelf door het hoofd en in mijn droom, verdraaide hij zijn ogen nog naar mij toe, omdat hij wist dat ik er stond. Ook al eens gedroomd over een soort van sportzaal met omkleedruimtes waar dunne vlijmscherpe draden gespannen waren, het was er donker, nat en vies en mensen vluchten... Nou hoef denk ik niet te vertellen wat die gespannen draden deed met rennende mensen.... Jammer genoeg kan ik dat gevoel dan de rest van de dag niet zo goed loslaten en mensen om mij heen zeggen ook wel is, wat heb jij toch ook altijd rare dromen... Yeh tell me about it...
@ marleen: het was geen afscheidsbrief die hij op dat moment had geschreven hoor. Hij zou in 2008 op een vergadering de kans krijgen om te spreken om te vertellen hoe het met hem ging en waarom dit allemaal speelde, maar dat is verhinderd en die speech hebben we met de mail gekregen, zoals ik dat lees van het verhaal van zijn vrouw, wilde hij heel graag aan zijn collega's vertellen wat er allemaal gebeurde in die jaren dat hij 'ziek' thuis zat. Zoals elk ander dat waarschijnlijk zou doen die langdurig ziek thuiszit.