lauwie ik ga denk gewoon ehm niks doen. zit toch in me eentje dus stil ben ik al. chantal kom maar op met die hamer heb me nu al niet aan die rust gehouden :S heb de was opgehangen en een volgende erin gedaan even de huiskamer aangeveegt. en gekookt. en nu dan bezig met emy ondertussen. juud nog meer gekocht op mp ? hoeveel kasten heeft giulia . past t nog wel erin? wat eten jullie vanavond allemaal !!??? wij hebben kipschnitzels, aardappels en spinazie ( en natuurlijk appelmoes erbij he hihi ) schrik me net kapot van de wij jonge ouders die de bus in werd geworpen zo hard dat hij tegen de gangdeur aan vloog. vanavond weer tienermoeders wie kijkt dat nog meer trouwens? is op sbs6 kan je ook kijken op uitzending gemist als er iemand intresse heeft zijn 4 afleveringen al geweest en nummer 5 is vanavond dan. zo bizar hoe die er mee om gaan met de zwangerschap. heel raar.
juud, eerst maar eens 20 weken echo afwachten. als het een meisje is dan heb ik al heeel veel. als het een jongetje is daarentegen... gaat ze vanavond ook met haar schoentjes aan naar bed?
owh zie nu dat meerdere mensen gezegt hebben van hou je benen maar goed bij elkaar hhihihiihihi ik doe me best. nog ff minimaal 2 weekjes dan kan ik thuis bevallen. sorry heb de rest niet allemaal gelezen .
@ Setteke: 60 jaar, jemig! Oh alzheimer, is niet zo leuk... @ Juud: Leuke dingen voor Giulia! Die heeft vanavond keihard zweetvoeten haha! @ Puck: Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de naam, maar ben veel te bang dat ik dan per ongeluk een keer haar naam schrijf... dus ik sla ff over! @ Denice: *zucht* ...Stronteigenwijsje! ! Ik heb aardappelpartjes, sla met zalm/honing/mosterd e.d. en ik heb net nog even kip gehaald, want manlief melde even dat ie veel honger had, dus dat staat nu al in de oven. @ Schatje: Je bent goed bezig meis, 3kg!!! Kun je het al merken aan je broeken? Volhouden hoor!
Nou Laureen is toch nog weer wakker geworden!!! Ze heeft geslapen van 12:30 tot 16:45. Niet normaal toch, maar ik vond het wel even lekker. hahaha
juud: nou mooi is dat haha voorlopig heb ik nog niks nodig maar spam maar af en toe misschien dat ik nog ergens interesse in hebt miranda: oh lekker zo'n lange slaap
Hey meiden @juud leuk dingen weer geshopt @denice wij eten lasanga (zelf gemaakt met pakje) @puck ik ben ook wel benieuwt. hoe ging het veder vandaag @miranda wat heerlijk zo je meisje. @schatje wat super 3 kilo is al veel zeg Silver zei vandaag ook allemaal nieuw slimen dingen. zoals ik ook eten. en dan naar de keuken lopen en zo echt schatig.
Meiden, Misschien een rare vraag maar wie van jullie heeft evt nog een zomerjasje liggen voor Jurre in Maat 80/86?? Hij zit nu in 80 dus 86 zou mooi wezen dan!! Mocht iemand iets hebben die mag mij gerust een PB sturen met evt een foto erbij Alvast bedankt!! Liefs Rianne
Hoi MamaRianne, ik heb alleen een spijkerjasje staan Advertenties van lique80 uit Broek op langedijk , Noord-Holland - Marktplaats.nl
Zo, veel geschreven vandaag! Ik heb het nog niet gelezen. Ise slaapt de laatste dagen weer heel goed. 's Nachts wordt ze niet wakker, 's ochtends slaapt ze uit (gister zelfs tot 9.20 uur ) en overdag haalt ze de 2,5 uur ook regelmatig (anders altijd 1,5 a 2 uur). Heel anders dan vorige week dus, toen ze moeilijk sliep en koorts had. Ik heb ook het idee dat ze weer allemaal nieuwe dingen aan het doen is. Vooral het fantasiespel is echt opeens veel meer aanwezig. Naast het thee inschenken en de tafel dekken, is ze ook veel met de pop bezig. En vanavond liep ze met haar sleutelbos door de kamer. Ze ging weg met haar sleutels ('Dag! Ziens!' ... 'Weg! Werk.') en kwam weer terug ('Benne weer') en dan legde ze de sleutels weer netjes op tafel. Zo grappig. Merken jullie dat ook, dat jullie kind telkens toch nog weer een 'sprongetje' maakt en na een lastige tijd opeens héél veel gaat slapen en allemaal nieuwe dingen doet? Of verbeeld ik het me omdat ik te graag in sprongetjes wil geloven?