Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zag lekkere dingen voorbij komen voor te eten :D jummie jummie krijg er gewoon weer honger van !!!

maar me spinazie met kipschnitzel en aardappeltjes hebben me goed gesmaakt. nu nog een klein bakje rabarber opeten en ik ben tevreden voor vanavond :p :D

me benen voelen zich aan alsof ik een marathon gelopen heb. en heb nog spierpijn in me armen nu ook van het duwen van de kinderwagen de berg op en af steeds. wist niet dat dat kon van duwen van een kinderwagen is mevrouwtje toch zwaarder dan ik dacht ( 14 kg ! !) iedereen vind haar een reuze kind ! ( volgens mij nu 94-96 cm lang ongeveer)

verveel me een beetje zo alleentjes steeds in de avond.
    mis kenny wel een beetje.. die komt binnen als ik slaap of net wil gaan slapen niet gezellig natuurlijk. ben blij als het weekend is !
    morgen heeft tie ook al geen vrij !

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik dacht eerst dat je gepraat had met de vk, maar denk dat je met Huib bedoelde :D Ise is nog steeds erg blij met haar Sesamstraat kegelspel, het poppenwagentje en een dominospel.

Oh ja, 'schrijven' met echte pennen is ook een leuk spelletje! Goed dat ze op papier schrijft en niet op iets anders!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Komt ie dan hoor :p let niet op haar idiote legging die wilde ze ook zelf aan 8)

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zeker wauw! Geniet er maar lekker van, dat je kleine man je telkens zo verbaast!

Dat jaar is zeker hard gegaan! Gaan jullie wat bijzonders doen? Oh, ik zal eerst even verder lezen, misschien heb je dat al geschreven.

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Bijna tijd...

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wat was dat???

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hadden julliegezien .. binnen 10 sec. was beatrix en de hele mikmak weg !

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Was even schrikken, gelukkig niks.

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    lique ik dacht ook al van nee he ze hebben koninginnen dag met rust gelaten nu beginnen ze met dodenherdenking...

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    welterusten allemaal k ga slapen !!!!!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou wat een paniek zeg om iemand die een beetje onwel werd :$

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben er ook weer. Met mijn dementerende oma ging het vandaag best goed, alleen Tymen was door vermoeidheid vreselijk dwars en onbeleefd.... Ze liggen nu weer in diepe rust.

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij keken net ook de dodenherdenking.
    Pfff wat schrok ik zeg! Ik betwijfelde echt of het waar was dat er iemand onwel was geworden. Maar ja ze houden het nog steeds vol, dus zal wel waar zijn. Maar pfff zag Beatrix er geschrokken uit zien! Die ogen toen ze net terug was op de dam, heel onrustig. Kan het me wel voorstellen hoor.

Danique heeft een keukentje gekregen vanavond en is natuurlijk heeel blij ermee. Dus nog meer prut in de kamer haha.
    Ze wilde natuurljk niet naar bed, dus het was al half 9 toen ze eindelijk in bed lag. Wie weet kunnen we morgen weer uitslapen.

JennyS, alweer een jaar geleden zeg. Kan me nog herinneren dat je het vertelde. Pfff heftig hoor, gaan jullie nog wat speciaals doen?

Juud; geweldig dat Giulia die gympen niet meer uit wil. Het lelijkste is vaak het mooiste voor die kinderen :D

Ik ga straks lekker bankhangen. Kan helaas niet meer met mijn laptopje op de bank. Danique is er eergisteren aan gaan hangen toenik ermee op de bank zat, met als gevolg de scharnieren kapot. Raymond wil het wel gaan maken, maar de onderdelen zijn nog niet binnen. Dus nu een losliggend beeldscherm en verplicht aan de kamertafel internetten :(

Oh ja, ik ben dus nog steeds niet ongesteld geworden. Terwijl ik dat echt had moeten zijn. Ik heb gewoon de pil nog geslikt afgelopen maand, dus vraag me toch af wat er is gebeurd. Nog maar even afwachten, maar je snapt dat ik er van baal. Willen we juist beginnen voor een 2e kindje te proberen begint het gedoe nu al.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, je moet dus nu nog ongesteld worden van de pil, net als in de stopweek? Misschien door wat spanning omdat jullie nu weer gaan proberen?

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net met otje samen naar de dodenherdenking geweest. heeft zich keurig stil gehouden. ff uitrusten misschien kom ik straks nog ff reageren

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    sorry dames maar kom er ff niet aan toe om echt mee te lezen. Jens is erg onrustig de laatste 2 dagen en weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Hij huilt zoveel dat hij dan helemaal overstuur is en er daarbij ook weer voeding terug komt.
    Heb het idee dat het krampjes zijn zo zielig.
    Met malou had ik een lichte postnatale depressie en ben er eigenlijk wel een beetje bang voor dat dat nu terug komt. Had vandaag ook een enorme dipdag.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miepie, kop op meid! Het gaat toch verder super goed!
    Mss moet je even met de beentjes van Jens "fietsen" dat helpt vaak wel :)

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marieke, rustig aan doen hoor meid! En jezelf vooral niet gek maken met alles wat je wilt! Geniet van alle mooie momenten van je kinderen!

Sjorsje, lijkt me heel gek dat het van de spanning komt. Maar kan natuurlijk wel, heb het heeel soms wel meer. Maar had al wel buikpijn en hoofdpijn zoals elke maand, dus het zal vanzelf doorzetten.

Juud; ja al raak, dat zou een grap wezen. Zou betekenen dat ze door de pil is gekomen. Nou moet ik wel zeggen dat nu ik er heel erg over nadenk, ik wel een keer de pil op een ander tijdstip heb genomen als anders. Als dat al voldoende is om zwanger te worden zou dat wel heel raar zijn.

Deel Deze Pagina