Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @juud, nou ziet er keurig uit! Wel een beetje weinig slaap, haha!! maar wie mooi wil zijn, moet lijden, haha!!

@Marleen, goedemorgen alvast. Djim was hier ook om 6.18 uur wakker, grrrr. Weer lekker dagje vrij vandaag? Of hard aan de bak.

@Chantal, moest gisteren in de auto nog aan je denken. Luister dan altijd 538. Heb je nog meegedaan aan de MILF verkiezing ;)

@Miranda, ook een vroegertje vandaag???

Het weer ziet er hier heel goed uit, zo eerst de bouwmarkt onveilig maken en dan maar naar de speeltuin denk ik.....

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Shireen, heel veel sterkte vandaag. Dikke knuffel!

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lauwie: wat goed dat je Otje meeneemt naar de dodenherdenking.
    Kan ze zich dat ook al goed stil houden??

Laureen begint juist heel hard te praten als ik zeg dat ze stil moet zijn. haha

@ Marieke: nu niet teveel naar de vorige keer kijken meid.
    Ik weet zeker dat je het super goed doet.
    Kan me heel goed voorstellen dat het zwaar is maar blijf vooral zelf rustig.
    Is er niet iemand in de buurt die een beetje kan helpen??

Als ik iets voor je kan doen moetje het zeggen hoor!!!!

@ Juud: hahaha dat is ook weer echt iets voor jou om zo laat nog eens henna op je kop te smeren.
    Heftig kleurtje is het geworden zeg, maar het staat je wel.

@ Setteke: fijn dat het gisteren best goed ging met je oma.
    En hoe heeft opa het beleefd??

@ Lique: ja hier een vroegertje maar niet door de kids.
    Gerard zijn telefoon ging vanmorgen om 7:30.
    Lekker hè!!!
    Nu is alleen Laureen gezellig beneden (kijkt naar de wereld van K3), die andere 2 liggen nog in bed.

@ Marleen: ook al zo vroeg uit bed, balen hè.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Hoe'st hier?

Hier een waterig zonnetje.. hubje is aan het werk, en ik heb knallende koppijn.. not nice..

Gniffel.. Britt probeert mee te doen met de danspasjes van K3 op tv.. hihi!

Xx

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Qb: ook al K3 opstaan dus.:D

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Pittit kleurtje Juud! Zo te zien staat het je goed!

@Shireen, knuffel voor jou. Sterkte vandaag.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jups! ;)

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    goedemorgen vandaag een rustig dagje en het zonnetje schijnt hier vollop.

heb vanmorgen al 10 keer een kat de tuin uit moeten jagen. me hele tuin leg vol met kattenschijt wat ken ik hier aan doen word gek er van ! en het stinkt !!!!!!!!!!!!!!!!!

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hallo
    hier weer een feestelijk nachtje
    Stijn was om 1uur wakker, toen lukte het met een speentje.....
    tot 3.30uur. lekkr gedronken weer terug naar bed. Toen was het 5.15
    dat vind ik dus killing.....niet eens zo erg dat ie komt, maar dat moet ie niet 1.5uur nadat ik hem in bed heb gelegd doen. Dan slaap ik zelf net een uurtje en dat doet pijn!
    Nu dus ook vreselijke hoofdpijn.

Straks naar het nieuwe huis ff klussen, neem stijn wel mee, maar britt gaat naar oma

jenny
    sterkte vandaag

juud
    werk ze

10. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    koffieprut strooien....
    en er met een plantenspuit naast gaan zitten, maar aagezien dat geen optie is, dus die koffieprut maar proberen!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier standaard. ze komt tussen half twee en half drie . en dan om vijf uur weer. dus ook maar 2 uurtjes ertussen tussen die laatste. die van vijf uur kan ik wel rekken tot zes uur maardan wil ze drinken!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zal vast beter gaan voor ze een jongetje word. hahahahahahahahahahahaha ach en als ze daarna maar weer meteen gaan slapen ........................................ laatst was ze van 12 tot 5 wakker een paar nachten nou die vind ik erger!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

zo wij zijn klaar en ga naar het sprookjeswonderland.
    ben benieuwt hoe Silver het dit keer vindt. ik heb er zin in.

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Sterkte vandaag!

@ Binna: Veel plezier!

@ Lique: Het groencentrum is gewoon open. Jeroen ging vanmorgen om half 6 de deur uit. Net belde hij en waren er al 3 hoveniers langs geweest, dus alles gaat gewoon door. Ik ben vandaag thuis, maar als het erg druk wordt hoop ik dat mijn moeder even op wil passen.
    Naar de bouwmarkt, daar zou ik ook wel heen willen. Ik wil aan Thomas zijn kamertje beginnen, maar ja...

@ Gebroken nachten: Gisteren zei Jeroen toevallig nog dat we eindelijk weer goed kunnen slapen. Jasper slaapt de laatste tijd echt de hele nacht zonder dat wem horen. Als hij wakker schrikt ofzo dan gaat hij gelijk rechtop zitten en oorverdovend krijsen. Af en toe had ik het idee dat ie niet eens echt wakker was haha. Ze zijn nu vaak wel vroeg wakker maar ze slapen wel heel de nacht door en daardoor zijn Jeroen & ik ook wat fitter.

@ Mik: Kijk even naar Donique d'r 2e naam in je banner ;)!

Thomas is al vanaf half 9 buiten aan het spelen. Iets na 6e stond hij al naast mijn bed te springen. Was niet te houden binnen!:$;)

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; veel plezier! Ben er ook ooit geweest toen Danique er nog niet was en ik vond het erg leuk!

Marleen; dat kan niet, want dit is nog gewoon een manstruatie met de pil. Nog niets anders dan anders eigenlijk. Heb de pilstrip namelijk afgeslikt, dus nu moet het komen. Maar nog steeds niets. Vreemd!

Juud; lekker rood weer! Sterkte vandaag met werken!

JennyS, sterkte vandaag. Alweer een jaar geleden.

FF: Pfff kan me vorostellen at je nu moet bent zeg. Heftig altijd die nachten doorhalen

Mik; groeit je meisje al goed. Denk je dat Sydney ook last heeft van kma of hou jij je strikt aan het dieet (je geeft bv toch?) en merk je er dan niets van.

Wij zijn ook weer wakker. Danique speelt al met haar keukentje, ze maakt taartjes haha. Ze wilde vanmrogen niet een papfles, dus maar een broodje gegeven. Zou dat momentje
    's morgens verleden tijd zijn? Of misschien eenmalig, maar even zien hoe het morgen gaat.
    Vanmiddag gaan we naar mijn ouders. Mijn moeder is jarig, dus nog maar even op visite. Morgenvroeg gaat Danique naar kdv. Dan kan ik even flink poetsen. Morgen is mijn vriendin jarig, dus rond 3-en haal ik Danique op en gaan we daar naartoe.
    Gezellig!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    meiden met korte nachten, geloof me maar dat het went. Hier al ruim 1.5 jaar lang iedere nacht 2 of 3 onderbrekingen.

Juud had om 3.00 al even gereageerd maar die reactie werd niet geplaatst :(
    heb wel lekker gewerkt maar het is wat hectisch omdat er een vermoedelijke mrsa besmetting is (dus kon gister meteen neus en keel kweekjes af gaan nemen) en er 1 patient op sterven ligt dus daar ben je even druk mee. En ik heb een hekel aan late diensten omdat ik wel al s ochtends om 6 uur wakker ben door onze freule.

Miepie, meis het is ook zwaar om een kindje te hebben dat veel huilt. Ik wil je adviseren om naar een osteopaat te gaan, dat heeft bij tess toen goed geholpen. Knuf voor jou

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    binna veel plezier! Tess heeft er haar ogen uitgekeken.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat gaat iedereen doen vandaag? Denk dat wij even in Leeuwarden gaan kijken.

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Setteke: Ik heb zoveel plannen, maar manlief is aan het werk...!
    Dus ik denk maar een dagje thuis hangen. Bah!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Waarom ga je niet ergens heen met de mannen?

Hier komt vanmiddag nog een optocht langs van Keep them rolling, zijn oude legervoertuigen. Leuk voor Tymen!

Deel Deze Pagina