Hier in de buurt is echt zo goed als niks te doen! De bouwmarkt is open, maar om daar heen te gaan met de kids...haha. Jas ligt nu te pitten, maar misschien dat ik vanmiddag maar even naar de kinderboerderij ga. Ik heb eigenlijk gewoon keihard een dip omdat ik weer eens alleen ben met de mannen...!
@alieke teske en ff. Ik zelf ben er. Al 100 keer of zo geweest ben er opgegroeit en vorig jaar was de eerst keer metSilver. Maar nuzal ze het nog meer beseven. @teske wou jij die tweede cd nog. Die heb ik thuis op de pc @ shireen ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag. Knufff
he he ik ben eindelijk bijgelezen, op de 1 of andere manier heb ik het ineens superdruk. mijn vader is gisteravond met ladder en al naar benden gestort toen hij de vlag wilde binnenhalen en heeft nu pijn aan zijn hele lijf, die arme lieverd. Ze zouden vd week naar Rome gaan maar dat heeft mn moeder geannuleerd. De arts is vanmorgen aan huis geweest en er lijkt niks gebroken te zijn. mijn laarzen waren gemaakt van het verkeerde leer :x ik moet dus nog iets langer wachten Met de meiden gaat het prima, ben vandaag alle woorden die roos zegt aan het opschrijven met de vertaling daarbij. Ik zal het morgen plaatsen
Ook wij kijken denk ik vanmiddag maar naar Keep them Rolling bij mijn ouders. Daar komen ze voor de deur langs dus.... Marleen; ik kan ook zo balen als ik alleen thuis ben soms. Trek er lekker op uit, of doe de tv aan zodat de kids lekker rustig zijn. Bakje chips erbij. Heel soms doe ik dat ook (hoe onverantwoord, maar soms moet je even rust voor jezelf) Carmen; bah alweer late dienst. En elke nacht eruit, geloof direct dat je eraan went, maar wel zwaar hoor! Petra, ga je je eigen moederdagcadeautje maken
petra wat rot voor je vader en wat vervelend dat rome niet doorgaat. Heeft je vader nu spierpijn? Alieke veel plezier vandaag. Wat zei de dokter maandag?
Mijn moeder heeft maandag 3 dokters aan de telefoon gehad. De huisarts die zei dat ze zelf maar contact met het zh op moest nemen, daarna de artsen in het ziekenhuis in Almelo waar ze heeft gelegen, die zeiden dat ze maar naar Hengelo moest bellen, want daar werkte de arts die haar de laatste keer de stent had geplaatst. Uiteindelijk was de uitkomst dat ze maar gewoon af moest wachten en als ze pijn kreeg of koorts maar terug moest bellen. Nou dan is het dus al te laat, want dan is de boel alweer ontstoken, maar ze gingen nu niets doen. Vrijdag heeft ze de scan, dus hopelijk maken ze een beetje voort met het plannen van de operatie als blijkt dat de alvleesklier rustig is.
god wat een dom gedoe zeg.. En kan ze niet nogmaals de ha erachter aan laten bellen? Die stent is niet voor niets geplaatst natuurlijk. Ik ging hier persoonlijk niet mee akkoord.
Mijn moeder wacht maar af wat er gebeurd, ook omdat er eerst de scan gemaakt moet worden om te zien of de alvleesklier niet meer ontstoken of verdikt is. Dat doen ze vrijdag en ze wil dan direct in het zh proberen om zo snel mogelijk bij de dokter terecht te kunnen voor een plan. Want stel dat het nu weer verstopt raakt, dan is ze weer terug bij af. Ik duim dus maar dat het gewoon goed blijft gaan
@alieke: oh omdat je zei gebeurd het gezeur nu al weer @juud: mooi tijd om je haar te verven mooi kleurtje hoor dank je wel meiden we maken er gewoon een leuke dag van nou onze kleinste muppet is echt heerlijk lui, 2 x bijna 6 uur vannacht hihi fijne dag allemaal
@ Alieke: Belachelijk dat ze van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Als ze vrijdag in het z'huis is zou ik dat zeker even aan kaarten. Die stent zat er niet voor niets! Ik ben na het overlijden van mijn schoonmoeder echt heel fel geworden in dit soort dingen. Haar arts heeft letterlijk tegen mij en Jeroen gezegd dat de situatie niet accuut genoeg was om iets te ondernemen in het weekend. Dus we moesten wachten tot na het weekend, maar helaas was mijn schoonmoeder er toen al niet meer, dus je begrijpt vast wel dat ik niet van wachten hou! Hopelijk gaat de boel bij je moeder niet ontsteken en gaan ze na vrijdag eindelijk eens wat ondernemen! Erg he, dat je jezelf dan zo zielig kunt vinden... Ik heb echt een pesthumeur. De kids liggen in bed. Thomas stond keihard in de deuropening te schreeuwen en daardoor werd Jasper wakker en die was niet te kalmeren. Toen Jas eindelijk stil was was Thomas weer bezig en weer Jas over de zeik. Toen Thomas ook nog eens de sleutel van de garage gepikt had was ik hels en heb ik ook hem naar bed gedaan. Ik ben 20 min bezig geweest om Jas weer rustig te krijgen...pfff gggrrr!!! (Ik heb gewoon onderaan de trap een potje zitten janken van frustratie ).
Marleen, waarom vind je jezelf zo zielig dan? We gaan toch maar niet de stad in, Tess is al een paar dagen erg kortademig en moe dus ik denk dat een dagje rust ook wel even goed voor haar is. En ik moet natuurlijk ook nog gewoon 8,5 uur werken straks. Het huis in ieder geval al lekker aan kant. De beneden en bovenverdieping is gezogen en gedweild, de wc's zijn schoon en de was draait dus ik ga zo nog even alvast koken voor vanavond en dan over 1,5 uur naar mijn werk
marleen: beetje erdoorheen meis, knufel tesske: jammer dat je er niet uit gaat, hoop dat je je thuis kan vermaken
Dit ben ikzelf toen ik nog klein was, echt als 2 druppels water lijk ik op Suze. Ik zal ook zo'n foto van Suze plaatsen