Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dit is Suze

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    De meeste mensen vinden Roos op mij lijken tot ze Andy zien, want eigenlijk lijkt zij erg op hem en Suze lijkt blijkbaar meer op mij

qua karakter lijken ze allebei op mij want ze zijn zo lief :D:D:D

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    toch ogen van je! Geinig! Ik vond dat Suze meer op je lijkt klopt! Jaja lieve karakter van jou, haha! Dat is waar :D !

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik ben er klaar mee. heb net de opdracht gegeven hypoallergene voeding te halen. jezus sydney heeft zowat de hele ochtend aan de borst gelegen en nog huilen huilen huilen.

ligt nu eindelijk te slapen. maar ik ga het gewoon proberen met gewone voeding en ernaast kolfen, want dit is niets. marleen is gefrustreerd nou hier nog eentje. ken niets hebben meer van die kinderen heb het gevoel dat ik gillend weg wil rennen na zo'n ochtend. dit is toch niet leuk zo borstvoeding geven?

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Mik: Ach meis, een hele dikke knuffel voor jou! BV geven moet wel leuk blijven inderdaad. Een huilende baby en een mama met gierende hormonen is geen optimale combinatie. Het is zo enorm frustrerend op een gegeven moment.

@ Tesske: Ik baal gewoon even dat Jeroen altijd maar werkt en dat ie zo weinig thuis is. Gisteren was hij even thuis om te eten, ging daarna repeteren met de band en vanmorgen om half 6 was hij alweer weg, ik heb m niet eens gezien! Morgen is ie weer aan het werk en moet dan gelijk door naar en optreden. Dus ik zie m zo weinig en daar baal ik van. Als je man in loondienst is dan neemt ie weleens vrij en zo'n man zou ik nou af en toe ook weleens willen!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ mik, wat een ***piep*** zooi dat het even allemaal niet wil lukken. Ik kan me goed voorstellen dat je even een flesje gaat geven. Gelukkig hoeft dat niet te beteken dat je stopt met bv toch? Bij Suze heb ik het ook zo gedaan, als ik moe was kreeg ze gewoon een flesje kunstvoeding. Mama blij= kind een stuk blijer.

@ marleen, wanneer is het dan Marleen tijd? Mijn lief werkt ook zoveel maar is daarbuiten bijna altijd thuis. Jeroen is tegenwoordig wel veel met de band aan het oefenen/optreden of niet?
    Heb je wel een avondje voor jezelf?

@ Linka, wat een schattige foto's had je op je hyves gezet

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wie heeft de voorbeugel van de tripptrappstoel er al af? en hoe gaat dat? Blijft je kind dan redelijk zitten?

Welke maat luier hebben jullie nu?

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, ik ben aan het overwegen om de beugel eraf te halen. Lianna kon met deze leeftijd al zelf de stoel op en af klimmen, maar ik denk dat Yosyp dat nog niet kan. Vorige week bleef ie wel netjes op Lianna d'r stoel zitten.
    We zitten nog steeds in maat 5 meen ik, 8 tot 18 kilo ofzo.

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier hetzelfde verhaal hoor Marleen.
    Gerard had er niet eens aan gedacht dat hij vandaag vrij kon zijn.:$
    Zit dus ook alleen thuis met de kinderen.
    Laureen ligt op bed maar zodra ze wakker is gaan we even weg.
    Denk dat we maar eens een kinderboerderij op gaan zoeken.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, wij zijn even naar tuincentrum geweest. ik had nog een kadokaart liggen van vorig jaar. Heb leuke rieten harten gekocht en die voor het raam gehangen en nog wat leuke plantjes en potjes. Bij de Bristol nog een shirt en leggings gekocht en nu zijn mijn verjaardagscentjes weer op! :)

@ Shireen, kun je een beetje afleiding vinden?

@ Marleen/ Miranda, ik ben blij dat die van mij "gewoon" in loondienst werkt...

@ Petra, Sil heeft het blad niet meer voor haar stoel. Beetje hetzelfde idee. Maar ze zit wel vast in een tuigje. Van luiers hebben wij maat 5, al heel lang trouwens!

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Laureen zit eigenlijk al een tijdje zonder beugel/voorblad in haar stoel.
    Ik zet haar nog wel vast met een riempje ander zit ze op tafel ipv aan tafel. haha
    Dus als ze vast zit gaat het prima.;)

Hier nog steeds maat 4 van luiers.
    Past nog prima.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Manlief hier werkt gewoon in loondienst maar heeft door zijn functie ook niet zo maar de mogelijkheid om vrij te nemen.
    Hij werkt ook vaak 6 dagen in de week en de avonden als het nodig is.
    Daarbij werk ik onregelmatig dus vaak is het hier zo dat Mark 's morgens om 07.00 de deur uit gaat en dat ik hem om 23.45 weer zie als ik thuis kom. We spreken dan even een kwartiertje de dag door en dan is het slapen om de volgende dag hetzelfde te laten verlopen.

Meiden fijne dag en ik ga werken nu.
    Doei doei!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb zelf maat 4+ van luiers maar die beginnen een beetje krap voor het spekkontje van Roos te worden. Roos vind die beugel nog prima daarom had ik er eerder niet aan gedacht om hem eraf te halen.

@ Sjorsje, maken jullie nog wel eens zelf pasta?

@ Miranda (en Noura) Als je eten kookt uit zo'n pak a la lasagna of taco's heb je dan genoeg voor je gezin
    (vroeg het me ineens af voor later als de meiden wat groter zijn)

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mik knuffel voor jou meis.
    Bv moet wel leuk blijven he..

Hier nog luiers maat 4, maar eigenlijk zit 3 mooier omdat ik bij 4 de plakkers echt over elkaar moet plakken wil het goed strak zitten.
    We zijn trouwens helemaal over op gewoon ondergoed en dat vind ik super irritant want nu heb ik vaak dat de luier echt onderaan aan kont hangt. :(

Nou ga ik echt weg :D
    Tess gaat zo toch nog naar de stad hoor ik net, ze moet samen met papa een moederdagkado kopen

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ik ben benieuwd naar je lijstje van roos! hier ook een paar leuke woorden als prukkelak (prullebak) en elleboof :D.
    hier maat 4 en geen triptrap. misschien straks wel handig zodat ot er zelf in kan klimmen.

mik en marleen, knuffel. het klinkt wel zwaar met 2 kids! ;)

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Petra, het wordt eigenlijk weer eens tijd dat Ard dat gaat doen. Na de vakantie maar eens weer een pak meel kopen.

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zal het beginnetje nu alvast plaatsen, ze ligt nu toch te slapen
    Ik kwam op het idee omdat ik dit kreeg van mijn vader:

Roosje zit bij Opa op de bank en ik zeg ROOSJE en Roos zegt OPA, en ik zeg heel zachtjes roosje en Roos zegt opa. Ik moet het eigenlijk opschrijven wat dat kind kan zeggen en dat heb ik nu gedaan.

hier is de eerste woordenlijst van Roosje mei 2010

Hoosje Roosje
    Mama Mama
    Papa Vader
    Suuuuze Suze
    Oma Oma
    Opa Opa
    Ogel Vogel
    Poes Ogel uiten De poes probeert een vogel te vangen buiten
    Opa lillen Opa wil je Roos optillen
    Hate Water
    Os Box
    Boe Koe
    Bheee Schaap
    Oenen Schoenen
    As Jas
    Appelmoesje Appelmoes
    Toeeetje Toetje
    Aaapels Aardappels
    Pape Slapen
    Meen Speen
    Luiler Luier
    Bus Bus
    Ba Bal

Misschien is het leuk dat jullie dit aanvullen.
    Liefs,

Opa

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik kan ook met jullie erover praten, Jeroen werkt 12 uren per dag, het is zwaar....... vaak rond 7 a 8 uur thuis. Netals die Kenny van Denice. Transport zo gaat het nou eenmaal, vind ik wel vervelend, vooral tijdens koken en eten.

Petra, dank je meis!

Mik, gewoon doen wat jij prettig vindt.

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zo ben ik weer. niet geslapen niet gerust niet even tijd voor mezelf gehad eigenlijk . jaja wat een ochtend weer. was de bedoeling lekker relaxed doen vanmorgen maar ook dat werd het niet. me moeder is langs geweest maar wat ik gepland heb terwijl ze hier was niet gedaan omdat we aan het kletsen waren steeds. en tijdens slapen van emy kon ik niet slapen omdat ze zo lag te hoesten en niezen steeds ( stront verkouden snot loopt haar de neus uit ) durfde gewoon niet te slapen.

dus nu extra moe en het is pas half 3. en nu zag ik net de trap en boven kan best weer gestofzuigt worden. en het irriteerd me mateloos gewoon dat het niet schoon is. ook de badkamer wil ik schoonmaken, had me nog zo voorgenomen om rustig te doen.

kenny die belde vanmorgen op dat hij de hele dag al heeft lopen overgeven en pijn in zn hoofd heeft :( voeld zich erg beroerd. en nu opende hij de broodtrommel bleek dat zn brood ook nietgoed meer was bleek schimmel op te zitten. (geen idee hoe dat ken ) had gister nog nieuw brood gehaald voor hem heb het nog gezegt van pak die en gooi die andere weg wat een eigenwijsje zeg !! en nou heeft tie dus niks te eten de sukkel. hopelijk is er op de route vanhem ergens een winkel open vandaag die broodjes verkoopt. tankstations in kerkrade zijn allemaal dicht hopelijk op de snelweg niet. en hij moet nog tot minimaal 9 uur vanavond.
    volgens mij word ik ook ziek. ben ook strontverkouden nu.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Luiers, hier nog steeds 4+ Ze is zo dun! Haha!

Stoel, wij hebben tafeltje op stoel, maar wij kunnen die ook eruit halen maar dan gaat Jeslyn staan enzovoort, vind ik niet zo veilig!

Deel Deze Pagina