Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo wij gaan ons 5 jarig jubileum vieren. We gaan uiteten. Samen :p

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Denice; Hopelijk went het snel

@Sjudith;Gefeliciteerd en een fijne avond!

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Denice, dat is ook wel een flinke verandering ja. Na zo'n verandering kun je niet verwachten dat alles verder hetzelfde blijft wat betreft hoe schoon het is enzo. Je zult denk ik toch de lat wat lager moeten leggen om het vol te kunnen blijven houden. Zeg nou zelf, wat is belangrijker: een geboende badkamer of een kind dat nog een paar dagen langer veilig in je buik kan groeien? Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je de signalen van je lichaam niet serieus neemt en het nog rustiger aan doet. Voor een bezig bijtje als jij natuurlijk heel lastig, maar het gaat wel om de gezondheid van je ongeboren kind en Emy die ook een gezonde moeder verdient, die zichzelf niet in de vernieling helpt. Emy en de kleine hechten echt minder aan een schone badkamer dan aan jou hoor!

Ise liep net een paar meter met een walnoot op een lepeltje door de kamer, terwijl ze 'knap! knap!' tegen zichzelf zei :D

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ja Juud en Angelo, gefeliciteerd!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, knuffel voor jou!

@Marleen, kan het me goed voorstellen dat je er wel eens van baalt, knuffel.

@Petra, Djim klimt alweer een paar maanden zelf op zijn stoel en eraf….

@Denice, je moet iets strenger worden voor jezelf. Gewoon naar bed gaan, ondanks dat het heel gezellig is… Beterschap voor Kenny!

@Luiers, hier maat 5.

@Juud, hoop dat jullie lekker gegeten hebben. Ben je je kaarten al kwijt voor vrijdag?

Zo, weinig te melden.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    heb besloten morgen maar eventjes naar de huisarts te bellen want denk dat we spruw hebben. en daarna eventjes naar een lactatiekundige. want wil toch wel erg graag bv blijven geven en vind het zonde om op te geven. vooral ivm donique's kma!

kussies

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, heel goed. Gewoon actie ondernemen. Wie weet is het inderdaad spruw, lastig maar wel te verhelpen! Sterkte wijfie!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra moeder/vaderdag iedee

Placemat; groot vel papier laten kleuren of plaken. en een bord en bestek er op teken. en daar dan van dat plak plastic over heen.

boeken leger. op een stuk karton daar op laten kleuren plakken verfe. lamineren of met plak plastic er over heen

hartjes bakje: te koop bij de xenos van die bakjes sorrt hout. hier op laten verf. en met suze haar hand afduk er op. hier hartjes snoepjes in doen.

deurhanger: op een stuk papier een deurhanger teken. hier een handje op stempelen en daar bij ssst .... slaapt.

memo blokje. van een leuk vormpje hartje stertje. beetje groter die laten kleuren. daar een knijper tussen en daar tussen een stapel memo blokjes met daar op een leuke tekst

pannen lapen ,zakdoek, schort stropdas: met tekstiel stiften laten kleuren.

Stropdas de vorm van een stropdas op papier deze laten kleuren voor papa of opa

een foto lijstje laten kleuren en daar een leuke foto in doen. of je laat hem verfen en doet een foto van het verfe er in.

nou dit is wat me zo als makelijke dingen even te binnen schiet

9. Dankjewel!!! :D

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Binna, je bent geweldig, dank je wel!

Ik weet niet of jullie het kennen, maar ik ben nooit zo van de plotselinge vrije dagen. Heel mn ritme loopt gelijk anders.
    Normaal doe ik mijn paard gelijk na werktijd maar nu moest ik wachten tot Andy thuis was en de woensdag in zijn vrije avond, dan gaat hij tennissen of biljarten. Hij vind het niet erg hoor, maar wat mij betreft werk ik het hele jaar gewoon op mijn eigen dagen door :)
    (ik heb wel superlekker gereden)

@ Chantico, wat een knap kind heb je toch, lijkt me een prachtig gezicht

11. @ all: wat leuk die woordenlijstjes, heel schattig!!!

Vind het heerlijk om te lezen over de kinderkes...

Wij zijn er nu achter wat klues klues betekent....

Blue's Clues!
    Tekenfilm op nickelodeon die er net weer op is en na 1 keer kijken is hij blijkbaar onder de indruk.
    Hij zei het gister toen het erop kwam, ik dacht kan toeval zijn.
    Dus vandaag hebben we wat op de laptop opgezocht en meteen toen hij het hondje zag riep hij, Kleu kleu!!!

Heb ff bijgelezen maar ff verder geen puf... Sorry!

Rene is naar Waalwijk en komt vrijdagavond pas weer terug... :'(

En dan gaat hij zondag weer heen tot dinsdagavond...
    Misschien ga ik dan mee en wellicht ga ik dan dinsdag met Tygo naar de efteling, want René zei dat we daar maar een paar km dan vanaf zitten!
    Twijfel nog, omdat het weer niet zo geweldig is en anders zit ik vast de hele dag op de hotelkamer...!

--------------------------------------

Dames, hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad?
    Lekker genoten van de festiviteiten etc.

Al ben ik eigenlijk aardig toe aan weekend ;)

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, jemig wel weer veel alleen!! Ik weet niet wat voor weer het precies wordt... lastig, maar natuurlijk wel leuk. Ik zou ervoor gaan!!

@Petra, ik vergat helemaal te reageren op je vader. Jemig wat een klapper moet die gemaakt hebben. Hopelijk valt het mee... Wel jammer dat ze de vakantie af hebben moeten zeggen...

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    binna: leuke ideeen zeg!! Alles goed bij jullie? Zag dat je geweldige fotos op hyves had staan!

jenny: Hoe is de dag gegaan vandaag meid? Dikke knuffel voor jou!!!

Mik: Hoop voor je dat je met BV door kan zetten!!! Dikke knuffel voor jou ook!!!

luiers: hier maat 4+ nog kan wel naar maat 5 maar deze passen ook nog.

overwerkende mannen: hier ook een die heel veel werkt. Vandaag was hij vrij maar heeft bijna de hele middag achter de pc gewerkt...8)

petra: mooie foto zeg! jeetje wat lijkt suze op je!

juud: gefeliciteerd! Geniet er lekker van samen!

qbee: weinig bijzonders gedaan alleen ff naar de bloemetjesmarkt geweest in klazienaveen.

marleen: Kop op meid! Kan me voorstellen dat je hier niet zo blij van wordt. Kan je niet met jeroen afspreken om bijv 1 avond in de week tijd voor jullie beiden te maken?

miranda: binnenkort anders ff koffie drinken? Vind ik wel ff gezellig!
    Iedereen bedankt voor de lieve reacties!!!

Mark was lekker thuis vandaag en ondanks dat hij vanmiddag nog zoveel heeft gewerkt heb ik me wel een beetje kunnen ontspannen vandaag.
    Mijn moeder was er ook en die heeft lekker ff gestreken voor me dus dat is weer aan de kant!
    Heb mijn moeder gevraagd om morgen ook weer te komen (vind dat niet altijd zo makkelijk om daar om te vragen...)

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: wat sneu zeg voor je vader!

chantal: pff das niet niks zoveel alleen....ik zou gewoon mee gaan met hem het wordt vast redelijk weer! Hele week zeggen ze al regen maar heb hier nog niet zoveel gezien.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver haar woorden schat

etenn = eten
    gebouwwe = gebouwen (langs de weg in de auto)
    bouter = kabouter
    trand = strand
    dede = dennis
    daaa = dave
    tintent = vincent
    ajjax = ajax en dan doet ze er achter aan jee jee
    titten = zitten
    Djinken = drinken
    Lissa = Lisa
    kitty = hello kitty (haar favoriet)
    nee jij doen = als ze iets niet zelf wil doen
    Ooto = auto
    lauaa = Laura
    opa
    werke
    enden = beneden
    ouwen = bouwen
    huis
    werken
    toettie = toetje
    hallo
    emke = Femke
    mijkke = marijke
    pelen = spelen
    po = proost (Doe je dan ook)
    ojer = oor (wijs je ook aan)
    eus = neus (wijs je ook aan )
    moo = mond (wijs je ook aan)
    oog = ogen (wijs je ook aan )
    buik (wijs je ook aan)
    fiess = fiet
    Sne = Sneeuw
    buitee = buiten
    aauta = auto
    dee = deze
    tuiss = thuis
    tappen = stappen
    Vjeiss = vies
    houwyou = love you
    pop
    sjaaap = schaap
    aaii
    baby
    bal
    op

Ze kan er nog veel meer. hier zitten ook ouder gingen tussen dit zijn de lijstjes die ik bij hou op haar site

16. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    nou je hebt gelijk hoor dat je vraagt
    ik zou willen dat ik mijn moeder hier in de buurt had
    want moet nu steeds mn schoonmoeder vragen en dat vind ik ook erg lastig....
    vandaag was britt ook even bij haar en gelukkig bood ze aan om morgenochtend ook even op te passen, heerlijk zo kan ik makkelijker even naar de stad!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie jaa hier gaat het prima. ben blij dat je je vandaag beter voelt. en een soort van hulp hebt gevraagd goed zo meis.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Chantal, wat knap van Tygo zeg dat hij het al zo snel duidelijk kon maken van de klues klues!

@ Marieke, wees maar trots op jezelf dat je je moeder hebt gevraagd. Hulp vragen is vaak lastig, maar voorlopig heb je het gedaan

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, Petra, daar wilde ik ook nog op reageren. Wat sneu voor je vader. Gelukkig valt het allemaal een beetje mee...

@ Mik, verstandig dat je de HA gaat bellen en de lactatiekundige.

@ Miepie, goed zo meid, je mag best hulp vragen hoor!

@ Denice, en nou ophouden met poetsen en je er druk om maken. Ga nou eens helemaal zen op die bank liggen wezen! ;)

@ Chantal, he jakkie, dat je weer alleen zit. Ooooh getver, Blues Clues... daar krijg ik uitslag van!

@ Juud, gefeliciteerd. lekker gegeten? Wij zijn alweer bijna 12 jaar bij elkaar en 2 december alweer 12,5 jaar! Wat was dat ook alweer, bronzen bruiloft? Gelukkig zijn wij niet getrouwd, je zal allemaal bronzen zooi krijgen zeg! ;)

@ QB, als Ibuprofen niet meer helpt, wil een klap met de rubberen hamer nog wel eens helpen.... :p

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Binna, wat een leuke lijst en Roos zegt ook oo-je tegen haar oren, wat kan silver al veel namen zeggen

Deel Deze Pagina