@Noure: Wat schattig met dat liedje. Werk ze vandaag. Hopelijk gaat het beter dan gisteren @ Sjudith: Toch ook heerlijk, lekker thuis eten. Leuke avond gehad? @ Petra: Hoe is het met je vader? Balen vd reis @Chantico; Wat knap dat Ide de rijst met haar lepel heeft gegeten Matthijs heeft vd week zelf een bord soep leeg gegeten. We mogen hem ook echt niet meer helpen. Na elke hap gaat hij voor zichzelf klappen en als we niet meedoen gaat hij roepen tot wij ook klappen......
Petra, helpt het niet als je hem aanstoot of wakker maakt? Ard ademt soms heel zwaar, maar dan duw ik 'm gewoon en dan stopt het. Vanochtend gaan we met de kindjes naar het winkelcentrum, haartjes laten knippen en de laatste spulletjes halen voor de vakantie.
@Petra, blowkarten gaan we hier op het strand doen, haha! En er staat genoeg wind volgens mij. Wie was er aan het snurken?? Zal even een foto plaatsen . Bekijk bijlage 70026 @Chantico, het blijft mooi die vooruitgang! Sam zag er prachtig uit. @Prinsesje, heb foto's gemaakt, maar zit nu op mijn werk, ga ik morgen laten zien! @Noura, werkse, hoe irritant trouwens zo'n alarm @Duster, whow soep, Djim kan veel, maar dat gaat nog net even te ver wat eten betreft. Knap hoor! @Sjorsje, lekker dagje voor de boeg dus. Geniet ervan! Zo ik ga aan het werk!
Goeiemorgen! Kwart voor 6 was het hier alweer feest. Jasper was gelijk in een ondeugende bui. Om half 7 kwam broerlief er ook uit en sindsdien heb ik 2 niet luisterende kinderen. Ik kan er niet zo goed tegen als ik er vroeg uit moet en het is gelijk druk...pff. Jeroen heeft vanavond een optreden dus die is maar heel even thuis. Met een beetje geluk eet hij mee vanavond. Morgen gaan de kids naar het KDV en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar wel even aan toe ben, even een dagje mezelf ipv mama. @ Mik: Groot gelijk dat je even aan de bel trekt. Het moet wel leuk blijven. Spruw kan inderdaad de rede zijn! @ Petra: Jeroen heeft inderdaad veel optredens en repeteert elke week. Meestal repeteren ze niet in de week dat ze een optreden hebben, maar de laatste paar keer wel. @ Chantico: Netjes hoor van Ise. Jasper weigert tegenwoordig te eten als hij gevoerd wordt, dus die eet nu ook alles zelf. Af en toen ligt er meer op de grond dan in zijn bordje of mondje haha. Ik ga normaal boodschappen doen op don- avond, maar Jeroen is er niet. Dus ik moet eigenlijk overdag, maar met 2 kids zie ik dat niet zitten. Ik ga maar even informeren of mijn moedertje meegaat.
goedemorgen !! wanneer word t weer mooi weer? wilde graag gaan bbqen zondag en over de straat markt lopen. maar met die vieze weer gaat t denk ik niet door... Iemand tips tegen misselijkheid?? heb net al droog beschuitje op en wat thee maar helpt niet helemaal.
Zou je me die nu willen brengen als je eentje hebt? Werd pieperdepiep weer wakker met nog steeds koppijn.. lag gister al om 20u op bed.. Rich zei al dat als het te gek werd ik hem maar moest bellen, dan kwam hij naar huis. Da's wel lief van hem natuurlijk, maar bel niet zo gauw..
Danique weer op kdv en mama moet poetsen vandaag. Bleh helemaal geen zin in, maar het moet! Haal haar om 3 uur op en gaan dan naar vrienden van ons. Mijn vriendin is jarig, dus daar eten, DAnique daar het bed in en vervolgens er weer uit om haar mee te nemen naar huis. Ben benieuwd of ze weer lekker doorslaapt. En daarna hebben wij heerlijk vakantie! Raymond heeft ook een weekje vrij. Lekker hoor! @woordjes nazeggen; Danique zegt echt alles na. Maar ik merk dat ik zelf regelmatig het woordje zeker gebruik. Danique zegt dan bijv. ja zeker wel mama. Nou dan lig ik dubbel. En ook het woordje 'zo' deed ze een tijd terug. In alle toonsoorten die er zijn. Verder praat ze echt al korte zinnetje. Mama helpen, Papa isse weer, Nanique sjapen. Baby mee, woezel en pip kijkuh tevisie enzovoort. Een echte kletskous! QB; wat vervelend die hoofdpijn zeg! Petra; hoe is het met je vader? Wat schrijft ie toch lieve briefjes zeg! @ongesteld; gisteren toch iets ongesteld geworden. Maar het is bijna te weinig voor woorden. Maar dat was het de afgelopen paar keer ook al dus geen paniek, vanaf nu gaan we ervoor
Berichtje 5000 met link naar nieuw topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/206799-augustus2008mamas-deel-5-a.html#post7256825
Goeiemorgen dames... Ff snel erdoorheen jagen, moet nog aardig wat doen! @ lique: ja was even vergeten dat hij weg moest, dus dat was wel weer een domper.... @ petra: ja grappig he, en ik ondertussen maar denken dat ie weer iets aan het fantaseren is.... Hoe gaat het nu met je vader? @ set: hahaha, ja vind die kerel ook vreselijk, maar ja... Blijkbaar vinden de kids het toch leuk... @ juud: hoe was het dinertje voor twee??? Of drie...? oh zie dat je niet bent geweest, hahahaha! @ lique: ah, wat een stoer mannetje toch he, gaat het helemaal goed, wat leuk dat zo zomaar verkleed naar school mogen! @ chantico: hahaha, hier ook zoiets, ik doe veel met geluidjes, dus ipv nee, ja of oh te zeggen ben ik blij en doe iets van hmhm (ja); uhmuhm (nee), hm! (oh) en ik weet wel dat ik dat doe, want René had in het begin zoiets van ok, wat betekend dit geluidje ook alweer En Tygo doet dat dus ook heel erg, hahaha!!! @ mik: ben benieuwd wat eruit komt, was je nog naar de dokter geweest voor spruw bij Sydney? Hopenlijk was dat het en kan je toch verder met de bv @ noura: hahaha, wie weet, of muffins ofzo... Kom je eerder???? Kan je helpen, hahahaha!!! Wat schattig dat liedje van anissa en ook leuk dat ze het dan bij een ander doet omdat ze er zelf zo plezier van heeft he!! @ petra: ben ik helemaal met je eens!!! oh new topic... kan ik deze nog plaatsen dan???
Ik ga deze sluiten. Jullie kunnen verder kletsen in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/206799-augustus2008mamas-deel-5-a.html#post7256825 Lotte