lique: ja denk het wel, zal zo is kijken wil er ook niet met mijn lip opzitten haha setteke: ja weet het maar zijn buitenlandsgasten en heb wat nodig van ze
@Jenny, dat begrijp ik, maar ja kan toch aangeven dat je nog even weg moet. En dat je er graag wilt zijn als ze komen, dus of ze een tijd kunnen geven..
Heyy meiden pff net even de verjaardag's bootschapeng gedaan. ben helemaal kapot. van het tillen. @juud jeettje wat balen zeg dikke knuf. en wat zeiden ze van je rug? @noura ahh dat is echt balen van de auto. hoop da thet wat kleins is. @jenny grrr lekker hoor zo'n tuinzet @lauwie hoest gegaan met het buurmeisje @jenny mooi buikje pff weet het even niet meer zo uit me hoofd
Wow deel 4! ~~~ Heej! Kom ff snel langs om 'hoi!' te zeggen! De dagen vliegen om joh, heb het ineens zo druk met van alles, weet zelf niet eens waarmee, haha! Jammergenoeg heb ik amper nog tijd om hier te komen.. Vandaar dat ik nu ff gauw aanwip! *ZWAAI* naar iedereen en tot gauw! Xx
Nog even spammen hoor ben zo trot op me moppie. ze kan zo goed puzelen Sabrina Profiel - hyves.nl en aan der nieuw tafel Sabrina Profiel - hyves.nl soep eten Sabrina Profiel - hyves.nl
Helemaal hip he haha! Tymen was toen bijna 1, een week later was hij jarig! Hij had toen maatje 80.... Smurfie he?
knap hoor binna en setteke leuke foto!!! hm striemen, bio oil, heltp ervoor en erna, en voor heel veel dingen ik heb ze wel eens op benen en billen gehad, toen was ik 15 ik mag van geluk spreken want mijn buik is best plat doe nu wel dagelijks wat buikspieren
setteke: niet meer doen hoor zo je haar, lijkt net of je geklust hebt en ergens onder heb gestaan wat lekte haha hoop nu niet dat je er blij mee was, oeps!!! zie nog geen vrachtwagen (heb het een beetje gehad eigenlijk)
ik heb nu wel putjes in mijn billen, hoop dat die wel verdwijnen net of je met hagel bent beschoten als je aanspant haha