Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    veel plezier Binna

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @petra: haha wat grappig van roos en ben benieuwd hoe de schermen straks zullen staan

@mik: klaag maar lekker hoor, nog ff ;)

@chantal: hoop dat de dvd lukt

@denice: lekker BBQen en inderdaad.. weer of geen weer.. boeiend

@marleen: ja je berichtje stond op half 6, dus vandaag.. klopte dat niet dan

ik ben net weer wakker, erg hè maar had zo verrot geslapen. nu liggen mylan en bas plat haha

ga ff eten en omkleden dan kunnen de hondjes ook weer even naar buiten

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dan staat de tijd bij jou denk ik niet goed haha! Het was namelijk half 8. Om half 6 sliep ik nog godzijdank!

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou precies want je bericht staat nu op 9.37 haha

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lekker vaag, maar ben blij voor jou haha want ik schrok wel even

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Haha, ik moet er wel om lachen! Je kunt de tijd bij je gebruikersinstellingen goed zetten, maar ik geloof niet dat je je zo druk maakt om de tijd hihi.

Pff, ik ben weer niet vooruit te branden. Ik zal blij zijn als Jeroen thuis is. We leven zo gigantisch lang elkaar heen... Vanmorgen zei ik dat ik er geen bal aan vond dat ik weer alleen ben met de kids. Toen kreeg ik als antwoord dat ik dat maar niet meer moest zeggen want dan ging hij niet lekker aan het werk...

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Marleen, het is rot om te lezen dat jullie nog geen nieuw ritme hebben gevonden.
    Andy werkt ook superveel, hij is alleen zaterdagmiddag en zondagmiddag thuis maar ik weet dat het niet anders kan dus het is gewoon niet anders. Ik maak me daar zo min mogelijk druk om want dat is zonde van mijn energie. Ondertussen woon ik erg mooi en zonder echte geldzorgen
    Ik moet er wel bij zeggen dat zodra hij thuis is hij alles wil doen wat ik zeg (zelf ziet hij niet wat er moet gebeuren)

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, oei jullie hadden juist alles op de rit en nu moet jij overal weer voor opdraaien thuis. hopelijk kan je het goed bespreken en gaat het snel weer beter. Beetje jammer van vanmorgen, kan je niet even op visite gaan bij iemand.

@PEtra, ohhh gaaf hoor, die markiezen. En inderdaad de schoonvader van mijn pas bevallen zusje. Hele heftige tijd ook voor hun, Jack was gisteren een maand.... Hij is er de hele dag bij geweest en ik zou er voor zorgen dat hij niet zou storen, maar meneer heeft gewoon de hele dienst enz geslapen, haha!!

Heb een beste kater, dus ga er weer snel vandoor! Ga even lunchen met de kids!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: oh is dat zo haha zal zo is kijken. het valt me nu pas op eigenlijk
    maar dat is ook niet leuk zo leven, zou ik zeker wat aan doen als het kan

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tijd stond inderdaad op londen haha

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lique, wat een heftige tijd voor je zus en haar man/vriend....

Lauwie, logisch dat de onrust op je werk ook jouw treft. Maar wel een gerust gevoel dat je niet ontslagen wordt, lijkt me. Kun jij wel op jouw locatie blijven? (Ik bedoelde met tophypotheek idd een hypotheek die gebaseerd is op twee salarissen, dus dat je geen ruimte hebt om minder te gaan verdienen. Is dat niet wat tophypotheek betekent? Haha, ik heb ook echt een leek op dat gebied :))

Mik, ik hoop dat je baby zich snel meldt! Met welke termijn was je van Donique bevallen?

Jenny, zwaar hè, zulke nachten...

Miepie, hoe is het met jou meis?
    (Miepie zou toch in het zh overnachten?)

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo meiden.
    Ik heb eindelijk even tijd om hier te lezen en (héél belangrijk) ook te schrijven.
    De 2 grote meiden zijn in de speeltuin aan het spelen, ze vullen ballon met zand. haha
    We hebben er geloof ik al een stuk of 10!!!!! (geen idee wat je er aan hebt hoor).
    Laureen ligt op bed en Gerard is bij onze overburen hekwerk aan het plaatsen.
    Ik ben net snel even naar de winkel geweest om extra brood en eieren in te slaan.

Hier vannacht ook de nodige onrust.
    Om 2:30 heeft Laureen overgeven in haar bed en alles zat eronder.
    Dusss meisie uitkleden en was en daarna met schone pyama bij papa in bed en ik kon daarna heerlijk het bed verschonen.
    Gerard had er natuurlijk weer helemaal niks van meegekregen.
    Na 1,5 uur is ze toch weer in slaap gevallen en heb ik haar teruggebracht naar haar eigen bedje.
    Ze heeft vanmorgen wel melk en een paar hapjes brood gehad dus de ramp valt mee.

@ All: jullie nog leuke plannen voor de paasdagen???

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantico: nou inderdaad maar heb weer lekker bijgetankt

het is hier rustig.. hier echt pisweer.. ik zit te wachten tot het droog is dan kunnen de honden eruit haha

14. Chantico

Jenny, fijn dat je even hebt kunnen bijtanken! Rotweer hè?!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik heb vanmorgen even boven de bedden verschoond en de boel stof gezogen. Shiva heeft gisteren de hele dag boven opgesloten gezeten en had in Tymen zijn bed geplast dus het dekbed zit in de wasmachine. Vanmiddag naar mijn schoonzusje, die was gisteren jarig. En de rest van de pasen lekker relaxen. Vanavond eieren verstoppen voor de kids, ik weet nog niet of we het buiten of binnen doen, maar zal wel binnen worden. Morgenavond lekker gourmetten.

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Over meiden/jongens dingen: hier het ene moment echte meiden die met mooie kleding en make up, poppen en barbie's bezig zijn en het andere moment komen ze als zwijnen thuis. haha
    Laureen doet al net zo, soms speelt ze heerlijk met poppen en vervolgens haalt ze de halve tuin leeg. haha

@ Miepie: nou je bent vast al in het ziekenhuis geweest (of nog steeds nauutlijk) en ik hoop voor je dat jullie uk snel komt.
    Spannend hoor.

@ FF: wat super dat Stijn het zo goed doet.
    Heerlijk dat je je nu eens geen zorgen over de groei hoeft te maken.
    Lekker genieten hoor.

17. Chantico

Setteke, haha, ik had mijn link naar dat topic al weer weggehaald, want realiseerde me dat ze een ander probleem beschreef dan ik dacht :) Ben toch blij dat je het met me eens was :p

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Petra: Je hebt een PB!

@ Setteke: Oh, gatsie dat stinkt zo verschrikkelijk!

@ Lique: Ik baal er inderdaad van, het ging zo lekker gggrrr!

Zo hehe, het is hier weer droog. Als Jasper wakker wordt dan ga ik ff de laatste boodschapjes doen met de kids. Thomas op de fiets en Jasper in de kinderwagen. Jasper ligt al vanaf 10u te pitten. Thomas had m vanmorgen om 6.15u wakker gemaakt en hij duidelijk niet uitgeslapen!

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Binna: veel plezier met de visite

@ Marleen: Gerard is ook vaak aan het werk maar komt welmet geld thuis.
    Dat is dan wel weer lekker.
    Soms ben ik het ook zat om veel alleen te doen maar het is niet anders.
    ALs hij thuis is zet ik hem ook vaak aan het werk, hij ziet het meestal zelf niet liggen.
    Jullie komen er vast wel uit.

@ Chantal: haha Tygo met satesaus in zijn haar

@ Mik:lekker klagen hoor, daar kunnen wij wel tegen.

@ Petra: super dat alles voor de markiezen nu geregeld is.
    Nog even geduld hebben dus.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier is het al middag hoor.;)

Deel Deze Pagina