Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Miepie, sterkte meis!

@Mik, jij ook sterkte!

Denk aan jullie beiden!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wil haar wel ruilen tegen 2 meiden die ook niet weten wat ze moeten doen en daardoor dus ook best vervelend zijn.
    Oja ik heb ook nog een klein meisje van bijna 2 die haar zussen steeds zit te klieren. haha
    Erg gezellig dus hier.

Nu is het even rustig want ze zitten met z'n drietjes tv te kijken.:D

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hahaha het is echt opletten geblazen vanaf nu!

Een donkerblauwe pet van L.O.G.G. en net een polo van Scapa, zo gaaf, ben helemaal blij!

Ik ga nog even naar buiten, zon schijnt en Olivier is aan het schommelen met papa...

Doei!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Mik en Miepie, succes met de laatste loodjes. Nog evne en jullie prachtige wonder is er! En dan ben je deze ellende hopelijlk weer vergeten

Kom net van mijn ouders vandaan. Pfff wat ziet mijn moeder er slecht uit zeg. Nog steeds helemaal geel, en ontzettend veel pijn. Het blijkt dat de galblaas ontstoken is en vol zit met pus en ook de alvleesklier was iets verdikt, dus waarschijnlijk ook ontstoken. Ze heeft nu antibiotica, moet vrijdag bloedprikken en dan over 4 weken CTscan, daarna naar de chirurg en over zo'n 8 weken de galblaas laten verwijderen. Dus ze is nog lang niet verlost van het ziekenhuis. Hopelijk knapt ze snel een beetje op, want dit is echt niet leuk.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Marleen, dank je voor je PB, heb nu weinig tijd om terug te pb-en maar vind het erg leuk om een pb van je te krijgen. Het maakt voor mij veel duidelijk.
    Ik hoop dat Jeroen snel weer zijn tijd kan verdelen tussen het werk en jullie

@ Lauwie, heet je vriend Huib? volgens mij is dat voor het eerst zijn naam gebruikt.

struikelen doet Roos als ze weer harder rent dan haar benen kunnen

Wij zijn net naar ballorig geweest en mijn arm is nu een beetje dik geworden in het gips, toch maar weer even mn mitella om

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zo de hapjes zijn zover klaar, gatver wat een rotwerk maar moet de gasten natuurlijk wel iets fatsoenlijks voorzetten.

Marleen, ik vind het heel vervelend dat julie moeite hebben met de tijdsverdeling maar om eerlijk te zijn denk ik dat dat niet veel anders zal worden. Er zijn legio gezinnen die hetzelfde hebben. Over het algemeen werkt de man nou eenmaal fulltime, de vrouw parttime en is er weinig tijd voor het gezin of elkaar.

Alieke je moeder is er dus nog even zoet mee, balen zeg!

Struikelen, doet tess eigenlijk nooit. Ze valt so wie so bijna nooit. Neefje djayden struikelt wel heel vaak en meerdere keren per dag.

Binna hebben julie het gezellig?

Petra doe je wel n beetje rustig aan met je arm?

Linka is myrna al wat vrolijker?

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, klinkt leuk! otje had vandaag haar oilily jurkje van 5€ aan naar de borrel, veel complimentjes en dan vind ik het wel heel leuk dat je ook voor zo weinig geld je kind er zo leuk uit kan laten zien. hoop dat je andere koopjes ook lukken.

petra, ik heb het wel eens eerder gezegd. het was namelijk een van de eerste woorden die otje kon zeggen. als ik hem riep, riep ze me na. leuk ballorig! naar welke ga je dan? toch rustig aan doen met je arm dus.

tesske, fijne avond!

binna, ook leuk feestje! (heb alleen gemist waarvoor, sorry!)

alieke, wat naar om je moeder zo te zien! hoop dat ze opknapt van de antibiotica en snel alle operatiedingen achter de rug heeft!

ik was nog één vergeten: zitten zegt ze als tieten!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miepie: jeetje wat balen zeg en au!!! hoop dat je een beetje kan slapen

@lauwie: haha moet echt lachen, maar ja hoe krijg je het er weer uit hè. leuk voor bij opa en oma haha

@juud: beter, geniet van je avond/nacht het lijkt me heerlijk even helemaal los

@linka: ja balen van het weer hè en dan zijn ze niet te houden. maar ja je kan ook haar regenjas en laarzen aandoen en dan de achterdeur opengooien. doei doei

@alieke: nooit leuk die ZH bezoekjes, hoop dat ze snel opknapt

@petra: leuk ballorig, wel een beetje oppassen met je arm anders loop je er langer mee

de mannen zijn nu in de tuin aardbeien, bollen en andere plantjes aan het planten zo schattig

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lauwie, thanx voor je uitleg :) En wat een woordenschat heeft Otje :$:D

Alleen spelen: Ise speelt wel vaak rustig alleen, maar ze doet nooit de deur achter zich dicht. Ze gaat wel regelmatig in een knus hoekje achter een stoel zitten (haar ‘huisje’) of in een hoekje achter de kast staan :( En dan hoor ik haar de hele tijd ‘zennig’ (wat ‘gezellig’ betekent) zeggen ;)

Struikelen: Ise struikelt heel weinig, is altijd zo geweest.

Miepie, hè bah wat rot en balen dat het niets met ontsluiting te maken heeft. Sterkte meis!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

In dat opzicht hebben wij geen tophypotheek, onze financiering is gelijk aan de waarde. Valt dat weer mee haha!

Zo leuk, ik heb van mijn moeder eieren gekregen die je in een vaas water moet doen. in 72 uur tijd barst het ei open en komt er een kuikentje uit. We hebben ze vanmorgen te water gelaten en nu krijgen ze de eerste barstjes!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

mag hier normaal ook niet, maar de oppas had Shiva gisteren naar boven laten ontsnappen per ongeluk natuurlijk en kon haar niet meer te pakken krijgen.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh brr, alvleeesklierontsteking is niet grappig! Doet vreselijk zeer! Sterkte!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, wat een pech heeft je moeder! Kan ze een beetje slapen daar?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: oh leuk zo'n ei, ken ik niet

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ze is nu wel weer in huis. Daar was ze al heel blij mee.
    Afgelopen nacht was ze in het zh op de 24 uurs opname, dus 's nachts waren er nog mensen binnen gebracht enzo. Dus slecht geslapen. Nu sliep ze de afgelopen weken toch al slecht van de pijn. Maar ik hoorde dat ze net even heel vast had geslapen, gelukkig maar!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he wat vervelend alieke voor je moeder, hoop dat ze snel opknapt want alvleesklier is heel vervelend ja

juud gefeli met je prijs zeg, wow dat wil je wel winnen ja

miepie sterkte met je laatste loodjes!
    vervelend dat je zoveel pijn hebt

gister trouwens geschrokken, moest anissa wakker maken, en kwam ik binnen lag ze onder haar slaapzak die ze op de kop over haar hoofd had zittenomdat ze die los gemaakt had. ik schrok me helemaal wild dus

zo morgen lekker bij opa en oma eieren eten

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    noura: oh jeetje ik zou ook in shock zijn, gelukkig niks aan de hand

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeieavond!

ik zal ff mijn tattoo showen :D

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nieuwe schoentjes van djayden :)

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noura, heeft je dochter nog gewonnen met de school?? Schrikken hoor.

@Mik en Miepie, succes meiden, hopelijk duurt het niet te lang meer voor jullie voor de wondertjes er zijn.

Allemaal gezellig paasdagen!!! Nog leuke dingen doen? Wij morgen eieren zoeken bij oma en maandag brunchen bij mijn moeder!

Deel Deze Pagina