@Schatje, wow wat een gave tatoo, is dit je onderarm? Geen probleem voor je werk? Wat voor werk doe je eigenlijk? Gave schoenen!!!
@lique: jah is me onderarm.. begint bij me pols zeg maar.. en eigenlijk mag het niet op het werk maar heb ik een beetje lak aan
@ Schatje, mooi hoor! Ik zou zoiets wel willen, maar vind het niet kunnen als je als doktersassistente werkt. Ik wil iets op mijn rug ofzo. @ Mik/Miepie, ik hoop dat jullie gauw jullie wondertjes in jullie armen hebben! Wij doen verder niks bijzonders. Hebben net paasieren voor de kinderen verstopt. En verder gaan we eieren verven enzo.
hihi titties mooi hoor schatje, maar best groot nog, of lijkt dat zo? bij mij op het werk mag er ook niet zo veel, alleen si dat tegen mij nooit gezegd, wel tegen de nieuwe meisjes, hoorde vanmiddag dat ze hadden gezegd dat pearcings niet mogen, grote oorbellen.... heb dat altijd dus beetje raar wil zelf al heeeel lang een tongpiercing vind mijn ega niet leuk... ik wel het word komende week 18 graden jeeeeeej
oh de school heeft niet gewonnen, maar was 2e dus mogen ze volgend jaar weer meedoen! vinden ze wel leuk anders waren ze 5 jaar uitgesloten en het feest in de hmh is zeker heel leuk, nick en simon, waylan, the opposites en andere artiesten
hij is vanaf me pols tot de helft van mijn onderarm ongeveer en lange mouwen.. ik ga in de zomer niet met lange mouwe aan werken haha dan plak ik het wel af als ze echt zeuren.. Bij ons mochten zichtbare piercings ook niet.. toen ik aangenomen werd had ik tongpiercing en neusbel.. niks over gezegd.. later wilde ze dat ik het eruit ging halen.. heb ik nooit gedaan ik zeg ben zo aangenomen dus moeten niet zeuren haha ik heb nu 4 piercings en 4 tattoo´s en zou nog wel meer willen maar me vriend vind het nu genoeg haha
hey meiden zo wij hebben ons feestje er op zitten. vierden onze verjaardag samen. wel gezelig zo. @schatje gaafe tatoe. ennnee waar heb je je piersings dan
intiem lijkt me ook pijnlijk..... maar is mischien ook wel het idee vind het wel knap dat je dat durft... het zetten lijkt me ook best spannend, toch een aparte plaats ook tong schijnt geen pijn te doen.... moet zo gaan slapen, morgen eitjes zoeken