Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    drie kleine meisjes hier en alleen ik ben wakker ;) toch een beetje zonde dat ik altijd zo vroeg wakker ben.

ik had gehoopt dat mijn arm een stuk beter zou aanvoelen na zoveel uren rust maar het is nog steeds een beetje gevoelig

@ Schatje, leuk dat Bradley er nu ook bij staat! Het zijn niet de groote en type tattoo wat ik mooi zal vinden maar ik kan me wel voorstellen dat je er helemaal blij mee bent.
    Is je gezinnetje nou helemaal af?

vrolijk pasen allemaal

@ Juud, je hebt het aardig volgehouden, ik hoop dat het leuk was

@ Binna, fijn dat het leuk was

@ Noura, jammer dat ze tweede zijn geworden, maar ook wel supergoed. Heerlijk zeg 18 graden, ben er echt heel erg aan toe en mijn zomerjas is 10 x leuker dan mijn winterjas dus af en toe loop ik kou te lijden

Roos zegt tieten tegen zitten en drinken :p

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen,

6.15u was ik alweer paraat...;)!

@ Linka: Thomas was ook dwars toen hij niet naar buiten kon. Elke keer zodra het droog was stond ie weer buiten!

@ Mik: Hopelijk heb je vannacht goed kunnen slapen, dan tank je even een beetje bij.

@ Alieke: Naar om te zien he? Hopelijk knapt ze nu een beetje op!

@ Lauwie: Haha, wat leer jij Otje allemaal voor woorden haha!

@ Petra: Het werd nogal een lang verhaal :) dus ik dacht ik doe het maar via een PB-tje. Jeroen & ik hebben het er gisteren nog over gehad, dus ik hoop dat het weer de goede kant op gaat.
    Doe je een beetje voorzichtig met je pols? Straks heb je er langer last van omdat je nu zo eigenwijs bent meis!

@ Noura: Dat is dus echt 1 van mijn nachtmerries, bbbrr, je schrikt je helemaal kapot natuurlijk!

@ Schatje: Gaaf je tattoo!!! Ik wil al heel lang een tattoo en ik denk dat ik het toch maar een keer door ga zetten...!

Wij gaan om 11u brunchen met de vriendenclub. Ik baalde wel want eigenlijk was het de bedoeling te ontbijten in Hotel New York om 10u. Nu gaan we ergens anders brunchen, maar 11u is echt een bagger tijd voor Jasper, want die gaat op tijd naar bed tussen de middag. Dus ik heb mijn moeder maar gevraagd of ze hier wil oppassen op Jasper. Anders zit ik met een huilend kind ipv dat ik lekker zit te eten. Soms is het weleens jammer dat wij de enige met 2 kleine kids zijn...!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    noura kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken!

Schatje, ik vind tattoo's echt vreselijk (sorry) maar kan me wel voorstellen dat jij er heel blij mee bent. Als je een 3e kindje zou krijgen laat je die er dan ook nog bij zetten?

Juud, was het leuk?

Petra vandaag maar netjes in de mitella dus, kun je zien hoe snel je te veel gaat doen als je niet echt pijn hebt.

Binna leuk dat het gezellig was!

Marleen, jammer dat er geen rekening word gehouden met de kids en dat je dus nu zonder jaspertje moet gaan. Hoop dat je je toch wel vermaakt.

Allen fijne paasdagen gewenst!

Het was gisteravond erg gezellig en lag er laat in, helaas was ons dametje al vroeg weer op vandaag...

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Tesske: Ze hebben er gewoon echt geen erg in. Er is een stel met een dochter van 7, maar verder geen kids. Twee stellen zijn wel bezig, maar tot nu zonder resultaat. Af en toe kan ik er goed mee omgaan en af en toe baal ik er van!
    Jammer he dat ze niet uitslapen... Jeroen & ik hebben gisterenavond een film gekeken, maar om half 11 ging ik naar bed. Jeroen vond het niet zo gezellig, maar hij mocht uitslapen vandaag en ik zat om 6.15u beneden...;). Morgen blijf ik lekker liggen :D!!!

5. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen,

Hier weer even een berichtje van mij.
    Vrijdag zijn we terug gekomen van een midweek weg en hebben een druk paasweekend.
    Maar dacht zal me even laten zien! haha.

Hier gaat verder alles goed. Janna leert nu echt allemaal nieuwe woordjes. En van de week zei ze opeens "dag baby". Was de eerste keer dat ze 2 worden na elkaar zei.

@Petra, wat balen van je arm zeg, Let je wel op dat je niet te veel gaat doen. Als je arm dik wordt is niet echt goed he!

@Marleen, hopelijk gaat het nu beter bij jullie. Balen dat je vrienden geen rekening houden met jullie. Kan Jasper er zo slecht tegen als hij een keer later naar bed gaat? Janna heeft daar gelukkig geen last van.

@Tesske, hoe gaat het nu met Tess? Is ze helemaal opgeknapt van de operatie? En merk je ook al wel verschil?

@FF, wat fijn dat kleine Stijn zo goed groeit. Wat moet dat een heerlijk gevoel geven bij jullie, nu geen zorgen hoeven te maken over het gewicht.

@Setteke, ik snap je wel, dat als het een keer in de week is dat hij het op moet knappen, dat je dan niet verwacht dat hij boos wordt op jou. Hij weet toch ook dat als je een opleiding doet, dat je de schooldag gewoon niet kan missen. Hopelijk is alles nu weer goed bij jullie.

@Mipie en Mik, spannend allemaal zeg, sterkte allebei. Hoop voor jullie dat de BIB snel een BEEB wordt.

@Schatje, mooie tatoo hoor. Zit er ook aan te denken om er een te laten zetten, maar denk er nog even wat langer over. En wat een piercings zeg.

@Binna, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Wanneer zijn jullie jarig dan?

@Lauwie, wat een grappige woorden zegt Otje haha.

@Noura, dat is schikken zeg, gelukkig niks gebeurd.

Verder weet ik het even niet meer.

Oh ja op CP heeft janna gewoon in een groot bed geslapen en ze deed het echt super. De laatste twee dagen stond ze zelf op en ging gewoon lekker spelen. Maakte ons niet wakker. Zo lief.

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh ja iedereen fijne paasdagen

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen iedereen

Fijne passen

@Petra meis doe je wel rustig

@puck lekker hè even er tussen uit. Ik ben eind april jarig en steve februari

@carmen fijn dat de verjaardag bij jullie ook geslaagd was. Wasten je hapjes lekker

@Marleen pfff dat was vroeg van morgen

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    otje slaapt nog (en ik ben net wakker), maar we hebben wel om 5.30 een natte luier drama gehad. gelukkig ging ze wel weer slapen. grotere luiers nodig dus voor de nacht..

hier een druk schema voor vandaag: om 10u eieren zoeken met buurjongetje, 11u naar schoonouders lunchen en dan eind vd middag verjaardagsborrel.
    1e twee wordt wat later vrees ik. maar voordeel dat ze tussendemiddag niet hoeft te slapen

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier weer harde buiken maar vannacht niets gehad dus wel goed kunnen slapen. en donique heeft ook weer doorgeslapen dus goed bijgetankt.

ga als dit weer aanhoud maar eens de vk bellen of ze geen tips heeft om het of door te laten zette of op te houden want dit is echt niet grappig. ze zijn niet superpijnlijk maar wel pijnlijk en elke 7 a 8 minuten. soms een grotere rustpauze.,

kus

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Mik, ik weet hoe je je voelt. Ik heb dat met Silke vanaf 36 weken gehad en ze is geboren met 40+6.... Het is zooooo vermoeiend he? Ik hoop dat je nog genoeg rust kunt pakken zo voor de bevalling!

@ marleen, irritant he? In onze vriendenkring zijn er wel meer die kids hebben maar er is een ploegje waar we wel eens wat leuks mee gaan doen en die hebben geen kids. Ik snap je dus wel.

Nou de eieren zijn gevonden haha. Straks eieren verven!

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    tjonge die nachten zijn lang als je wakker ben de hele tijd. ben zo brak als ik weet niet wat nu. en zit er gewoon tegenop te kijken dat ik vanaf 3 uur niet in me eigen huisje ben ondanks de gereserveerde hoek op de bank bij me moeder met veel kussens.

hopelijk ken ik straks nogeven een tukkie doen als emy ook slaapt en anders ga ik het gewoonweg niet redden om wakker te blijven vandaag tijdens de bbq. ( ook al is het niet al te zonnig weer hier het is tenminste nog droog :p we gaan toch in de serre zitte )

fijne dag allemaal !

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!!!

Ten eerste, fijne paasdagen!

Verjaardagsborrel was supergezellig, gelachen met mijn moeder en zus. Meiden zijn lief geweest, maar jeslyn wilde niet slapen en wilde mammaaaa!! Haha!

Mik, wel bellen he! Da's niks.

Marleen en Petra, zo vroeg, pff!

Myrna is nu wat gezelliger, het is weer regen buiten, maar we gaan oplossing zoeken om leuks te doen en Myrna heeft net eieren gezocht.

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja Alieke, vervelend voor je moeder...... fijn dat ze blij is dat ze weer thuis is.

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bij donique had ik het vanaf 38 weken en ze is met 38,5 geboren. toen was ik het ook echt helemaal zat en bleef het 's nachts ook aanhouden. vreselijk. en ik wil ook niet te vaak bellen want dan vinden ze me misschien een aansteller. ach het is nu weer eventjes rustig dus ik wacht nog maar even af!

15. Gooi het eruit meid!!!! ;)

16. Tygo doet dat ook en laatste tijd als ik hem een hanekam maak, strijkt ie um plat... 8)

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    goedemorgen dames,

Iedereen fijne paasdagen gewenst!

HIer gaat het echt bagger....gistermiddag kon ik weer wat lopen maar nu gaat het weer heel slecht kan nauwelijks lopen. Slaappil ingenomen gisteravond en heb daarvan wel redelijk goed geslapen tot 5 uur daarna niet meer.
    Als het vandaag nog niet ging mocht ik ook wel een nacht in het ziekenhuis blijven en dan krijg ik een of andere spuit in mn been zodat ik wat kan slapen.....
    Maar ja zie dat eigenlijk ook niet zo zitten en voor de rest leiden ze me toch niet in als er geen ontsluiting is. Pas als ik 40 weken ben willen ze gel gebruiken om mn bmm te weken.

heerlijk dit zo......

mik ben benieuwd wie eerder bevalt!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zullen we samen doen?

morgen?

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ok, hoe laat? Zullen we zeggen 10:17?
    Ik kom zo nog even terug, Malou wil even op bed spelen.

20. Goeiemorgen en fijne pasen!

@ lauwie: nee, tygo heeft absoluut geen behoefte aan alleen zijn hoor, samen is toch wel het gezelligst!

Tygo struikelt ook nog wel hoor, soms wel 3 keer achter elkaar, vroeg me al af of het misschien aan de schoentjes kan liggen... :(

@ marleen: je moet wel hulp in het huishouden afdwingen hoor, op een bepaald punt breek je toch en dan val je gigantisch uit, kun je beter alvast een paar keer wat opmerkingen maken en kijken of het overkomt.....

@ alieke: beterschap voor je moeder!!!

@ noura: jeetje wat schrikken van Anissa zeg!!!
    En nu? laat je de slaapzak maar uit?
    Tongpiercing, hahaha, had ik achter jou nog niet gezocht ;)
    Heb ik ook gehad. Doet geen pijn alleen natuurlijk n paar daagies opgezwollen tong en pijnlijk (spierpijn achtig)

@ schatje: je tattoo is mooi geworden hoor...

Deel Deze Pagina