Laatst hadden we het over de karakters van onze kindertjes en Roos (maar Suze ook al een beetje) vinden we heel erg op ons lijken. Andy en ik zijn alletwee van het gemoedelijke soort en als we ruzie kunnen voorkomen zullen we dat altijd doen. We zijn beide niet zo pittig en niet zo snel op de kast en we merken dat Roos dat toch ook wel is. Ze zal eerder omgeduwd worden als duwen en haar speelgoed word makkelijk afgepakt. met haar charmes krijgt ze toch altijd weer gedaan wat ze wil. Oftewel als er speelgoed van haar afgepakt word blijft ze een beetje beteuterd kijken en zal diegene die het ziet (juf/oma/tante/voorbijganger) zorgen dat ze het weer terug krijgt Heeft je kind duidelijk het karakter van 1 van de of van beide ouders?
@ Petra, nou we kunnen allebei wel eens driftig zijn als iets niet lukt, en dat heeft Giulia duidelijk van ons beiden Verder zie ik nog niet zoveel overeenkomsten.
@petra: oe daar moet ik even over nadenken.. we zijn wel heel relaxed thuis en dat merk je ook aan mylan. even je zin niet krijgen is ook zo over en dat hebben we beiden ook wel. maar echt iets van de één of de ander?? geen idee maar zal is nadenken
ooo sorry heb nog geen fotos gemaakt, komen er aan maar als ik het nu doe dan wil ze er ineens wel mee spelen
Nou, hier is Tymen net zijn vader. Rustig, relaxed en vindt alles prima. Silke is net mij, driftig, weinig geduld....
Hmm op wie lijkt Silver nou ik durf het niet echt te zeggen. ze heeft wel wat van mijn ik ben ook wat ongeduldiger. maar voor de rest heeft ze veel van steve ze broertje en mijn broertje voor al het driftige en katige en zo. maar ze is er wel pitiger in als hun voor de rest is ze slim en snel maar van wie ze dat heft. hmm ik weet het niet
Hebben jullie dit gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/200016-euhm-genante-vraagje.html vooral ook dat wat mensen in de Fancy lezen...
dit is echt het toppunt van bizar !!! dit moeten jullie echt zien hoor... echt daar is uri geller niks bij !!! moet je wel hele filmpje zien is wel op zijn chinees. maar wat ze zeggen is niet echt nodig om te horen. YouTube - ?2010???? 1080HD?17 - ???? Magic Show 2/2 ?? Liu Qian
@setteke heb het onderwerp ff gelezen hahaha.. het is maar waar je van houdt.. bifi worsten en braadworsten haha..
juud wat goed van je zeg!!! hihi ik doe niet mega veel buikspieren hoor, setje van de schuine links en rechts, en de gewone sit ups niet dat ik nu een sixpack heb ofzo straks met saf naar de oogarts, dat is mooi kan ik daar even naar het toilet... moet toch nodig op wie lijken de kids hier, ik zie van ons allebei heel veel erin terug. maar de meisjes lijken op mekaar en de jongens alleen saf is wat getinter, en nordin was heel blond anissa is gewoon wit en bruin/groene ogen, blond haar en maysa ook weer getint vind wel dat de meisjes meer op de kant van papa lijken, vooral van oma hebben ze veel