Vanaf 28 mei is het te doen: Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - Bungalows.nl[]=2&bngAccomType[]=1&bngAccomType[]=3&bngAccomType[]=9&ref=iframe_menu_header.php Ik zet altijd wel het aantal personen op 6, komt vaak goedkoper uit...
De kids hebben vandaag ook choco-eitjes gezocht.. Britt zat op haar hurkjes voor de bosjes buiten; 'eijeij! benje?' Hihi!
Lief he? Leuk hoe ze alles nu na willen zeggen.. van de week had Britt een komkommer, dus wij tegen haar zeggen dat het een komkommer is, zij doodleuk; 'kommekomme!'.. tja.. gaat hard.. papegaaitje!
Wat een gave foto van Otje zeg! Set; dank je wel! Maar wij moeten dus op 7 mei vertrekken. Want dan heb ik vakantie. Dus als je ook nog wat vindt in de periode van 7-14 mei, graag!
Nee, ik eigenlijk ook niet. Terwijl dit officieel niet eens meivakantie is. Maar ja in die week zit ook hemelvaart dus... In elk geval heel erg bedankt voor het meezoeken. Ik ga morgen ofzo wel weer verder!
Goeimorgen meiden Wat een heerlijk weer zo voor 2 paas dag @seteke hmm ga ik toch maar eens kijken bij de blokker