Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond
wat leuk dat iedereen toch fijne dagen heeft gehad! Alieke dit was bij kinderboerderij noord in enschede, daar gaan we eigenlijk altijd naartoe omdat die groot is. Ik raad niet mee met de poll want ik weet van beide wat het word. (naam niet natuurlijk maar geslacht wel) wij zijn net terug van wandelen met de honden en zal straks even een leuke foto plaatsen, tess laat namelijk graag zelf 'haar' hondje uit en heb het nu eens op de foto kunnen zetten. Maar moeders gaat eerst even onder de zonnebank!
Even kijken of er al nieuws is ik ga morgen met Toetie en Bart naar Blijdorp....nog meer liefhebbers?? Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie
Rebbel, wat balen dat Luna toch naar het ziekenhuis moet. HOpelijk hebben ze snel de oorzaak gevonden. Sterkte! Lijstje, ja leuk. Voeg mij maar toe; Miepie bevalt woensdagmorgen Mik bevalt vrijdagmiddag
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag JennyS -Miepie bevalt woensdagavond -Mik bevalt woensdagavond
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag Marleen: - Miepie bevalt maandagavond - Mik bevalt woensdagmiddag/-avond Ik zit er altijd naast dus het zal vast helemaal anders zijn haha! @ Rebbel: Dikke knuffel voor jullie en een extra knuffel voor kleine Luna, arm ding! Wij zijn de hele dag buiten geweest met zijn 4e, zo lekker! Eindelijk weer eens 2 dgn met z'n 4e geweest, daar was ik hard aan toe! Fijne avond allemaal!
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag JennyS: -Miepie bevalt woensdagavond -Mik bevalt woensdagavond Marleen: - Miepie bevalt dinsdagavond - Mik bevalt donderdagmiddag/-avond Foutje van mij... het is al maandag...!!! *proest*
@ Jenny: Wij waren bijna gelijk met plaatsen haha! Doe je trouwens rustig aan met die voorweeen. Je mag alleen maar wat in de babykamer doen en voor Mylan zorgen, afgesproken?
Jenny, auw he, ken dat, heel vervelend. Miepie, oohhh da's spannend meis! Mik, jij ook ook al spannend hoor! Rebbel, da's rot, sterkte met Luna! Schatje, leuk he Chimpie Champ daar he! Ikke voor lijst: Mik, morgenochtend. Miepie, woensdagochtend.
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag JennyS: -Miepie bevalt woensdagavond -Mik bevalt woensdagavond Marleen: - Miepie bevalt dinsdagavond - Mik bevalt donderdagmiddag/-avond Linka: - Mik bevalt dinsdagochtend - Miepie bevalt woensdagochtend
@marleen: haha ging goed en ja zal me inhouden anders ga ik straks ook jullie nog 3 weken lastigvallen met mijn klaaggezang haha @juud: ja namen is zo moeilijk daar begin ik niet aan @linka: jij ook beenweeeen gehad?
Mik bevalt aankomende nacht, naam zal ik niet raden want het geslacht is niet bekend verder toch? Miepie woensdagavond van een jongetje, Maarten.
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag JennyS: -Miepie bevalt woensdagavond -Mik bevalt woensdagavond Marleen: - Miepie bevalt dinsdagavond - Mik bevalt donderdagmiddag/-avond Linka: - Mik bevalt dinsdagochtend - Miepie bevalt woensdagochtend Tesske: - Mik bevalt komende nacht - Miepie bevalt woensdagavond van Maarten
nee hoor hier vanavond geen beeb. wel een hoop gerommel maar zet nog niets door. dus verwacht ook niet dat dit vanavond gaat gebeuren. woensdag gaan ze weer kijken en eventueel strippen. dus voor woensdag / donderdag verwacht ik maar niets! ik ben tv kijken