anissa had ook reflux, sinds een paar maanden is ze van de losec af. hebben ze haar ook een maagecho gemaakt? of foto? om zeker te weten dat alles wel doorstroomt? het heeft wel tijd nodig en ze kunnne het minder zuur maken, maar het spugen blijft. osteopaat werd anissa ook heel rustig van. ik weet hoe radeloos het je maakt, maar uiteindelijk komt het goed je mag me altijd vragen als je wat weten wil
@ Chantico: Laureen weet al wel heel goed dat ze aandacht krijgt als ze net doet alsof ze huilt. Ze doet dan echt heel zielig en daar trappen die andere 2 meiden wel in. Nog een leuk stukje: Laats was Dionne van de trap gegleden, en lag in de gang. Ze moest huilen dus ik tilde haar op en trooste haar. Laureen kwam eraan lopen en ging op precies dezelfde plek als Dionne liggen en ging ook huilen. Zij moest dus ook getroost worden.hahaha Boos, blij en schrikken kan Laureen ook goed uitbeelden.
Miepie, bedankt voor je aanbod, maar weet niet of manlief dat zo'n goed plan vindt. Als we er naar toe gaan en we willen langskome hoor je het. Ga nu maar eerst bevallen Oh ja, nieuwe foto's op hyves
miranda, wat een mooie foto's van jullie dagje dierentuin. prachtige meiden heb je! en wat slim van dat zogenaamde vallen. alieke, wel fijn dat ze het zelf aangeeft, dan weet je zeker dat het lukt. en leuk zulke lange zinnen al! chantico, wat leuk dat ise al met zulke abstracte woorden bezig is! ik had vantevoren het idee dat kinderen dat soort dingen allemaal veel later pas zouden zeggen. ottilie is eigenlijk alleen met verdriet/huilen erg bezig. maar wij hebben het eigenlijk ook nog niet zo expliciet over andere emoties. toetie, wat onwijs jammer! ik was er al bang voor omdat je er de laatste tijd zo weinig was. leuk als je af en toe nog komt vertellen hoe het met jou en bart gaat! miepie, wat zegt malou voor leuke dingen?
***BUDDYNIEUWS!!!*** Ik kreeg vanavond een pb van Moniki met de volgende tekst: Romée is sinds vrijdag thuis, maar nu ligt Silvan sinds zaterdag in het ziekenhuis met een allergische reactie of astma of iets in die buurt. Ze weten nog niet wat hij precies heeft, maar het loopt hier dus momenteel voor geen meter en ik ben eerlijk gezegd bijna aan het eind van m'n latijn... We zijn dan wel niet officieel buddy's maar wilde het wel even komen melden! ***EINDE BUDDYNIEUWS!!!***
@ Toetie, dat vind ik echt heel jammer! Kom anders gewoon af en toe even laten weten hoe het gaat, zonder verdere verplichtingen. We vinden het veel te leuk om van jullie te horen!
moniki dikke knuffel, hopelijk gaat het snel beter en heb je ze allebei thuis!! rebbel jij ook een dikke knuffel voor jullie en luna eh wie bevalt wanneer??? mik dinsdagavond, miepie donderdagmiddag zie weer superleuke fotos voorbijkomen zeg toetie jammer dat je gaat, hoop net als de rest dat je toch af en toe nog voorbij komt
dank voor de reacties op de foto van tess en het hondje. Weet niet meer wie het vroeg maar hij blijft altijd zo klein, het opaatje is alweer 8 jaar. Lauwie hij heet spike (en tess zegt tijdens het wandelen vaak 'sike kom!' en ssst als hij blaft) de labrador heet janus ( tess zegt ja-us en hij moet juist weg als hij bij haar komt als ze spike roept, zegt ze weg met bijbehorend handgebaar) petra tess mag ook niet met de labrador lopen hoor! Dit kleintje is krap 5 kg en loopt heel netjes mee en als we in de wijk lopen klik ik er nog een jachtlijntje aan die ik vast heb voor het geval zij hem los laat.
Goeiemorgen! Hier was het om kwart voor 6 alweer feest. We zijn nu dus allemaal al aangekleed en hebben al ontbeten. @ Tesske, Binna & Miranda: Leuke foto's! @ Toetie: Kom af en toe nog ff langs! Jasper ontwikkelt zich volgens mijn heel anders als de meeste kindjes hier haha. Hij is echt met hele andere dingen bezig. Af en toe komt er hier iets verstaanbaars uit, maar meestal is het gebrabbel waar ik echt geen wijs uit wordt. Hij is wel heel erg Thomas aan het nadoen en Thomas gaat hem dan weer nadoen, stelletje apen! Jasper is momenteel heel erg bezig met muziek en dansen. Hij zet zelf de dvd aan en gaat dan op de bank zitten. Of hij gaat eerst op de bank zitten, dan mama roepen en naar de tv wijzen. Kortom; Mama, ik wil tv kijken, doe jij m ff aan...! @ Mik & Miepie: Hoe hebben jullie geslapen meiden? @ Jenny: Bij jou alles nog rustig?
Goeiemorgen? Nou niet voor ons! Tygo was eerst om kwart voor 3 ofzo al wakker, wilde (!) bij papa en mama in bed, komt echt nooit voor... Maar ja, hij is zo'n draaikont in bed en begint uit het niets weer helemaal heen en weer te wiegen dat ik niet in slaap kom. Dus om kwart over 3 terug in eigen bed. Om kwart over 6 weer wakker. Eerst even laten mekkeren, toen in ons bed geprobeerd, maar begon hard te huilen, toen dacht ik huilen doe je maar lekker in je eigen bed... Alleen hij hield niet op en dan zat ie te brabbelen en te huilen tegelijk waardoor ik gewoon wist dat ie vet zat te faken.... Ik dacht nou anders proberen we is spelen op de kamer, lamp aan, speelgoedjes uitgestald, deur dicht anders gaat ie nog andere leuke dingen doen misschien.... Maar nee hoor, blijven brullen en op een gegeven moment slaan op de deur... Dat was zo zielig dat ik alsnog maar ben opgestaand maar toen was het inmiddels ook kwart voor 7... Ene kant van mijn hoofd doet zeer en kwam een lading prut uit vanochtend, man ik zweer het je dat kwam van ver ( ja sorry). Zo ik ga even bijlezen!
hier ook een bagger nacht gehad, niet zozeer door tess (die ben ik gewend haha)maar door mark. Hij is flink verkouden dus lag wakker van zijn gehoest & gesnotter/gesnurk. Mark heeft tess om 7.15 weer op bed gelegd in de hoop dat ze kan slapen want dan kan ik het ook nog even, heb late dienst dus zie mijn bed pas weer tegen 24.00 uur.
Ik heb juist eens een keer heerlijk geslapen vannacht. Gisterennacht lag ik gewoon 2 uur wakker, dus kon het vannacht wel goed gebruiken. Vandaag weer gewoon werken, bah.
@ carmen: ah arme tess, gevallen op dr neusje, sneu zeg... @ noura: ja weet niet, hahaha, je ziet er wel netjes en verzorgd uit op de fotos die we van je gezien hebben, je bent mama van meerdere kindjes, je bakt taarten wel huiselijk dus, neit te zeggen dat huiselijke taartbakkende mamas geen tongpiercing kunnen hebben natuurlijk...! Hahaha, lekker zelf die 2 gaatjes door je oorlelletjes prikken, iehhhh, hoe is dat afgelopen, heb je ze nog? @ QB: ah wat schattig van britt met de paaseitjes zoeken... @ rebbel: wat vervelend en wat een zorgen om je meisje, knuffel @ carmen: zie nu dat het met het neusje toch niet helemaal goed gaat, lees nog even verder maar anders wil ik graag weten hoe het nu is? @ jenny: hoe is het met je> @ miepie: hoe is het met je rug? oh zie dat je gestript bent! sjit wat spannend zeg allemaal, waar zijn jullie nou allemaal tegelijk zwanger zeg? @ mik: god ik zit in spanning, meot nog een paar paginas en voor hetzelfde geldt ben je bevallen, ff doorlezen!!! oh jij ook gestript!!! @ petra: hopen op goed nieuws voor je in de gipskamer! @ lauwie: hahaha, wat leuk dat jullie om en om zaten bij haar in de auto, zou er niet aan gedacht hebben eerlijk gezegd om Tygo in de auto verder te laten slapen.... Maar zo kon otje lekker verder slapen natuurlijk! @ toetie: jammer meid, vind je gezellig, lees gezellig mee als je een keer een momentje voor jezelf hebt. lfs @ moniki: he bah, kids in en uit het ziekenhuis kan me voorstellen dat je aan het eind van je latijn bent... Beterschap met de kindjes. @ all: mooie fotos allemaal meiden, heb ze ook op hyves bekeken, mooi hoor!!!
Goeimorgen meiden Ooo. Wij gaan vandaag lekker een paar daagjes naar de kempervene in een VIP huisje zo lekker. @Monkie. Jeetje meis wat heftig. Denkje ook aan je zelf je bent nog maar net bevallen
@linka: oh zo, klinkt pijnlijk inderdaad @setteke: ja dus?? haha maar overtijd hoeft nou ook weer niet hoor, doe maar gewoon de 25ste @miranda: ziet eruit als een leuke dag @chantico: ah lief en ja dat goedmaak gedrag komt me een beetje voor zo schattig @toetie: hey jammer meis, maar kom gewoon af en toe als je wel zin/tijd hebt meid hoeft niet elke week @moniki: jeetje meis dat is schrikken, hoop dat het snel beter gaat @marleen: jep alles rustig, die zit er nog wel ff @chantal: zo dat klinkt als een klote nacht inderdaad en jij oorontsteking?? @binna: oh heerlijk geniet er van Nou hier alles goed, slaap niet zo goed maar moet elke 2 uur piesen en dan kom ik bijna niet in slaap meer. Maar mylan doet het nog steeds super dus mag niet klagen vandaag ga ik met mylan en moeders naar utrecht, beetje shoppen enzo word prachtig weer
@ binna: veel plezier @ jenny: nee denk dat de gevreesde voorhoofdholte onsteking toch wil doorzetten, maar voel het nu aan 1 kant heel erg... Dus snel weer meds slikken en de spray in mn neus douwen, bleh... Vervelend van je nachten zeg, bah... helemaal brak wordt je ervan... Maar idd, vandaag mooie dag, veel plezier met shoppen!!!