Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn dochter heeft besloten dat brood niet lekker is en wil het dus ook niet eten. Ja, een paar hapjes of ik moet er elke dag appelstroop op doen (daar komt het dan vaak op uit). Sil eet nog 1 of 2 crackers bij de lunch. Tja als Tygo zo gaat staan te brullen in de keuken zou ik hem niks geven, tenzij hij normaal op die tijd ook wat krijgt. Anders zou ik hem negeren of afleiden met wat anders, even tekenen of een ander spelletje ofzo. Hij moet niet leren dat hij wat krijgt als hij zo staat te brullen. Eten mag op de tijden dat jij dat wil en wat jij wil dat hij eet. dat moet hij leren. (in mijn ogen dan he? ;))

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb hem gekocht bij barrtsmit.nl voor 100 euries! deze week binnen gekregen!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ze hebben ze ook wel eens bij de Wehkamp...

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, welke???

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep van little tikes! die laatste van setteke! 99,99

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, ok toppie. Valt nog even boven budget, haha! Maar komt vast wel goed..

Verder hebben we weinig te liegen dames...

@TEsske, hoe is het met je meisjes neusje?

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat rustig hier!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lique het neusje zit er nog aan ;) komt nog af en toe wat prut uit maar zolang het geen helder rood vocht is is het niet erg.

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Die zand en watertafel is leuk Mik!
    Ik heb alleen een koopstop haha.

Ik heb juist weer het een en ander van Little people en m'n bugaboo voetenzak op MP gezet. Ik denk dat de kinderstoel er ook op gaat, want ik wil die van Ikea. Die we nu hebben past niet onder de tafel. Er zit wel een blad aan de kinderstoel, maar die ligt elke keer na 1 min op de grond omdat meneer m eraf haalt...

Ik heb net bij Zeeman Cars crocs gekocht, Cars ondergoed, een zonnebril en een schep + hark. Thomas is weer gelukkig. Ik vind crocs vreselijk, maar vorig jaar heeft hij 2 paar helemaal afgedragen. En voor 3,99 per paar, dacht ik ach vooruit...!
    Ik wilde eigenlijk nog naar de Hema voor die broekjes, maar dat ging niet meer lukken. Misschien vanmiddag even.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen koop stop en je bent aan het shoppen, haha!!

@TEsske, gelukkig maar. Wanneer zou de verbetering eigenlijk merkbaar moeten worden?

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier ben ik weer en ik ben nu in het gelukkige bezit van rood gips zodat ik leuk bij het behang en de eetkamerstoelen pas :p
    27 april gaat het eraf dus het moet er nog 3 weken omblijven. Het valt niet mee en het valt niet tegen.
    ik vind zelf dat ik wel kan fietsen, maar mijn omgeving denkt daar anders over, wat vinden jullie. Ik kan mijn elleboog gewoon buigen en het geen mitella meer

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Kinderstoel, Die plank voorop is er hier allang af, we kunnen hem goed aan tafel schuiven zeg maar. Meneer heeft alleen bedacht dat hij sinds vorige week ook op een grote stoel wil zitten. Kinderstoel raakt hier dus wat overbodig, wat zal dat weer lekker opruimen, haha!! Kan ook niet wachten tot de kinderwagen eruit kan. Denk dat ik maar een bolderkar wil ofzo. Hoe moet ik anders kids en boodschappen meenemen uit de winkel (lopend), haha!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Petra: Ik zou het fietsen ook afraden. Als je plotselling moet remmen ofzo...brr, niet doen!

@ Lique: Ik heb een eettafel waar nog een rand onder het tafelblad zit. Ik moet de kinderstoel heel laag zetten om m onder de tafel te krijgen en dan kan Jasper net zijn bord zien haha. Ik vind het een irritant onding worden, en nu heb ik dus in mijn hoofd dat hij weg moet. Maar ik heb een koopstop voor grote dingen. Crocs van 3,99 ging nog haha! Eigenlijk zou ik de Hema ook over moeten slaan...

Kinderwagen gebruik ik ook steeds minder, maar zonder kan ik nog niet. Ik zit er wel aan te denken om de Bugaboo op MP te zetten en een buggy aan te schaffen die goed rijdt en klein op te vouwen is..

Ach, ik heb altijd wel ideeen eigenlijk hihih :D:D:D

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, nou nog even volhouden dus! Tja ik heb vroeger mijn pols gebroken (ok ik was 8 , maar deed er ook alles mee hoor. Fietsen ook, eigenlijk alles behalve zwemmen, haha!! En je kan toch een klein stukje proberen, maarja met kids op de fiets of boodschappen is het misschien wel weer gevaarlijker... Oja, lees nu verhaaltje van Marleen, wel met een achteruittraprem, haha!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohh heerlijk weer buiten! Heb net met de kids buiten gerommeld, heerlijk! Krijtjes, bellenblaas en speelgoed ligt overal, haha! Nu ff broodje eten, en dan Jamie naar de PSZ en Britt op bed.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook bij de hema geweest. dat leuke drie kwart broekje gekocht in het wit. en wat rompers en ondergoed.

zat voor donique ook aan crocs te denken maar weet niet waar ik die kan kopen voor donique? is wel makkelijk voor in de tuin. als we lange stukken gaan lopen heb ik liever dat ze goede schoenen aanheeft want crocs bieden helemaal geen steun of iets!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik was niet van plan om met de kinderen te fietsen hoor, zo'n dare devil ben ik nou ook weer niet, maar ik ben nu zo afhankelijk van andere en het lijkt me zo lekker om even een boodschapje te halen ofzo. Ik woon net te ver weg om te lopen.

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    kan julie niet bij houden vandaag, had nog wat wasjes liggen nie opgevouwen moesten worden, heb gestofd en gezogen en had het dametje over de vloer lopen al is die vooral in de tuin aan het spelen.
    We gaan nu even een broodje eten, honden uitlaten en dan breng ik haar naar oma en ga ik naar mijn werk tot 23.00 en dan is de dag weer om haha.
    Fijne dag meiden

Deel Deze Pagina