Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zou het wel doen denk ik Petra, maar dan gewoon heel kalm fietsen en op tijd afremmen voor kruisingen enzo. Maar als je met je goede hand op de handrem van het voorwiel moet remmen is het misschien minder slim, als dat wiel blokkeert door te hard remmen dan vlieg je over het stuur.

Leuke crocs Marleen, heb Hilbrand al even de opdracht gegeven te kijken bij de Zeeman haha! Ik zoek ook nog crocs voor de kinderen.

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik heb voor Thomas vorig jaar de echte crocs gekocht bij Bristol. Daar waren ze 20,- geloof ik. Ik had ook een paar van 5,-(nep uiteraard) maar die zaten niet lekker bij Thomas. Hopelijk deze wel, en anders ga ik weer echte halen, want hij is helemaal verliefd op die dingen haha!

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Haha, Tymen & Thomas moeten nu wel stoere (;)) crocs uiteraard haha. Thomas was helemaal verliefd vanmorgen hihi.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik weet wel zeker dat Tymen die ook prachtig vindt. Hij is gek op alles van Cars. Zijn nieuwste trui van Cars die haalt de kast niet, zo gauw hij droog is moet hij aan hihi!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hmmzz... zo maar ff naar de Zeeman dus.. Jamie is gek op Cars en op zijn nepcrocs.. ben bang dat die straks te klein zijn, nu eigenlijk al, maar Jamie zegt van niet... Koop ik ff een paar! Als ze die hier (nog) hebben..

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier net op marktplaats mary jane crocs gezien. en mailtje gestuurd. ze heeft ook leuke kleertjes van bakkaboe dus misschien meerdere dingen in een keer hahahaha!

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Thomas was helemaal geen fan van Cars, maar de buurjongen wel en nu vind Thomas het wel stoer. Ik stond tegelijk met mijn achterbuurvrouw bij Zeeman en we namen allebei 2 paar haha! Ze hadden ook leuke feestversiering van Cars. Aangezien Thomas straks afscheid op de het KDV en de PSZ heeft heb ik vast van die uitdeelzakjes meegenomen. 6 voor 1,-

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    LEKKER ZONNETJE!!!!!!!!!!!! yeah !

ben vanmorgen naar de tandarts geweest. Nergens last van geen gaatjes geen tandsteen of weet ik veel gekke dingen. helemaal perfect na 2 minuten stond ik weer buiten de deur.

toen door naar de verloskundige ! JOEPIE! nou HET lag nu weer dwars jaja. eerst lag HET goed met de kop naar beneden en billen omhoog rechts en voeten links. maar nu is het dus zo links met het hoofd rechts met de kont en voeten naar boven.... ik voelde dat gisteravond dus al en vond mezelf al raar breed.
    gewicht was weer omhoog :D 75,3 kg. jeej ! eitwit was goed. ijzer was 6,5 geen idee wat dat zeg ( is toch ijzer he als ze in je vinger prikken?? ) moest appelstroop in ieder geval eten en spinazie en andere groene groente en bruin brood eten. bloeddruk was netjes zei ze 130/60. moest het rustig aan doen van de verloskundige. want me buik was in die tijd dat ik binnen was alweer 4 keer keihard geworden. en ben alleen even naar tandarts geweest met de auto ( stond voor de deur dus was klein stukkie naar de deur lopen ) en toen met de auto naar verloskundige ( weer vlak voor de deur en klein stukkie lopen )
    heb alleen weer bizar slecht geslapen ieder uur wakker.
    maar weer advies van verloskundige NOG rustiger aan doen. ze zegt goed uitrusten. neem je tijd als je ergens heen moet. geef dingen uit handen niet alles zelf willen doen. en maak je niet druk over zorg met emy.

dat wist k dus al heel lang eigenlijk maar ja. ik probeer nog beter me best te doen dus.

verders eigenlijk helemaal niks bij gelezen. wilde eigenlijk nog een paar zaadjes in potje gooien en buiten zetten hopelijk worden het mooie bloemetjes. ff genieten van de zon!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, fijn dat alles goed was. Nog 9 weken volhouden meid, rustig aan!!

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Marieke: MELDPLICHT!!!!!!!

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Denice: fijn dat alles goed was bij de ta en de vk.

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nee geen idee.
    Heb nog niks kunnen vinden.
    Stom is dat hoor, mag je zelf iets uitzoeken...................... weet je niks.:(
    Nou ja ik heb nog tot zondag de tijd.

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zp was super traag bij mij, kon er niets mee beginnen maar nu wel weer...:)

Wat een leuke Pasen hebben jullie allemaal gehad zeg, wat een leuke foto's heb ik gezien, wat een leuke kindjes hebben wij toch!:)

@Miepie en Mik: ik hop dat het voor jullie snel begint!

@Rebbel: Kleine Luna weer in het zh, sterkte en beterschap voor haar!

@Moniki: Silvan ook al in het zh, hopelijk weten ze snel wat hij heeft. Sterte en beterschap!

@Petra: Joepie, je hebt nu wel wat gezelliger gips :D Als je wel gaat fietsen, heel rustig aan fietsen en goed op tijd remmen;)

@ Marleen: Ja alweer een koopstop? Hahaha... het is ook wel weer leuk om van alles te kopen voor de zomer. Ik ben even losgegaan op MP en heb leuke dingen gekocht. Wil ook nog bij de Hema kijken...

Wij hebben ook een leuk weekend gehad, vrijdag een hamster gekocht ipv nieuwe vissen, een erg lief diertje. Zondag bij mijn schoonvader gegeten waar de kleine weer gruwelijk verwend is en gisteren naar de Apenheul geweest en 's middags eieren wezen zoeken. Onze krullenbol was kapot gisteravond:D...

Bedankt voor de lieve reacties op de foto's op Hyves!

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Denice: Fijn dat alles goed was. En een ijzergehalte van 6,5 is nog redelijk, maar je moet er inderdaad wel op gaan letten dan.

Jippie, Jasper is wakker, dus op naar buiten!!!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Hier een zwaai vanuit kempervennen

we hebben super mooi weer en een leuk huisje met sauna hmmm

@mik nik wil ook die maryjane croks voor Silver zijn leuk hé

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna fijne vakantie.

Denice, hopelijk draait het nog goed de komende weken.

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben weer terug van het fietsen, het ging makkelijk en het was heeeeeeeeeeeerlijk

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Petra=blij. hahahaha

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    *** ik denk dat miepie aan het bevallen is, ze reageert niet op mijn smsje***

(of ze heeft haar telefoon niet aan staan haha)

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Spannend!!!

@ Petra: Fijn dat het fietsen zo goed ging! Olivier is wakker, wij gaan ook nog even fietsen.

Deel Deze Pagina