Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Stoer hoor, Juud!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn is drukmakertje van dr vader maar driftig buien heeft ze van mij. Maar ongeduldige van dr vader.

Myrna precies als Mamma Kalinka.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saf was gezakt voor de ogentest een paar keer op het cb
    maar ja, ik denk dat het wel meevalt hoor
    ze gaan zijn ogen druppelen dus dat zal die wel niet zo heel erg leuk vinden

nou de keuken zijn ze de kastjes al aan het inhangen... tegels enzo moet nog hoor... maar het lijkt snel te gaan, maar schijn zal wel bedriegen aangezien het tot vrijdag zeker duren gaat is gezegd

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh hier had saf heel erge driftbuien, ging gewoon met zijn hoofd tegen de grond of muur slaan, maar sinds de buisjes is dat over

de oudste was ook heel druk en driftig, ook een orenkind, dat kan er mee te maken hebben

maysa was en is rustig, nooit driftig, altijd geduldig, een voorbeeldig kind

anissa is weer temperamentvoller, kan ook heel boos worden

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Denice, ik ben even door het filmpje "gescrolled" en tja ik geloof niet in dat soort dingen. Vind het wel knap dat ze het zo geloofwaardig kunnen maken, maar een hand kan nou eenmaal nu niet en nooit niet door glas

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Noura, zal wel een puinzooi zijn bij je :p

@ Petra, ik geloof die shit ook niet ;)

Wat een stilte hier!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    echoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

:D :D :D

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hallooooooooooooooooooooooooooooo

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tis hier idd errug rustig....voel ik me ff goed om achter de pc te zitten is er haast niemand.....

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    juud: leuke garage voor giulia!

lique: hoe gaat ie met je dieet? Lukt het je een beetje? Nog ff en dan doe ik weer gezellig mee! pff zie overal zulke leuke kleren dat ik zo graag nieuwe kleding wil maar goed nu nog maar fftjes niet.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ben de hond even wezen uitlaten
    hoe is het eigenlijk met Toetie?

@ Queenbee, ook al heb je weinig tijd, ik vind het toch leuk dat je af en toe je gezicht laat zien

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: hoe istie met de paardjes....ben echt zo jaloers op je als je weer eens zon heerlijke buitenrit hebt gemaakt....

Ja toetie mis ik ook al een tijdje!

ben aan het kijken naar voedingsbh maar ik moet cup f 100 hebben en tja vindt die maar eens online.....had toch zoiets van laat ik maar eentje kopen en voor de rest zie ik er na wel.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud: oh lijkt me echt niks zelf prikken haha BBBRR
    sodejuu wat is dat voor een garage joh niet normaal

@binna: haha vind je jezelf zo som dan?

@setteke: haha wat een doos, maar dat ding komt er vanzelf wel weer uit zou je denken haha

@miepie: CUP F 100 WOWWWWWWWW haha

nou ben terug van VK, alles goed, kind ligt er klaar voor (maar ikke niet hoor)

en heb tuinmeubel staan, zal even foto plaatsen

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben echt superblij dat ik het paard gekocht heb. Ik geniet er echt van en het rijden gaat erg fijn. Ik baal dus echt wel dat ik nu even niet kan rijden, maar ik hoop over een paar weken weer op volle kracht te kunnen rijden. Andy vind het ook altijd leuk om mee te gaan en noemt zichzelf een echte paardenman :p en ik laat hem in die waan.

Kun je zo'n bh niet bij de wehkamp vinden?

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    echt rustig hier....ik ga ff de herhaling van onderweg naar morgen kijken! Kom vanavond wel ff weer!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Jenny, wauw het tuinmeubel is dus toch nog gearriveerd!!!

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tis echt erg met bhs met mij. Als ik ook een leuk setje wil kopen betaal ik dus ongeveer 100 euries voor een bh en tja als je echt een setje wil.....ook nog eens 45 euries voor een onderbroek....
    Heb altijd al grote borsten gehad en zou dol en dolgraag een maatje kleiner willen.......

jenny: mooi dat de beeb er klaar voor is! Jij nog niet haha.....hier is het nog niet helemaal ingedaald dus ben benieuwd donderdag of het dan misschien wel al is ingedaald doordat ik nu zon last heb van mn bekken. Maak je ff een foto van je loungeset ben nieuwsgierig!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    eindelijk!!

heb wel gelachen met die gasten hoor, ze kwamen in een aftansebak die bijna uit elkaar viel. getaped en wel, achterdeuren waren vast gemaakt want de onderdelen paste natuurlijk niet helemaal in die bus. en nog zeggen dat ze vanauit hun bed direct zijn gekomen... haha nou die werktijden wil ik ook wel

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    en van rechts haha

alleen nog ff een beetje netjes schuren, kussentjes erop en wallahhhh

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat een blok hè haha ben er echt blij mee
    laat de zomer maar komen en nog ff dan staat er een heerlijk glas rosé voor mijn neus met lekker hapjes

Deel Deze Pagina