goedemorgen, sorry wou dolgraag gisteren ff online komen maar internet lag er uit hier. De hele avond...hmm. Moet met een half uurtje weg omdat we malou ook nog ff langs de oppas brengen. Ben wel erg zenuwachtig......heb een supermakkelijke eerste bevalling gehad (binnen 3,5 uur bevallen) maar dit is natuurlijk hele andere koek dat inleiden...... Heb het gevoel nog steeds geen ontsluiting te hebben na 2 keer strippen dus dat wordt wel eerst een vetertje wat ze bij me om doen. Zo gauw ik meer weet zal ik smsen!
heb vanacht bijgelezen maar was te moe om te reageren en nu ben ik het allemaal vergeten @petra fijn dat het fietsen goed ging, hoop dat je je iets meer happy voelt nu je mobieler bent. @binna lekker hoor zo'n midweekje met sauna! @chantal, zag mijn naam op nr 2 in jou zwanger zijn lijstje maar shanai mag wel voor had een kort nachtje van 5 uur en tess is naar het kdv dus ik ga zo nog even dutten. Vandaag weer late dienst en morgen & vrijdag vrij!(op 2 besprekingen na) tess gaat vandaag voor het eerst sinds 7 weken weer naar het kdv, ben benieuwd hoe ze het vind. Ik vind het nog maar niets, ben veelste bang dat ze valt of dat er een kindje tegen haar neus aankomt.
mark belde net om te vertellen dat tess bij binnenkomst al meteen bij de juf op de arm ging en naar mark zwaaide dat hij wel weg kon, ze is nog helemaal gewend en dat is wel fijn om te horen. @eten, tess eet eigenlijk altijd met de pot mee dus ook die ene ongezonde maaltijd in de week.(ze eet geen chips, snoep,chocola of koek dus mag ze van ons wel 1x p.w 'snacken') Wel maak ik altijd overal groente of rauwkost bij. Als we eens 2 keer niet zo gezond eten eet ze de 2e x een 15 mnd potje. Ze eet trouwens het liefst droge aardappel en een beetje groente, vlees & vis houd ze niet zo van. Fruit is ze dol op
Goeimorgen meiden @teske wat super van tess zo bij het kdv @mieppie heel veel suces zal aan je denken Zo met een tel met inet lijk ik net niet op vakantie Maar ja vindt het wel heerlijk wakker worden effe relaxst zp en en de rest slaapt toch nog
Roos eet altijd met de pot mee, ook als we shoarma ofzo eten, ze krijgt er dan extra fruit of appelmoes bij @ miepie, jeetje wat een spannende dag voor jou. Heel veel succes
zo weer zo lekkere ochtend !!! dat weer moet blijven word je blij van ! me vingers kriebelen om in de tuin te gaan werken. We moeten nog het gras bij zaaien ( allemaal kale plekken erin ) en mesten en kalk erop. nu is het wel mooi weer maar ik durf het nog niet aan eerlijk gezegt. Ik had gehoort dat je dat eind april ergens moest doen als het boven de 10 graden zou blijven. maar aangezien het weer constant weer inzakt en koud is en dan weer warm en dan weer koud. heeft dat dan wel zin? kan ik gewoon gras gaan zaaien? dan heb ik tenminste over 6 weken ongeveer een heel grasveld in plaats van een gaten kaas. wilde ook bloemetjes gaan planten erbij. maar ook daar ben ik nog niet helemaal over uit welke dat moeten worden die ook nog een beetje tegen de kou kunnen maar toch de tuin opfleuren. heb echt als een wonder opeens wel hier en daar viooltjes geen idee waar die vandaan komen.. zeker de kaboutertjes ofzo. maar ziet er zo triest uit zo na de winter vind ik . nou fijne dag allemaal En ik probeer afentoe even te kijken op het al zover is met miepie Zag dat ze nu in het ziekenhuis zou zijn !!
hey meisjes, nog geen beeb maar krampen genoeg. nog steeds aan de diarree. ontsluiting heb ik al dus ik hoop dat ze vandaag weer gaan strippen en denk dat het dan niet lang meer gaat duren. ben nu even aan het eten en ga zo boven en beneden even poetsen. dan is dat maar gedaan. moet om 12 uur bij de vk zijn!' mieppie je leest dit niet meer maar veel succes vandaag!
Miepie is vast al aangesloten op alle apparatuur nu. Ben benieuwd hoe laat ze bevalt, bij Jorja moest ik ook om 8 uur binnen zijn en om 14.20 uur ben ik bevallen en ik had al 3 cm ontsluiting. En bij Yosyp moest ik om 13.00 uur binnen zijn en ben ik om 20.08 uur bevallen en ook bij hem had ik al iets van 3 cm ontsluiting. Chantico, ik heb hier nog steeds van Lianna's eerste jaar foto's liggen om in te plakken en ondertussen zijn die flink aangevuld met foto's van Yosyp en Jorja. Heb er gewoon geen zin in om aan te beginnen.
donique haar eerste jaarboek is al af. en tweede jaar ook aan begonnen. print gewoon af en toe wat uit en plakken maar. dat is veel fijner als uitstellen want dan zie je er zo tegeniop. is eigenlijk net zoals met strijken. hoe groter de berg hoe minder zin! hahahahah
ik maak ook per kind een jaarboek, maar dan via hema.nl. ik heb er nu dus 1 gemaakt voor Roos en vd zomer maak ik er 1 voor roos en 1 voor Suze
Goedemorgen! Oh spannend Miepie, ik hoop dat je je kleine man gauw in je armen hebt! Succes! Foto's inplakken: ik loop hopeloos achter. Van Tymen heb ik het boek tot 9 maanden klaar. Verder moet alles nog en Silke moet ik ook alles nog van..... Ik heb daar ook zo geen zin in.... @ Denice, Hilbrand heeft het gras ook bij gezaaid. En wat betreft plantjes, ga je in de volle grond planten? Het is nu wel de tijd om dat te doen. En je wilt lage plantjes, of wil je ook nog struiken?
@ Miepie ik wens je veel succes voor vandaag al lees je dit niet meer natuurlijk. @ Mik ik hoop dat het voor jou doorzet vandaag. Foto's inplakken moet ik ook nog doen. Ga nu even een ziek kereltje in bed leggen.
Oh, van bevalling en kraamtijd moet ik nog plakken, met Myrna was ik ook laat begonnen, ja paar jaar geledne, vreselijk!
Toby is goed verkouden, hoge koorts, snotneus, veel hoesten en waterige oogjes. En hij kijkt er extra zielig bij
Wij hadden gisterenavond bedacht om Jorja bij Lianna op de kamer te leggen, omdat Yosyp voortaan uit z'n bed kan en Jorja dan wakker houdt. Het ging in eerste instantie goed, totdat Lianna een poepluier had om 21.00 uur. Wij naar boven en Lianna had Jorja uit de slaapzak geritst, op zich niet erg, dus kindjes opnieuw ondergestopt. Rond 3.00 uur vannacht vond Lianna het wel tijd om met Jorja te gaan spelen, dus ik naar boven en haar opnieuw ondergestopt. Ergens om 4.30 uur begon Jorja te huilen, dus had Ard haar een fles gegeven en toen was het weer bingo want Lianna vond het alweer speeltijd. We hebben dus bijna niet geslapen vannacht, op Yosyp na want die heeft dus gewoon geslapen.
mik ben benieuwd wanneer je baby wondertje zich aan dient, succes bij de vk. Sjorsje lekker zo'n nacht... Heb nog even heerlijk 2 uurtjes geslapen. Ga nu even boven en beneden stoffen, zuigen,dweilen, badkamer en wc's doen , zonnebanken,douchen, koken, honden uitlaten en werken tot 23.00. Misschien kom ik tussendoor nog even kletsen en zo niet dan wens ik julie een fijne dag, het is stralend mooi weer!
ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnn @ Sjorsje, jeetjemina wat een dramanacht en stiekem wat schattig dat lianna met Jorja wilde spelen Ik ga weer naar het dorp fietsen!