@ sjorsje; idd wat een nacht zeg, ben je echt helemaal brak of niet? @ set: weten we het cijfer al van je examen afgelopen vrijdag?
Nog een zo'n nacht en kunt me opvegen denk ik. Ik ga vanochtend dus ook niet veel doen, moet vanmiddag ook nog gaan werken. Ik heb alleen het bed alvast afgehaald, vanavond nog even het schone spul erop.
@binna: nou word het dan niet eens tijd om jullie etenswijze te veranderen veel beter voor jullie hihi en beter voorbeeld voor silver @chantico: vezels gaan niet verloren in blik, wel vitamine hier ook af en toe nog potjes @juud: nou ze heeft nog steeds een meidenkoppie hoor @alieke: tuurlijk mag je meedoen met lijstje baby, maar geloof dat ze er mee zijn begonnen met de eerste 3 @tesske: is haar neusje nog steeds zo kapot? @vogeltje: ah beterschap voor toby @sjorsje: ppf gebroken nacht, geniet van het zonnetje vandaag zo ik ben er om 10.15 uitgerold, wel om 7 uur mylan klaar gemaakt natuurlijk en saampjes gegeten vandaag moet ik echt wat in huis doen en denk dat ik ook wat aan mijn artikel ga schrijven en genieten van de zon natuurlijk vanmiddag weer naar VK, maar zal niet boeiend zijn.
Ik heb Tygo gister nog bij de action 2 nw boekjes gekocht, zo'n rubber bal met van die sliertjes eraan (wilde hij allang hebben, maar vond het eigenlijk een beetje een gevaarlijk ding, hij deed nl. dan zo'n sliertje in de mond en trok er hard aan...) En zo'n magisch tekenbord, dat vond ie toch machtig interresant!
@ chantico: hahaha, nou precies dat bedoel ik dus en daar had ik geen puf meer voor gisteravond Potjes: hier geen potjes meer, toen Tygo 11 maand ofzo was, heb ik het nog meegenomen op vakantie voor de zekerheid, maar toen at hij ze eigenlijk al niet meer. Hij vind het vreselijk...
Ola! Ik ben heerlijk buiten aan het werk en het is erg druk met bestellingen. Ik heb ff gescrolld en zag dat Chantal gewijzigd moest worden in Alieke op mijn zwangerschapslijstje haha! @ Miepie: Succes meis! @ Mik: Ik hoop dat je VK je ff verder op weg helpt! Fijne dag allemaal! Ik ga weer buiten aan de slag!
@chantal: ja zo'n magisch bord is cool, heeft mylan ook is een succes. was toevallig gister ook bij de action. heb wat vingerverf en een paar schildersdoeken gehaald en een bal voor op het kunstgras. gister ging hij helemaal los op het gras, liet zich hond keer vallen erop haha helemaal rollebollen en toen ging één van de honden hem na doen haha
@jenny steve lust haast geen groenten dus tja dan hou het al snel op. Maak wel eens wat voor md zelf naar niet vaak. Hij eet spinazie wortels (die Silver en ik niet zo vinden) en spersieboontjes
@binna: ook niet als je het anders maakt dan alleen gekookt? je kan groenten op zoveel manier serveren. met knoflook thijm of met rozemarijn. ehm met kaassausje, gewokt, of met geraspte kaas, gegrilt???? kan van alles verzinnen
binna je kunt dan toch wel groente voor jou & silver maken en dan heeft steve pech dat hij de groente niet lust en eet alleen de rest vd maaltijd?
Een hele tijd geleden hadden we het over meubels voor de kinderkamer enzo. Toen hadden 'n paar er een meubel van ikea die ze ook gebruikten als commode, wie weet nog welke ik bedoel?
nou ik ben weer terug van de vk. ze heeft me weer gestript dus het is weer afwachten. weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. maar ga nu rustig afwachten en kijken wat er gaat gebeuren. mocht er nu niets gebeuren moet ik pas volgende week dinsdag komen.
Weer gestript Mik! Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.. Knuff! ~~~ Zit nu op mijn werk, dus was ff stiekem aan het spieken... Ga er gauw weer vandaar hoor! Kom vanavond weer langs! Xx
Realiseer je je wel dat dat niet echt een goed voorbeeld is voor Silver? Als papa maar drie soorten groenten hoeft te eten en zij moet wel alles eten.... Ik vind ook niet alles even lekker, maar ik eet het wel om de kinderen te leren dat je alles moet proeven en proberen. En anders krijg je straks ook van die perikelen aan tafel van niet willen eten. Vraag MamaRianne maar eens hoe dat gaat. Haar man eet helemaal geen groenten en nu wil hun oudste ook al bijna niks meer eten (net zo oud als Tymen). Ik heb Tymen geleerd dat hij 1 ding mag kiezen wat hij echt niet wil eten. Dat zijn uien, die lust hj echt niet. Dus dat hoeft niet. Er is meer wat hij eigenlijk niet lust, maar daar moet hij van mij toch wat van nemen. En ziedaar, hij heeft een jaar geen bruine bonen gelust en nou smult hij ervan!
wij hebben heerlijk buiten geluncht Aankomende maandag ga ik weer werken, hiep hier hoera Andy en mijn vader zullen mij naar het werk chauffeuren. @ Sjorsje, wat dat niet de hemnes @ Mik, goed dat je weer goedgekeurd bent. Hoe voel je je en hoeveel kilo ben je aangekomen?
@mik: nou hoop dat het doorzet ik zo ff boodschappen doen, kadootje halen, naar VK en dan mylan ophalen bij oma toedels