Ik kwam snel spieken naar nieuws van Mik en jawel! Toen ik gestript werd kwamen na 2u de weeen heel licht op gang. Na 3u lichte weeen braken mijn vliezen en lag alles in 1 klap stil... Ik krijg gewoon kippenvel als ik aan die dag terug denk! Straks heb je je 2e mooie wondertje in je armen meis!!! @ Sjorsje: Hemnes inderdaad. Er past net een waskussen op. Ik heb voor Thomas de witte met 3 lades, op onze slaapkamer de witte met 8 lades en die variant heb ik beneden in het zwartbruin in de woonkamer. Verder hebben we het bed ervan en 2 nachtkastjes. Je zou bijna denken dat ik inmiddels aandelen heb... haha!
@sjorsje wij hebben duw met 8 lades supper alles past er in en een was kussen +spullen er op @seteke steve eet al meer bloemkool met langetande heel gezelig biedjes met suiker witlof verhuld in een oven schotel @jenny steve eet allees alles mat appelmoes lust geen sausen geen rijst eigelijk niks @carmen Silver en ik eten meestal doorde weeks gewoon de hele week groenten en steve aardapels mat vlees en soms groenten of zo maar het is denk de helft van wat Silver eet Ti's gewoon een drama maar ja daar kan ik niks aan veranderen ga niet een volwasen mzn dwingen iets te eten
@Binna, misschien een idee om roerbakgroenten ofzo klaar te maken? Zit van alles in, misschien lust ze dat wel. Of zo'n groentepakket door de pasta enzo, krijgt ze in elk geval wel veel groente binnen.. Moeilijk hoor.. Jamie is een hele moeilijke eter, eet amper warm.. eet verder alles hoor, fruit, brood, crackers, beschuit, rijstwijfels, maar warm eten ho maar.. Als hij 's avonds een paar happen neemt vind ik het al heel wat.
@ binna: René net zo hoor, eet ook zowat geen groente en eet geen fruit (gedeeltelijk ook omdat hij allergisch is voor fruit). Veel dingen eet hij wel mee, maar hij laat altijd wat liggen op zijn bord. Alleen het stoort mij verder niet in het dagelijks koken, dat ik hierom uitzonderingen maak of het gewoon maar niet meer maak. Maar ben het wel eens dat het natuurlijk straks een keer de vraag bij je kind opbrengt van, waarom moet ik iets eten wat ik niet lust en papa niet??? Als die vraag komt mag papa het lekker ook oplossen denk ik maar zo! --------------------------- Over bevallen en de op het punt staande te bevallen dames... Jeetje wat hebben jullie het zwaar zeg als ik dat steeds zo lees... Vreselijk, al dat gewacht en gestript en ingeleid worden... Ik had altijd het idee, dat ik ongewaarschuwd zo in mijn bevalling moest duiken en dacht bij mezelf, was het maar rustiger begonnen, had ik het maar aanvoelen komen, had ik me er op kunnen stellen, had ik aan het idee kunnen wennen, etc. Maar ik werd wakker en zat volop in de weeën en nu denk ik... Wat heb ik geluk gehad dat ik zo niet dagen lang heb hoeven emmeren zeg... my god... Sterkte meisjes!!!
hee Binna, ga eens lekker vakantie vieren met je gezinnetje tis zeker wel genieten van het mooie weer en zo met zn drietjes? @ Chantal, ik maakte me superdruk voor de tweede bevalling maar dat lees ik helemaal niet tussen de regels door bij Jenny, Miepie en Mik
chantal dit is nu de tweede keer dat ik gestript ben. vind het zo jammer dat het idd zo moet. zou ook liever in 1 keer weeen krijgen en bevallen maar helaas zo werkt mijn lichaam blijkbaar niet. petra ben helemaal niet bang voor de bevalling. mijn eerste was zo'n hel dat het alleen maar mee kan vallen. kom maar op. wil mijn wondertje nu hebben NU!
@qb het is steve die niks lust @Chantal ik kook ook waar ik zin in heb hoor Alleen zoals nu we weg zij ben ik wel makelijker @Petra Silver slaapt en ik lig lekker op de bank boek te lezen en af en toe hier te spieken. We hebben heerlijk weer en als ze zo wakker wordt gaan we ook weer wat doen. Maar wil wel dat ze omde dag tussen de midag slaapt gisteren ook al niet dus vandaar tijd voor jullie
Moet ik wel blij zijn, Jeroen eet alles wat ik kook en als hij niet zo erg lekker vind en wij wel eet hij gewoon mee!
Ard is bij ons juist degene die altijd groente bij het eten wil. Inmiddels lust ik ook bijna alles, dus maakt het me niet zoveel uit. En met mijn eerste maagverkleining kon ik geen groenten meer eten en dat is ook de reden dat ik het nog een keer heb laten doen maar dan een andere variant. Nu kan ik wel gewoon alles eten. Ik vond het ook niet kunnen naar de kinderen toe, hun zeggen dat ze groenten moeten eten en ik naar de wc rennen om het eruit te gooien. Kast ikea, ik zie de grote variant alleen in het blauw en grijsbruin en geen witte, kan dat?
Kwam spieken of er al nieuws is maar nog niet dus... @ Sjorsje: Hemnes is in verschillende kleuren te verkrijgen dat ik weet. Wij hebben ook 2 grote in het wit . Kan me niet voorstellen dat ze de serie eruit gooien, hij is zo populair (alhoewel dat hebben ze met onze bank ook gedaan bedenk ik me nu...)