En jij hebt die bank waar ik het over heb volgens mij Chantal... Heerlijke bank, mis hem nog steeds hahaha...
je mag hem wel van me overnemen, hahaha, ik wil een leren! maar serieus hebben ze die eruit gedaan??? dan zal ik er ook wel geen nieuwe hoezen voor kunnen krijgen...
Ze hebben de hele serie eruit gemikt Wij hadden eerst de ribcord hoes erom en later de donkerbruine "wax" hoes. Die is heel snel gaan slijten, wij wilden graag een nieuwe hoes ter vervanging maar toen was de bank incl. hoezen al uit de collectie gehaald. Wij mochten toen een nieuwe bank uitzoeken, het viel allemaal nog onder de garantie. Heel netjes dus van Ikea, alleen de bank die wij nu hebben is een rotbank jammer maar helaas...
Wowie Sjorsje wat goed! En hoeveel wil je er nog af nu? Laat je dat ding erna weer verwijderen of hoe gaat dat? Ik ga er weer vandoor, nog even stofzuigen en was ophangen en ik hoor iemand wakker worden...
Ik zit nu op ongeveer 84 en gezond zou zijn 67, maar of ik dat ooit ga halen? En het wordt niet ongedaan gemaakt, dus ik zit er levenslang aan vast.
Wat eten we vandaag? Ik heb geen idee, want mijn moeder komt straks Tygo terug brengen en neemt eten voor ons mee....!
Ik heb brood met kaas meegenomen. Heb vanochtend m'n hoofd gestoten. Wilde de kelderdeur opendoen, maar m'n voet stond in de weg. En net toen ik m'n hoofd al naar voren stak, kwam de deur nogal hard teruggeketst. Precies tegen de zijkant van m'n oogkas, auwie. Het voelt nu helemaal beurs en het is maar een klein beetje gezwollen.
wij eten een beenhammetje met aardappelkroketjes en salade. niet erg gezond volgens mij, maar heb met dit weer geen zin om lang in de keuken te staan.
Oei ik heb hier een driftkikkertje zeg! Als er maar iets verkeerd gaat wordt hij boos, pfffff Wij eten vanavond en morgen met z'n 2-tjes dus ik maak vanavond kipshoarma voor mij en Olivier krijgt een potje en morgen eten we samen lasagne (warm het op in de oven, maak het niet zelf...) Lekker makkelijk dus allemaal! Hoe zal het met Miepie gaan?
Jaaaaaa...... spannend he!!! @ puck: lekker shoarma en lasagna, heb nu zo'n honger dat ik overal wel trek in heb, maar zal toch nog echt even moeten wachten! ik ga ff op MP neuzelen